Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

På 6.10.2019 den 0.54, nirvania skrev:

Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. 

Gud, for ei teit kjerring. Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om disse «avsløringene» bare er et PR stunt eller en «gal stalker» setter jeg spørsmålstegn ved hvorfor all snakk om dette blir slettet som ryktespredning på KG, selv når samtlige kommentarer avfeier saken som oppspinn. 

Når innlegget ditt blir slettet, er det fordi noen har anmeldt det til moderator.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ja.. Snapchat-story’ene til henne og forloveden hennes Pellek kommer til stadighet opp på min Snapchat. Og jeg imponeres over hvor lite meningsfullt som legges ut på de begge. De går rundt. På hver sine steder i huset, og filmer random ting. Hele dagen. Ser aldri de er med hverandre, men de er i samme hus. Han trener og spiser et latterlig overforbruk av kylling. Hun filmer hunden og at til stadighet at det blåser ute. Altså.. jeg undres. Over det forholdet der

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Liljeb skrev:

Ja.. Snapchat-story’ene til henne og forloveden hennes Pellek kommer til stadighet opp på min Snapchat. Og jeg imponeres over hvor lite meningsfullt som legges ut på de begge. De går rundt. På hver sine steder i huset, og filmer random ting. Hele dagen. Ser aldri de er med hverandre, men de er i samme hus. Han trener og spiser et latterlig overforbruk av kylling. Hun filmer hunden og at til stadighet at det blåser ute. Altså.. jeg undres. Over det forholdet der

Orker sikkert ikke gå oppi hverandre hele tiden? Forståelig det. Og blogg/snap osv er jo jobben deres, så skjønner at de ikke involverer hverandre i den heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Liljeb skrev:

Ja, HAHAHA!😳 🤯😂

Ikke glem den elektriske porten de har fått fremfor huset sitt. 🤪

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
19 timer siden, Liljeb skrev:

Det er litt festlig da. Livet i en boble 😁

Han har vel et litt mer spennende liv enn henne mtp Vikings og musikken hans,men jeg er også imponert over hvor mange innlegg/snap de klarer å lage om absolutt ingenting. 

Irriterer meg også grenseløst at de sier «sykt» om alt mulig,pluss engelske ord i annenhver setning😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så fascinert av hvor lite modne de to er for alderen. Det er som å se tenåringer som leker voksen på en måte. Pakket inn i enorme mengder filter, sminke, og rosa skyer. Skjønner ikke at noen kan finne særlig inspirasjon i hverken blogg eller snap. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 0.54, nirvania skrev:

Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. 

😂 😂 😂.. Han var jo helt genial 👌🏼

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

De har HVER SIN SIDE AV HUSET?? 

Ryddet for opphavsrett. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger henne på snap, pga hunden hennes, jeg har samme rase, og de er like rare. :laugh:  (min hund og hennes, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt at mange her inne har behov for å skrive så mye stygt om Stina. 

Finn noe penere  å skrive om da ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde det vært noe positivt å skrive om det jeg har lest av henne🙄, ville jeg gjort det. Har holdt meg unna å gå ut mot henne og det er det beste jeg kan gi dama

Endret av Scorpion57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
12 timer siden, loffen skrev:

Jeg følger henne på snap, pga hunden hennes, jeg har samme rase, og de er like rare. :laugh:  (min hund og hennes, altså)

Samme her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 21.25, Liljeb skrev:

De har HVER SIN SIDE AV HUSET?? 

Ryddet for opphavsrett. Sol, admin.

Høres ut som et drømmescenario for meg 😍

Er jo perfekt når de begge jobber mye hjemmefra, med to vidt forskjellige interesser og hverdag. 
Litt som meg og min mann, og hadde vi hatt en generasjonsbolig så hadde vi også definitivt delt opp boligen til hans og hennes typ 

Og det betyr jo ikke at man ikke gjør ting sammen, eller ikke ønsker å bo sammen, men for noen så er en slik løsning ganske så behagelig

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Wenda skrev:

Høres ut som et drømmescenario for meg 😍

Er jo perfekt når de begge jobber mye hjemmefra, med to vidt forskjellige interesser og hverdag. 
Litt som meg og min mann, og hadde vi hatt en generasjonsbolig så hadde vi også definitivt delt opp boligen til hans og hennes typ 

Og det betyr jo ikke at man ikke gjør ting sammen, eller ikke ønsker å bo sammen, men for noen så er en slik løsning ganske så behagelig

Det er vel praktisk å jobbe i hver sin ende av huset når begge jobber hjemmefra. Da forstyrrer de ikke hverandre med bråk. Den boligen passer jo perfekt for dem. Greit å ikke gå oppi hverandre hele tiden når de er mye hjemme 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...