Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sprite skrev (3 minutter siden):

Tror jeg husker hun sa her om dagen at de har prøvd siden i fjor høst.

Men mulig jeg misforsto. Føler hun nevnte november/desember og men. Ja.. ikke så alvorlig lenge.

Hun snakket om at hun ikke hadde prøvd hver måned, men prøvde ett par måneder i fjor høst, og startet på prøvingen igjen i vår etter EXU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sprite

Jeg kan ikke sette fingeren på det men det er noe ekstremt falskt med denne personen.

Bare nå ikveld,når hun snakker om menssmerter,jeg klarer ikke tro på det. Er det bare meg? Jeg er 100% sikker på at hun overdriver så ekstremt på alt hun maser om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke sette fingeren på det men det er noe ekstremt falskt med denne personen.

Bare nå ikveld,når hun snakker om menssmerter,jeg klarer ikke tro på det. Er det bare meg? Jeg er 100% sikker på at hun overdriver så ekstremt på alt hun maser om.

Ikke bare deg. Det har blitt en besettelse alt sammen for henne. Hun burde roe seg ned en del hakk for å si det sånn, hvis hun ønsker å bli gravid.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 24.7.2023 den 13.58):

Hun har mye reklame på Snapchat. Har ikke sett IG’en hennes, så der vet jeg ikke. 
 

Jeg synes også det blir litt mye selfies og mye pupp på skjermen, men utenom det synes jeg hun viser at hun fyller dagene sine da. Stor hage og mye stell der, strikker ganske mye og legger ut oppskrifter på det. Har en del gode tips på sunne, lettvinte retter. Pluss i boka for at hun poster underveis i matlagingsprossessen. Så jeg synes hun produserer greit innhold, i sin «sjanger». 

Har ikke sette ett eneste reklameinnlegg på snap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (7 minutter siden):

Har ikke sette ett eneste reklameinnlegg på snap?

Storyene hennes avbrytes jo av reklame annethvert minutt jo? Hun tjener vel penger på det? 
Hun selv reklamerer ikke direkte for produkter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (19 minutter siden):

Storyene hennes avbrytes jo av reklame annethvert minutt jo? Hun tjener vel penger på det? 
Hun selv reklamerer ikke direkte for produkter. 

De tjener mye penger på det ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover de ikke sammen? Ikke at det er noe galt med det altså. Bare bet meg merke i hun sa noe om at hunden sov inne på hans rom. Og hun sier også  "min del av huset"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
non_stop skrev (11 minutter siden):

Sover de ikke sammen? Ikke at det er noe galt med det altså. Bare bet meg merke i hun sa noe om at hunden sov inne på hans rom. Og hun sier også  "min del av huset"? 

De har hver sin del av huset. Pga jobbene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (9 timer siden):

De har hver sin del av huset. Pga jobbene deres. 

Merkelig opplegg. Men de møtes jo tydeligvis innimellom når Therese har tid 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
elskersommer skrev (4 timer siden):

Merkelig opplegg. Men de møtes jo tydeligvis innimellom når Therese har tid 🙈 

Therese? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref.siste snap :

Anbefaler å spyle gjennom eggledere for "de som har prøvd en stund". Herregud, de har jo ikke prøvd "en stund". Har jo gått helt til hodet på henne dette, men det var forventa. Forstår at ønsket om barn er sterkt, men det sitter folk rundtomkring som har prøvd i flere år. Så den derre "en stund" må hun jaggu roe seg ned med. 

I tillegg klager hun på KRAFTIGE menssmerter, og ble tipset om endometriose. Nei, DET hadde hun ikke for det stemte ikke med det hun hadde lest. Har selv endo, og det er ekstremt forskjellig hvordan man opplever det. Jeg lever fint med det, og det ble tilfeldig oppdaget under keisersnitt. Trodde det var pga pcos (har diagnosen) at jeg hadde så sinnsyke smerter under eggløsning og mensen, men så var det endo i tillegg. 

Nå innrømte hun jo nettopp at hun er vant med sprøyter i trynet, så der er det tydeligvis botox. 

