Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

AntiBullshit skrev (På 23.2.2023 den 10.33):

Hun gir meg så voldsomt sun light/zeroh-vibber med det kunstig lange håret og kunstig svære bryna i den iskalde, tomme og grå stua si mens hun tar 100 bilder av seg selv med bare små endringer i poseringene og vinklene. Hadde Stina vært en drikk så hadde hun vært en sånn sukkerfri med kunstig søtning som lett gir halsbrann.

Men lengden på håret er vel ekte, bare at hun har satt i mer fylde? Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (10 timer siden):

Men lengden på håret er vel ekte, bare at hun har satt i mer fylde? Eller? 

I 2019/2020 så det naturlige håret hennes slik ut:

image.jpeg.70ccf4afc50b3726db603f3ec15907c1.jpeg

tre år tidligere, altså 2016,  det naturlige håret hennes slik ut:

image.jpeg.3888fc392f56d59ba2cd6339241beb1a.jpeg
 

så når det vokser så lite på 3 år tviler jeg sterkt på at hun utløpet av 2020 til 2023 plutselig på magisk vis har klart å Gro det ned til rumpa. Hun har med andre ord en betydelig mengde løshår på hodet

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

I 2019/2020 så det naturlige håret hennes slik ut:

image.jpeg.70ccf4afc50b3726db603f3ec15907c1.jpeg

tre år tidligere, altså 2016,  det naturlige håret hennes slik ut:

image.jpeg.3888fc392f56d59ba2cd6339241beb1a.jpeg
 

så når det vokser så lite på 3 år tviler jeg sterkt på at hun utløpet av 2020 til 2023 plutselig på magisk vis har klart å Gro det ned til rumpa. Hun har med andre ord en betydelig mengde løshår på hodet

 

Godt poeng. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnsengasjert skrev (På 17.3.2023 den 23.32):

Hun er fremdeles på topplisten. Nr.7 av 100

Blogg-konseptet er ganske 2016, så at man er topp-10 der hundre sosialemedierår etter at kanalen peaka er vel ikke noe å skryte av..? Eller kanskje du var ironisk, jeg aner virkelig ikke.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 30.3.2023 den 8.15):

Blogg-konseptet er ganske 2016, så at man er topp-10 der hundre sosialemedierår etter at kanalen peaka er vel ikke noe å skryte av..? Eller kanskje du var ironisk, jeg aner virkelig ikke.

Jeg ante ikke at hun hadde startet og blogge igjen 🙈 det eneste jeg er fascinert av når det gjelder Stine er hagen hennes.. egentlig burde hu hatt mye mere om det på sine SoMe kanaler slik at sånne som meg som ønsker grønne fingre kanskje kunne klart og få det til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg ante ikke at hun hadde startet og blogge igjen 🙈 det eneste jeg er fascinert av når det gjelder Stine er hagen hennes.. egentlig burde hu hatt mye mere om det på sine SoMe kanaler slik at sånne som meg som ønsker grønne fingre kanskje kunne klart og få det til

Enig.

Hun kunne heller hatt en blogg som gikk på hage/blomster, istedenfor fokus på silikonpupper og sminkeselfies.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BittenTei skrev (47 minutter siden):

Noen som vet hva hun skal hasteopereres for, ref snap? 

Tenker f.eks blindtarmen eller gallestein/nyrestein. Hun var jo helt fin på dagen i går så må være akutt. Men jeg aner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BittenTei skrev (9 timer siden):

Noen som vet hva hun skal hasteopereres for, ref snap? 

Første jeg tenkte var gravid, som så har gått galt. Mtp blodprøver tidligere i uka (?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (6 minutter siden):

Første jeg tenkte var gravid, som så har gått galt. Mtp blodprøver tidligere i uka (?) 

