Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Okei... det er SÅ mye rart som sies og skrives om light-brus at man vet ikke hva man skal tro?? Men det er jo så godt, så jeg skulle ønske det kunne kommet for en dag hvis det ikke skader å drikke det!!

Vil ønske Pam god bedring jeg også. Jeg er syk selv. Har sittet på jobb nesten uten stemme og med en hals som brenner. Nå har jeg kommet hjem og skal legge meg...

Og Miracle: Ikke gi opp pga den lille sjokolade-sprekken!! Det er ikke SÅ mye kcalorier i sjokolade, så ingen skade har skjedd :) Men ikke spis det HVER dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Hei Hei!

Takk for omtanken! God bedring til deg også Ephemra!

Jeg føler meg faktisk litt bedre nå, men jeg blir hjemme fra jobb i morgen for jeg har fått tilbud om å sitte på med han som bor i nabohytta der oppe. Buss frister ikke akkurat i denne formen, og når han skal opp samme dag kan jeg jo spare noen kroner ved å sitte på med han.

Når det gjelder light brus får det bare være om det ikke er bra for kroppen... Jeg orker ikke sukkerholdig brus, det er altfor søtt! Men jeg prøver å ikke drikke så mye av lightbrus heller. Det går mest i vann her i huset!

Fordelen med å være syk er at jeg ikke har noe særlig matlyst, og søtsaker frister iallefall ikke! Så kanskje jeg burde ønske å være syk noen dager så jeg venner meg av med snopet :ler: Det er vel kanskje bedre å være frisk og heller ha muligheten til å trene!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg her igjen, ang. light-brus... Det er jo aspartam i light-brus og DET er ikke bra... og det sies at aspartam påvirker insulinen i kroppen. Insulinen er "syk" hos de som har sukkersyke, men hos oss friske påvirker den insulinen i negativ retning.

Ellers så jeg på Puls på TV nå, det samme som akupunktøren min sier til meg:

Jeg "stresser" mye psykisk fordi jeg bekymrer meg sånn for all ting. Det skiller ut stresshormonet Kortisol i kroppen, som påvirker forbrenningen sånn at forbrenningen blir lav. Dette gjelder også fysisk stress, sånn som når jeg overtrente. Huff, dette er vanskelig...

Ellers blir jeg bare sykere og sykere nå. Både jeg og sambo ligger flate. Nå skal vi prøve å spise litt mat... Er helt enig i at matlysten er borte, Pam, og er det ikke rart å oppleve det?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei!!

Jeg få anbefale call on me trenings videoen.

Den som er basert på den sangen altså...

Bestilte dvd'en fra play.com, og jeg ble utrolig imponert.

Dette var skikkelig trening med stor T!

Den er delt inn i 4 deler; oppvarmin, dans, aerobic og styrke (tror det var det det var).

Jeg valgte å trene dans og det var som jeg allerede har skrevet, BRA trening!

Gleder meg til å trene til denne dvd'en på nytt.

Anbefales :)

Regner med at dere har hørt om den før, så go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg få anbefale call on me trenings videoen.

Den som er basert på den sangen altså...  

Bestilte dvd'en fra play.com, og jeg ble utrolig imponert.

Dette var skikkelig trening med stor T!

Den er delt inn i 4 deler; oppvarmin, dans, aerobic og styrke (tror det var det det var).

Jeg valgte å trene dans og det var som jeg allerede har skrevet, BRA trening!

Gleder meg til å trene til denne dvd'en på nytt.

Anbefales :)

Regner med at dere har hørt om den før, så go for it!

Er deltagerne i treningsvideoen kledt som de i musikkvideoen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Er deltagerne i treningsvideoen kledt som de i musikkvideoen? :P

Instruktøren er hun som var med i musikkvideoen.

Treningen er visst spilt inn der musikkvideoen ble spilt inn, og det er basert på selve musikkvideoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devana i.i.

Hei hei! Kan jeg få være med her jeg også? Hehe...Ligger litt etter dere kanskje, men bedre sent enn aldri :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Hei hei! Kan jeg få være med her jeg også? Hehe...Ligger litt etter dere kanskje' date=' men bedre sent enn aldri :wink:[/quote']

Ja, selvfølgelig!! :)

Hva skal du da? Endre livstil? Slanke deg? Kun trene og fortsette med samme matvaner?

