Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

11 timer siden, nirvania skrev:

Noen som har sett snapstoryen hennes idag? Tenker på den med «bien» hu skal slippe ut. Er ikke det en veps? Er hu virkelig så dum eller var det en bie i det glasset?😂

En er da ikke dum om en slipper ut vepser eller andre insekter.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, Honey Dew said:

En er da ikke dum om en slipper ut vepser eller andre insekter.

Hvis du hører hva hun sier om BIEN (vepsen) så. Altså at hu tror vepsen er en bie, sier litt om hvor informert den jenta er spør du meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, nirvania skrev:

Hvis du hører hva hun sier om BIEN (vepsen) så. Altså at hu tror vepsen er en bie, sier litt om hvor informert den jenta er spør du meg. 

Vel... Om en av disse surret rundt huet på meg, så hadde ikke jeg klart å se hvilken art det var. Det hadde blitt full panikk uansett 😜 

maxresdefault.jpg

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, nirvania skrev:

Hvis du hører hva hun sier om BIEN (vepsen) så. Altså at hu tror vepsen er en bie, sier litt om hvor informert den jenta er spør du meg. 

Allikevel. Det er ikke så lett for alle å se forskjell. Hos oss har vi respekt for alle dyr og det betyr at vi slipper ut alle insektene som har forvillet seg inn til oss.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke alltid å se forskjell på bie og veps. Hmm jeg er vel bare dum da 🤷‍♀️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Honey Dew said:

Allikevel. Det er ikke så lett for alle å se forskjell. Hos oss har vi respekt for alle dyr og det betyr at vi slipper ut alle insektene som har forvillet seg inn til oss.

Selvfølgelig er gjerningen hennes god, er ikke den jeg kommenterer på. Jeg har respekt for alle dyr jeg også🙂🙂Men om hu ikke klarer å se forskjell på en veps og en bie. Jesus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, nirvania skrev:

Selvfølgelig er gjerningen hennes god, er ikke den jeg kommenterer på. Jeg har respekt for alle dyr jeg også🙂🙂Men om hu ikke klarer å se forskjell på en veps og en bie. Jesus. 

Det er ikke alle som klarer det. De er allikevel ikke dumme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Honey Dew said:

Det er ikke alle som klarer det. De er allikevel ikke dumme.

Nei, det er jeg enig i. Men når jeg tenker på de utallige lite gjennomtenkte innleggene hennes/kommentarer/yt videoer så begynner jeg å lure på hva som surrer oppi hodet hennes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 27.8.2019 den 20.08, nirvania skrev:

Nei, det er jeg enig i. Men når jeg tenker på de utallige lite gjennomtenkte innleggene hennes/kommentarer/yt videoer så begynner jeg å lure på hva som surrer oppi hodet hennes. 

Tror du rett og slett bare har bestemt deg for at denne jenta er dum og da leter du etter grunner.

Skriv litt konkret om hva som gjør dette mennesket dum? Og i samme kommentar, ta med hva som gjør deg så mye bedre. 

Venter spent... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Trude4 said:

Tror du rett og slett bare har bestemt deg for at denne jenta er dum og da leter du etter grunner.

Skriv litt konkret om hva som gjør dette mennesket dum? Og i samme kommentar, ta med hva som gjør deg så mye bedre. 

Venter spent... 

Jeg trenger ikke å bestemme meg når jeg ser med egne øyne og hører med egne ører hva denne jenta klarer å lire ut av seg. Nå skulle jeg legge igjen link til to videoer hun hadde på YouTube men disse har hun slettet (mon tro hvorfor..??) Men jeg fant dette herlige innslaget her: 

DU har tydeligvis ikke fulgt henne i flere år, skjønner jeg. 

44F39B4F-11D9-4CE8-B424-0011702EE9C8.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nirvania skrev:

Jeg trenger ikke å bestemme meg når jeg ser med egne øyne og hører med egne ører hva denne jenta klarer å lire ut av seg. Nå skulle jeg legge igjen link til to videoer hun hadde på YouTube men disse har hun slettet (mon tro hvorfor..??) Men jeg fant dette herlige innslaget her: 

DU har tydeligvis ikke fulgt henne i flere år, skjønner jeg. 