Uff.. det håper jeg så klart det ikke er. Slikt er bare leit uansett hvem det gjelder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Uff.. det håper jeg så klart det ikke er. Slikt er bare leit uansett hvem det gjelder 

Ja, det er forferdelig! Men vi får bare se - hun sa jo hun ville fortelle etterhvert. Og blindtarm/gallestein er ikke så "verdens undergang" som hun la fram, så.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (Akkurat nå):

Ja, det er forferdelig! Men vi får bare se - hun sa jo hun ville fortelle etterhvert. Og blindtarm/gallestein er ikke så "verdens undergang" som hun la fram, så.. 🤔

Er enig i det, . Hun forteller det når hun er klar for det. Ingen av oss må vite det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Er enig i det, . Hun forteller det når hun er klar for det. Ingen av oss må vite det heller

Virker som det viktigste er å gjøre folk nysgjerrige 😂 Gjøre seg selv mer interessant, få mer følgere og klikk. Sykdom kan brukes til så mangt

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (20 minutter siden):

Virker som det viktigste er å gjøre folk nysgjerrige 😂 Gjøre seg selv mer interessant, få mer følgere og klikk. Sykdom kan brukes til så mangt

Men hun er jo ikke på sykehuset for og dra sympati.. det er en grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Men hun er jo ikke på sykehuset for og dra sympati.. det er en grunn

Men hun legger ut vage videoer på Internett for å skape sympati og nysgjerrighet. Eldste trikset i boka. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa jo at hun skal fortelle det og hun kan ikke bare late som hun er hjemme heller. Noe stort foregår tydeligvis i livet hennes. Så det med eldste trikse i boka er det ikke.. det hun går gjennom nå tror jeg ikke hun gidder å bruke noe triks på. Hun sa hun er kjempe lei seg å må klare å snakke om d uten å gråte. Ha litt respekt for det da?! Bare fordi hun er kjent så er ikke livet hennes allemanns eie å hvis du bryr deg litt å følger henne pga det så skjønner du også at hun må ha litt tid. Å hun deler jo såpass at man skjønner at d er noe som kan være fks ma eller sa eller noe i den duren. Eller en abort som trengte utskraping. Jeg tror mye sånt kan være vondt uansett hva det er❤️ håper hun blir bedre. Å klarer å fortelle etterhvert! 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Men hun legger ut vage videoer på Internett for å skape sympati og nysgjerrighet. Eldste trikset i boka. 

Det du sa 👆👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SinfulBby skrev (40 minutter siden):

Hun sa jo at hun skal fortelle det og hun kan ikke bare late som hun er hjemme heller. Noe stort foregår tydeligvis i livet hennes. Så det med eldste trikse i boka er det ikke.. det hun går gjennom nå tror jeg ikke hun gidder å bruke noe triks på. Hun sa hun er kjempe lei seg å må klare å snakke om d uten å gråte. Ha litt respekt for det da?! Bare fordi hun er kjent så er ikke livet hennes allemanns eie å hvis du bryr deg litt å følger henne pga det så skjønner du også at hun må ha litt tid. Å hun deler jo såpass at man skjønner at d er noe som kan være fks ma eller sa eller noe i den duren. Eller en abort som trengte utskraping. Jeg tror mye sånt kan være vondt uansett hva det er❤️ håper hun blir bedre. Å klarer å fortelle etterhvert! 

Så hun kunne ikke ha lagt ut en melding bare, om at hun var syk og trengte noen dager å komme seg på? Hun MÅTTE med andre ord legge ut tårevåte videosnutter fra sykesengen der hun hinter om operasjon og det ene og det andre men å si hva som foregår... nei DET orker hun ikke. Men hun orker å utdype hvor fælt hun har det... opptil flere ganger... og årsaken skal røpes... snart... eller da hun orker! Bare følg følg med!! 🤦‍♀️ Som hun over her så treffende skreiv: Det Eldste Trikset I Boka 👊

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (35 minutter siden):

Så hun kunne ikke ha lagt ut en melding bare, om at hun var syk og trengte noen dager å komme seg på? Hun MÅTTE med andre ord legge ut tårevåte videosnutter fra sykesengen der hun hinter om operasjon og det ene og det andre men å si hva som foregår... nei DET orker hun ikke. Men hun orker å utdype hvor fælt hun har det... opptil flere ganger... og årsaken skal røpes... snart... eller da hun orker! Bare følg følg med!! 🤦‍♀️ Som hun over her så treffende skreiv: Det Eldste Trikset I Boka 👊

Dette gjør alle influencere... De får bare holde på 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...