Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Det er fint med trening for ryggen, men vært forsiktig da, ikke press deg selv for mye! :)

Jeg dro med meg sambo på en løpetur i går! Det var deilig det! Eller vi løp ikke så mye men jogget og gikk ca 50/50 i 25 min. Det var godt å komme hjem andpusten og svett! Jeg merker at jeg trenger litt kondisjonstrening... Men jeg ble overrasket over at jeg faktisk orket å løpe så mye som jeg gjorde :-)

Men når det gjelder resultatene tror jeg de lar vente på seg, for målene mine var ikke like fine som før påske da jeg målte meg i dag tidlig.... :-? Vekta derimot aner jeg ikke hvordan er for jeg har ikke sett en vekt på snart to uker. Men det er kanskje like greit?

Nå trener jeg 4 ganger i uka. Jeg bytter mellom styrketrening, pilates og jogging eller gåturer så det bør vel vises etterhvert? Jeg må bare jobbe litt mer med kostholdet... :-? Også lurer jeg på om jeg skal skaffe meg noen flere treningsvideoer. Kickboxing eller noe? Var det ikke Daniella som hadde en slik video?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

engang til...... pakker dere dere inn i plast kjøpt fra matbutikken under trening??? :o :o

ble helt satt ut jeg nå!!! ja hjelper dette da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

:ler:

Ja, helt vanlig plastfolie som du kjøper på matbutikken! Det høres og ser merkelig ut! Sambo lo godt da han hjalp meg med å snurre meg inn før joggeturen vår i går. :ler:

Om det funker det vet jeg ikke enda, men det er verdt et forsøk! Jeg tenkte jeg skulle gi det 3 uker med trening 3-4 ganger i uken. Ser jeg ikke en eneste cm i resultat da så slutter jeg med plastikken iallefall. (Jeg burde vel strengt tatt se litt resultater uten plastikk også på den tida :wink: )

Hun som kom med tipset hadde jo mistet 18 cm etter 6 uker med trening 3 ganger i uka...

(altså 18 ganger med trening = 18 cm)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei igjen alle :)

Nå har jeg startet med trening og sundt kosthold igjen etter en ukes opphold!

Ser dere holder på og det er bra!! Gleder meg til å trene etterpå. For å få god samvittighet ;)

Men hva er dette dere gjør med plastfolie? Mulig jeg har oversett noe, men så at du Pamella trente med plastfolie rundt lår og mage? Hva er det godt for? *nysgjerrig* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Okey da...nå fikk jeg med meg hva plastfolie skal være godt for.

Hmm... lurer på hvorfor det funker :-?

Er det sånn at man forbrenner mer da...litt sånn badstue-virkning, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey da...nå fikk jeg med meg hva plastfolie skal være godt for.

Hmm... lurer på hvorfor det funker :-?

Er det sånn at man forbrenner mer da...litt sånn badstue-virkning, eller?

Hvis flere skulle ha interesse for å finne ut hva det er snakk om, ble ideen hentet herfra: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=125304

:ler:

Ser for meg at vi knitrer rundt i plast hele gjengen, ja.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_

Hvis flere skulle ha interesse for å finne ut hva det er snakk om, ble ideen hentet herfra: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=125304

:ler:

Ser for meg at vi knitrer rundt i plast hele gjengen, ja.. :hoho:

:hoho:

Men...er jo verdt å prøve. Skader jo ikke...

Fant forresten ut i dag at jeg har mistet 5cm rundt midjen...JIPPIiiiIII :hoppe:

Endelig har det skjedd!!! Oioioi så glad jeg ble. Har ikke målt meg på leeenge nemlig...så jah...endelig resultater!

Det eneste jeg syns er merkelig er at jeg bare har mistet cm rundt midjen, mens hofter, armer osv...der har jeg ikke mistet noe. Kan det være fordi jeg hadde en ganske så bollete mage? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

jeg har ikke trent på leeeenge.. men jeg har gått et par småturer med hunden da, så jeg sitter heldigvis ikke på rompa! Håper at jeg får litt disiplin i hverdagen min fremover, på flere områder enn bare helsen!!

Men jeg spiser heldigvis lite snop og tøys :) Men nå skal jeg faktisk unne meg et cream egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

I går og i forigårs trente jeg (tror jeg). Jeg er litt døgnvill, så jeg husker ikke helt når jeg trente...men er ganske sikker på at jeg trente i går...og i forigårs.. Vel, uansett så har jeg trent 2 ganger denne uken :ler:

I dag har jeg gått og gått og gått og gått. Var på shopping i byen med en venninna og det tok sååå lang tid. Hadde vondt i hele meg når jeg kom hjem, så, jeg har vel trent litt i dag også på en måte? :tunge1:

Skal på tøyenbadet i morgen med en annen venninne så da blir det svømming for første gang på lenge. Håper bare jeg husker hvordan man svømmer da :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen... dt var lenge sia det!!1 men dere er fortsatt i gang!!!;) det er strålende bra!!;)

ja plastfolie debatten er i gang, veldig fint om der har prøvd og har lyst til å dele med oss andre. ser for meg at dette er meget stress, surre seg inn med det, og etterpå ta det av.. det går vel med en del folie og man kan jo ikke akkurat spare på det nei... men del alle erfaringer, åpen for nye forslag jeg.