44F39B4F-11D9-4CE8-B424-0011702EE9C8.png

Kan eg få link?, slik at eg kan danne meg et bedre bilde enn bare en fremside med en oversikt. Det er da virkelig ofte misvisende overskrifter i slike artikler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trude4 said:

Kan eg få link?, slik at eg kan danne meg et bedre bilde enn bare en fremside med en oversikt. Det er da virkelig ofte misvisende overskrifter i slike artikler 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24380332/toppblogger-om-leppeinjeksjoner-glad-jeg-sto-imot-presset-om-aa-vaere-naturlig

 

Innlegget hennes slettet hun etter massiv negativ respons :)))) Selvfølgelig. Hun kommer og har kommet med så ufattelig mye hjernedødt at det er helt utrolig. Men hun sletter det jo så fort noen minner henne på at «dette var kanskje ikke så gjennomtenkt». 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nirvania skrev:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24380332/toppblogger-om-leppeinjeksjoner-glad-jeg-sto-imot-presset-om-aa-vaere-naturlig

 

Innlegget hennes slettet hun etter massiv negativ respons :)))) Selvfølgelig. Hun kommer og har kommet med så ufattelig mye hjernedødt at det er helt utrolig. Men hun sletter det jo så fort noen minner henne på at «dette var kanskje ikke så gjennomtenkt». 

Hmmmm… Eg synes absolutt ikke noe om at kirurgiske inngrep blir frontet på denne måten, så det likte eg ikke. Veldig tris å lese. Men samtidig synes eg ikke at hun fortjener å bli kalt dum, ettersom det tross alt handler om forskjellige syn. Nå er det heldigvis kommet nye retningslinjer bloggere skal følge og det er veldig bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rettfralevra
3 timer siden, Trude4 skrev:

Tror du rett og slett bare har bestemt deg for at denne jenta er dum og da leter du etter grunner.

Skriv litt konkret om hva som gjør dette mennesket dum? Og i samme kommentar, ta med hva som gjør deg så mye bedre. 

Venter spent... 

Ivrig her også ja ser jeg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Ivrig her også ja ser jeg😅

Ja, er det ulovlig å være aktiv i flere tråder her inne? Må eg holde meg til en tråd av gangen på bakgrunn av at eg nylig registrerte meg?

Endret av Trude4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Trude4 said:

Hmmmm… Eg synes absolutt ikke noe om at kirurgiske inngrep blir frontet på denne måten, så det likte eg ikke. Veldig tris å lese. Men samtidig synes eg ikke at hun fortjener å bli kalt dum, ettersom det tross alt handler om forskjellige syn. Nå er det heldigvis kommet nye retningslinjer bloggere skal følge og det er veldig bra.  

Jeg glemte å quote deg så gjør et nytt forsøk. Fant også den ene videoen (hvordan oppnå suksess) hvor hun snakker ned om mennesker med en «vanlig» jobb osv. Hvis du ikke vil se hele, så se fra 6 min og ut. Bemerk deg det hun sier om «når oljen tar slutt når dere ikke kan gå på nav lenger?» Altså hu er jo stokk dum i mine øyne. Legger også ved videoen jeg postet i et eget innlegg så du får begge på samme svar. Han duden oppsummerer greit hva jeg også tenker om henne. Dessverre ser det ut til at hun har slettet videoen hvor hun snakker om at overvektige barn kommer til å dø før de er 40 og at McDonald’s serverer deg døden på et fat ooooogså videre. I innlegget hvor hun «beklager» seg skriver hun også dette på slutten: «For hver gang jeg ser alle menneskene jeg har inspirert til å starte en sunn livsstil med sunn mat og mosjon, da er det verdt det. Jeg er ikke noe lege, men jeg har min måte å redde liv på!»

Altså dama mener hun redder liv ved å rakke ned på overvektige????

 

 

Endret av nirvania
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "artig" at hun i videoen sier det ikke holder å legge ut en video i uka,

når hun på sin kanal har lagt ut 4 videoer det siste halvåret.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen ufyselige holdninger. Jeg har alltid spolt over Stina på Bloggerne og unngår alt som har med henne å gjøre, men ante ikke at hun var så blåst. Rart hun har noen tilhengere, eller venner for den saks skyld. Hun har jo et ganske ekstremt menneskesyn

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...