Bare litt nysgjerrig skjønner du :tunge1:

Huff, jeg har hatt to dager (i går og i dag) hvor jeg verken har trent eller spist særlig sundt.

I går var jeg på vorspiel sammen med noen venner, og da drakk vi jo og spise masse chips.

Og i dag er jeg litt sånn fyllesyk, så da har jeg blitt burger på McDonalds og litt godteri.

Men, pytt pytt. I morgen er en ny dag med Pump It Up workout'en ... Kuuult :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jaja, da var en ny dag med trening overstått.

Eller, jeg vil ikke kalle det overstått, for denne treningen (pump it up) er så kul at jeg gleeeder meg til neste gang.

Føler meg godt trent og deilig sliten nå...

Bra kosthold i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

ser det har vært stille her i helgen!

Jeg har kommet meg hjem, men nå er samvittigheten dårligere enn før... :roll:

Jeg har ikke vært flink til noe... jeg skulle lese masse på eksamen - det har jeg ikke gjort, jeg skulle spise sunt - det har jeg ikke gjort, jeg skulle trene masse - det har jeg ikke gjort...

Nå skal det sies at jeg fremdeles er litt syk og pollen gjør meg skikkelig trøtt og slapp... Jeg er fremdeles litt syk, men jeg tror ikke jeg er syk nok til å ikke lese på eksamen.. heh... men slapp er jeg iallefall!!

Nå har jeg laget meg en stor salat og en stor kopp te for den vonde halsen min.

Hvordan går det med resten av dere? Jeg har skaffet meg Krom tabletter for jeg er godtesyk flere ganger om dagen for tiden! ikke bra...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta står stille, noe jeg er glad for siden jeg ikke gjør noe som helst for å endre på det - bra det ikke går opp altså...... Er vel falt litt av lasset igjen.... slik det har vært mesteparten av tida egentlig. Er egentlig sjelden jeg kan si jeg er flink og gjør noe av det jeg burde gjøre - mtp kosthold, trening osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei folkens...

Lenge siden sist :)

Her går det vel greit. Greit kosthold (har vært litt usund i de siste) men, flink med trening.

Jeg tror faktisk treningen har fått meg til å bli mindre premenstruell... Går det mon tro?

Mensen er rett rundt hjørnet og jeg har bare hatt litt ømme bryster... Det er kjempe bra for meg i forhold til før hvor hele meg ble snudd opp ned i pms-perioden..

Tror jeg begynner å bli syk da.. Tok meg en c-vitamin bombe i sta... Håper det hjelper.

Ha en fortsatt god bedring Pamella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Hei hei!

Takk for omtanken dere!

Jeg er mye bedre men tiltakslysten er fremdeles veldig syk på alle områder.

Men nå har jeg satt meg et mål!

Jeg SKAL gå ned 6 kilo innen skolestart til høsten! Altså veie 67 kilo innen 20 august. (gjerne 65 da men jeg tør ikke håpe for mye)

Da har jeg litt over 14 uker på meg og det burde ikke være et umulig mål! Jeg må bare ta meg selv i nakkeskinnet så skal det gå bra. Har noen av dere prøvd dere på Fedon Lindberg? Jeg har litt lyst til det.. eller Atkins.. Atkins prøvde jeg to uker en gang og det virket faktisk ikke så innmari dumt. Kjenner flere som har gått ned mellom 10-20 kilo på Atkins ogholdt seg der et år etter de har sluttet...

Jeg vet ikke jeg.. jeg tror iallefall jeg trenger en vidunderkur snart... magen eser bare ut... Noen av dere som har noen erfaringer å dele med meg?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg får skrive litt da siden ingen andre gjør det :wink::ler:

Hvordan er formen Daniella?

Jeg er endelig frisk og i går kveld gikk jeg en halvtimes rask tur med ei venninne. Jeg ble skikkelig god og svett.

I dag har jeg vært nesten flink med kostholdet (spiste nanbrød og tomater til frokost og litt mørk sjokolade i stad?. Men jeg gikk meg en halvtimes tur alene nå nettopp og det var utrolig godt å bli svett og andpusten! Problemet kommer senere i kveld for da skal vi feire bursdagen til en kamerat med kake og gaver... Jeg får prøve å ikke spise så mye da...