har faktisk ikke trent denne uken1! fy og skam meg!!! har kommet til et stadie hvor jeg har sett meg selv i speilet og tenkt "søren oig dette hjelper jo ikke, kanksje jeg bare skal spise litt sjokoalde slik som før"...

men jeg har ikke stappa det i meg enda da, men må si at motivasjonen er langt nede. for det er utrolig dårlig med resultater ja!!!! hadde forventet så mye mer når jeg har holdt på så lenge...

men men folkens, jeg drar på ferie par dager nå, men skal passepå å røre meg og ikke røre godisen!! kos dere videre, og stå på;)

miracle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

jeg var på dansing i dag! fytti jeg er i dårlig form! Men herregud så gøy det skal bli når jeg er i god nok form til å henge med!

begynner å få problemer med å gå allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops. Lite trening siden sist. Ingenting denne uka, for å være nøyaktig. Mye jobbing, og jeg har jo en aktiv jobb... i det minste... Jaja. Jeg blir nok flinkere etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei hei!

Selv har jeg trent 3 ganger denne uka. Men i går var jeg ute på shopping i 9 timer så det bør vel regne som en form for mosjon :ler:

Mat er jeg fremdeles ikke blitt så flink med. Men selv om det blir litt snop nå og da prøver jeg å passe på at jeg ikke spiser så mye om gangen og jeg spiser stort sett sunn mat. Jeg har fremdeles ikke mistet en eneste cm men det kommer vel.. Vekta har jeg heller ikke fått sjekket men jeg stresser ikke med det! Resultatene kommer nok etterhvert!

I morgen er det nye uke og nye muligheter (igjen :wink: )

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_

Shopping regnes som trening ja, jeg gjør i allefall det. For det tar faktisk på :tunge1:

Jeg har trent mye denne uken og er fornøyd. Kostholdet er som så, men jeg har gått ned 5cm rundt midjen siden jeg startet med denne livsstilsendringen, og jeg har gått ned 3kg. Så jeg er fornøyd jeg.

Det tok derimot altfor lang tid før jeg så noe resultat. Jeg startet jo med dette i november, og først for 1mnd siden gikk jeg ned... Merkelig. :-?

Håper alle har hatt en fin helg i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Gikk tur i dag' date=' ca 1 og en halv time. Herlig. Sola skinte! :)[/quote']

Skulle ønske jeg også hadde gjort det, men jeg trente en time inne og brukte resten av dagen på husarbeid... :-?

Så jeg har i det minste vært i bevegelse :-)

Hvor blir det av alle sammen? Synes det har vært litt stille den siste uka.. kanskje det bare er jeg som ikke følger med?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daniella_

Hellu alle.

Har vært her en del jeg... :)

Og husarbeid ER trening. Bare les på trim.no og lignende. Det blir regnet som en form for trening...

Jeg tror jeg har gått ned mer (uten å si det for sikkert siden vi ikke har badevekt), men jeg merker det på klærne, og magen min er nesten helt flat igjen.

Å for en deilig følelse.

Jeg som har proppet i meg junkfood i en uke pga inget kjøleskap, merkelig at man skal gå ned da.

Kanskje fordi jeg rett og slett har gitt litt f*** i slankingen?

Altså, jeg har ikke tenkt på det HELE tiden, som jeg gjorde før jeg flyttet....

Jeg tror at tankene kan ha MYE å si.

Jeg var jo så negativ til det siden ting aldri gikk min vei. Og nå, har jeg blitt mer positiv pga resultater, så ja... Jeg tror tankene mine har hjulpet meg mye :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
I går syklet jeg 15 km når jeg trente med sniglå :)

*solt*

Flink du... har smugtittet litt i dagboken din i det siste.. Ser du har begynt å danse? Eller surrer jeg nå?

Jeg har lyst til å begynne å danse, men søren... er så dårlig på koordinasjon (skrev jeg det ordet riktig? hehe... se sliter til og med med ordet)

I dag har jeg fått en "hyggelig" bemerkning i fra min bror:

"Du har gått ned i vekt ser jeg. Og det var jo bra... for du begynte å bli litt vel dryg "Carmen"" :hoho:

Veel veeel... fin at han er ærlig i allefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

:ler:

Åh sånne komentarer er så gullfine... :ler:

Pappa sa forrtesten det i sist uke da han så meg:

"hm, jeg synes du har blitt tynn.."

"TAKK!" jublet jeg og hoppet bortover gangen på hotellet :ler:

Danse jo, ja, det har jeg begynnt med! Er egentlig i morgen, men jeg må jobbe. Men det er dansing på fredag da, har planlagt å... åh vent litt..jo jeg må gå. må bare si til sniglå jeg må trene en time, for vi skal ha shopping den dagen. Haha da trener jeg jo to ting! Dans og shopping! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...