Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hun steppet inn på noen timers varsel for at Anniken Jørgensen ble syk og akuttinnlagt på sykehus natt til onsdag.

Skulle Anniken egentlig være med? Bra seerne slipper sutreguri

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Llise skrev:

Nei, sier du det, du? Jeg ble bare veldig overrasket, fordi jeg så på dette som veldig usannsynlig. Om noe så har hun jo bare blitt mer forfengelig og opptatt av fasade de siste årene enn før.

Blir spennende å se hvor lenge hun holder, selv om jeg ikke kommer til å se på programmet.

Helt enig 😊 ( men jeg kommer til å se på da 😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man får se hvordan hun egentlig ser ut da, under to tonn med sminke og uten filter. Kanskje hun faktisk er pen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Kinder skrev:

Hun sa at hun tidligere har takket nei. Så angret hun seg, men da var det for sent. Fint for henne at hun likevel fikk en sjanse til😊 

Og jeg syns hun var sikkelig fin uten de tunge, falske vippene hun vanligvis bruker. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Vb5JKJ/annijor-til-sykehus-trakk-seg-fra-farmen-kjendis-i-siste-liten

 

Uten sminke er hun aldeles nydelig ❤️

 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye artige folk med. :laugh: 
Bra det ble Stina isteden for Annijor, synes jeg. Skulle ønske hunden hennes ble med også. :hjerter:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Leser på Seher at hun ble slått til på stranda?? Av en voksen mann fordi hunden hennes bjeffet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Liljeb skrev:

Leser på Seher at hun ble slått til på stranda?? Av en voksen mann fordi hunden hennes bjeffet? 

Ikke greit å slå uansett, men i følge hva hun selv har uttalt så var hun kanskje litt provoserende selv også. Kalte han bl.a for gretne gamle gubbe mm.

Det er alltid flere sider av en sak. Men som sagt; det er aldri greit å slå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det jo helt forferdelig! Tragisk at en voksen mann blir så provosert av en liten Papillon at han slår eieren! Det går ikke an! 
Sånne småhunder bjeffer ofte, det betyr ikke at den kommer til å hoppe i strupen på ham akkurat. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Ikke greit å slå uansett, men i følge hva hun selv har uttalt så var hun kanskje litt provoserende selv også. Kalte han bl.a for gretne gamle gubbe mm.

Det er alltid flere sider av en sak. Men som sagt; det er aldri greit å slå.

«Ikke greit å slå uansett MEN»...

Ikke greit å slå uansett. Punktum. 

Endret av Silja McQueen
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saarah

Skummelt å bli slått ned sånn. Håper hun blir fort bra igjen :) En ting jeg stusser på med dagens ungdom/unge voksne, er denne trangen til å ta selfie i alle slags situasjoner. Jeg synes det er en trist utvikling at det er helt naturlig å ta bilde mens nakkekragen fortsatt er på. Jeg er kanskje rar (siden jeg selv er midt i 20-åra),men...🤔

Endret av Saarah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Veslefrikk skrev:

Ikke greit å slå uansett, men i følge hva hun selv har uttalt så var hun kanskje litt provoserende selv også. Kalte han bl.a for gretne gamle gubbe mm.

Det er alltid flere sider av en sak. Men som sagt; det er aldri greit å slå.

Ikke noe men her. Man tar ikke å slår til noen uansett hvor provosert man blir :nei: Finnes ingen unnskyldning.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste unge jenter er finest uten sminke. Nydelig hud blir dekket at pudder og brunkrem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/25/2019 at 1:57 PM, Llise said:

Hun visste vel ikke hvor mye penger hun fikk, eventuelt hvor mye hun trenger pengene.. ryktet sier 250 000, noen som kan bekrefte/avkrefte? 🤓

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som har sett snapstoryen hennes idag? Tenker på den med «bien» hu skal slippe ut. Er ikke det en veps? Er hu virkelig så dum eller var det en bie i det glasset?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...