Får slenge inn noe positivt samtidig: Takk og lov for at hun har roa seg med norsk-engelsken, for DET er helt grusomt å høre på. Forbigående trend sikkert 💩

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
tøflusen skrev (29 minutter siden):

Ref.siste snap :

Anbefaler å spyle gjennom eggledere for "de som har prøvd en stund". Herregud, de har jo ikke prøvd "en stund". Har jo gått helt til hodet på henne dette, men det var forventa. Forstår at ønsket om barn er sterkt, men det sitter folk rundtomkring som har prøvd i flere år. Så den derre "en stund" må hun jaggu roe seg ned med. 

I tillegg klager hun på KRAFTIGE menssmerter, og ble tipset om endometriose. Nei, DET hadde hun ikke for det stemte ikke med det hun hadde lest. Har selv endo, og det er ekstremt forskjellig hvordan man opplever det. Jeg lever fint med det, og det ble tilfeldig oppdaget under keisersnitt. Trodde det var pga pcos (har diagnosen) at jeg hadde så sinnsyke smerter under eggløsning og mensen, men så var det endo i tillegg. 

Nå innrømte hun jo nettopp at hun er vant med sprøyter i trynet, så der er det tydeligvis botox. 

Får slenge inn noe positivt samtidig: Takk og lov for at hun har roa seg med norsk-engelsken, for DET er helt grusomt å høre på. Forbigående trend sikkert 💩

 

 

Fikk ikke med meg det hun sa om endo men det vitner jo mye om hvor ekstremt lite opplyst hun er. 
Har også endo,og har hatt endo lenge uten å ha visst det. Har et helt normalt liv,med to barn. Ååårhhh jeg orker ikke så dumme folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tøflusen skrev (På 28.7.2023 den 14.03):

Ref.siste snap :

Anbefaler å spyle gjennom eggledere for "de som har prøvd en stund". Herregud, de har jo ikke prøvd "en stund". Har jo gått helt til hodet på henne dette, men det var forventa. Forstår at ønsket om barn er sterkt, men det sitter folk rundtomkring som har prøvd i flere år. Så den derre "en stund" må hun jaggu roe seg ned med. 

I tillegg klager hun på KRAFTIGE menssmerter, og ble tipset om endometriose. Nei, DET hadde hun ikke for det stemte ikke med det hun hadde lest. Har selv endo, og det er ekstremt forskjellig hvordan man opplever det. Jeg lever fint med det, og det ble tilfeldig oppdaget under keisersnitt. Trodde det var pga pcos (har diagnosen) at jeg hadde så sinnsyke smerter under eggløsning og mensen, men så var det endo i tillegg. 

Nå innrømte hun jo nettopp at hun er vant med sprøyter i trynet, så der er det tydeligvis botox. 

Får slenge inn noe positivt samtidig: Takk og lov for at hun har roa seg med norsk-engelsken, for DET er helt grusomt å høre på. Forbigående trend sikkert 💩

 

 

Nå sa hun tidligere at gynekolog hadde sjekket henne for endo for lenge siden så hun stoler på det. Må være kjedelig å få de samme «tipsene» etter hver oppklaring. 

Skjønner godt at hun er opphengt i å bli gravid selv om de ikke har prøvd lenge. Ting blir jo mer ekte når man har vært gravid og mistet. I tillegg har hun mistet en eggleder som kan gjøre det vanskeligere, og det er ikke rart det er tungt da. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (12 timer siden):

Nå sa hun tidligere at gynekolog hadde sjekket henne for endo for lenge siden så hun stoler på det. Må være kjedelig å få de samme «tipsene» etter hver oppklaring. 

Skjønner godt at hun er opphengt i å bli gravid selv om de ikke har prøvd lenge. Ting blir jo mer ekte når man har vært gravid og mistet. I tillegg har hun mistet en eggleder som kan gjøre det vanskeligere, og det er ikke rart det er tungt da. 

Da lurer jeg på hvordan gyn.kan sjekke henne for endo da det er svært sjeldent det vises på ultralyd, og helst skal sjekkes og oppdages via kikkhull.

Sier ikke at hun ikke skal ha det tungt etter en sånn opplevelse. Det er måten hun legger det fram på. Snakker som om de har prøvd i en evighet. 

Endret av tøflusen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble i utgangspunktet overrasket over at hun delte denne graviditetsreisen med sine følgere fordi det legger så enormt press på henne selv i lys av det hun gikk gjennom. Dette samtidig som hun etter hver eneste eggløsning ymter til symptomer som kan være svangerskap (eks: skulle bestille time hos fastlege for en sjekk fordi hun var SÅ sliten i noen få dager) og deretter blir aggressiv når folk skriver det til henne enda det er hun selv som legger opp til spekulasjoner. Alt dette vitner om et intenst og sterkt barneønske, som jo er forståelig, der man kjenner godt etter og forhåpningene vokser når det er noe annerledes etter hver eggløsning. Og når skuffelsen kommer med negativ graviditetstest da truer hun med å blokkere alle som skriver at ikke all håp nødvendigvis er ute. 
 

Mitt inntrykk er at hun oppriktig trodde hun kom til å bli gravid på null komma niks bare hun begynte å bruke eggløsningstest. Da hun fortalte om sin exu sa hun ganske tydelig at de hadde prøvd siden i høst, men bommet på datoer mange ganger og med en gang hun benyttet seg av eggløsningstest da satt det. Hun var også flink til å presisere at hun er ung og har ingen risikofaktorer og dermed skulle det ikke være et problem å bli gravid fort. Når det ikke skjedde ser vi resultatet: hun stresser seg opp og smører tykt på når hun sier at de har prøvd minst 1 år lenger enn det hun fortalte i vinter. I realiteten har de ikke prøvd lenge i det hele tatt. Hvor mange sykluser uten graviditet har hun egentlig dokumentert? 3? Toppen 4? Det er 20 % sjanse for å bli gravid for hver eggløsning og det er lavt. Forstår at hun er utålmodig, men kanskje det hadde vært best for henne å la være å dokumentere så mye rundt dette for det virker som at kommentarer fra følgerne stresser henne like mye som det å se en negativ graviditetstest. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøflusen skrev (16 timer siden):

Da lurer jeg på hvordan gyn.kan sjekke henne for endo da det er svært sjeldent det vises på ultralyd, og helst skal sjekkes og oppdages via kikkhull.

Sier ikke at hun ikke skal ha det tungt etter en sånn opplevelse. Det er måten hun legger det fram på. Snakker som om de har prøvd i en evighet. 

Ble selv utredet for endo en tid tilbake. Første steg i utredningen var da innvendig ultralyd hos gynekolog, så untvendig ultralyd hos UNIlabs, før jeg så ble henvist til kikkhull. Endo KAN sees ved hjelp av ultralyd, men det er heller unntaket enn regelen ☺️ nå har jeg ikke følgt med på akkurat denne tematikken hos henne, så vet ikke hvordan dette passer inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at samboeren hennes PK er YouTuber og lager musikk/synger… men for en fin stemme han har da- wow! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som dokumenterer så mye om sitt liv, sine vaner og de kjedelige tingene hun gjør.. som kalles hverdag. 

Hvorfor deler hun ingenting om henne og samboeren ? Ser aldri han på hennes kanaler. Syns det er rart. Så mye eggløsningstester og så fort de er høy og maksimal, vet jo alle at de har sex ganske så ofte håper jeg. 

Men vi ser jo ikke snurten av fyren, verken i sofaen eller om de gjør noe sammen. Det er rart. Høres ut som to forskjellige liv i samme hus. 

Hvis de spiser frokost, lunsj og middag sammen, kanskje bare vise det og ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 31 skrev (35 minutter siden):

Hun som dokumenterer så mye om sitt liv, sine vaner og de kjedelige tingene hun gjør.. som kalles hverdag. 

Hvorfor deler hun ingenting om henne og samboeren ? Ser aldri han på hennes kanaler. Syns det er rart. Så mye eggløsningstester og så fort de er høy og maksimal, vet jo alle at de har sex ganske så ofte håper jeg. 

Men vi ser jo ikke snurten av fyren, verken i sofaen eller om de gjør noe sammen. Det er rart. Høres ut som to forskjellige liv i samme hus. 

Hvis de spiser frokost, lunsj og middag sammen, kanskje bare vise det og ? 

Er det ikke bare flott at hun skjermer han? Han får tydeligvis respekt for sine grenser når det kommer til eksponering. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...