Jeg har tenkt litt på hvordan jeg skal komme meg igang igjen... Jeg har lurt litt på om jeg skal prøve dette:

4-5 30 min rask gange

2-3 20 min pilates

1 60 min bikini workout

Tror dere det vil ha noen virkning hvis jeg i tillegg klarer å kutte ut snop og kaker? Eller må jeg øke turene til 60 min? Jeg ser for meg at det er lettere å gjennomføre det hvis jeg ikke MÅ gå en hel time...

Siden jeg nå har 13 uker på meg til jeg skal nå målet mitt, så kan jeg i teorien gå ned 7,8 kilo hvis jeg går ned 600 gram i uka (tør ikke håpe på mer enn det). Men så må jeg nok trekke fra litt pga ferie osv...

Så dvs at jeg bør klare å gå ned ned minst 7 kilo innen sommeren er over, og da skal jeg veie 66 kilo... hmmm :-? Jeg har desverre veldig liten tro på at jeg klarer det men jeg vil jeg vil jeg vil!!!

Kanskje det er lettere hvis man har et mer konkret mål å gå etter? Hittil har jeg egentlig ikke hatt det, bare et sånn "jeg skulle ønske at..."

Hva med dere? Har dere et konkret mål eller kanskje dere burde sette dere et mål også?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daniella_
Hvordan er formen Daniella?

Den er fin igjen. Tok en cvitamin-bombe, og jeg tror den funka. Føler meg heeelt fin nå :)

Tror dere det vil ha noen virkning hvis jeg i tillegg klarer å kutte ut snop og kaker? Eller må jeg øke turene til 60 min? Jeg ser for meg at det er lettere å gjennomføre det hvis jeg ikke MÅ gå en hel time...

Ja, jeg tror absolutt det vil ha en GOD virkning.

Det gjelder å være standhaftig. BIT tennene i sammen.

Etter et par uker er du jo mest sannsynlig kvitt søtsuget.

Men, igjen... det å ta seg en liten bit sjokobit i ny og ne syns jeg ikke gjør noe. Man skal jo leve litt også?

Og selv når jeg går tur pleier jeg å gå i en halvtime, nettopp fordi jeg syns det kan være litt kjedelig å gå i en HEL time. Så hvis du føler at du kan nå målet ditt lettere hvis du går i 30 min i stedet for 60 er det bra.

Men, jeg ville kanskje hatt en dag med kanskje 45-60min kondisjonstrening. Det har hjulpet meg til å gå ned i vekt i allefall. Jeg tror at grunnen til at jeg ikke gikk ned i begynnelsen var fordi jeg ikke kjørte nok kondisjon.

Og når det kommer til mål og sånt så skal man ikke sette seg for høye mål. Sett deg realistiske mål. "Jeg vil prøve å gå ned 1 kg på to uker", eller "jeg vil prøve å ikke spise snop på 6 dager"...

Jah, det var det jeg hadde på hjertet.

Kostholdet er som så for tiden. Det har vært litt snopspising i det siste, det må jeg innrømme. Men, er fortsatt hektet på Pump It Up treningen, og den er så sinnsykt bra at jeg får lov til å "snope" litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg har fortsatt til gode å gå tilbake og lese gjennom de siste ukene i denne tråden, men jeg kan jo hilse på når jeg nå er innom :)

Jeg har vært syk og forkjøla i nesten 2 uker. Føler meg endelig bedre idag, men ligger og hoster om natta. Det er så utrolig slitsomt... Før hosten kom var jeg omtrent uten stemme. Begge disse tingene er utrolig upraktisk når man har en telefonjobb som meg... :roll: Men, det jeg skulle fram til er at matlysten også har vært liten de siste to ukene. Jeg håper faktisk at jeg kan ha fått krympet magesekken litt også, eller går ikke det an på så kort tid? Dere vet, magesekken utvider seg når den er vant til å få mye mat :oops: Ihvertfall så har jeg blitt veldig mett av ganske lite middag de siste dagene. (Mulig dette endrer seg når jeg blir helt frisk).

Ellers har jeg kommet frem til at jeg egentlig er fornøyd med kroppen min sånn som den er, bortsett fra MAGEN. For siden jeg er så høy, ser jeg slank ut. Men hva i huleste skal man gjøre med denne magen??! Jeg tenker på hvor fint det skulle vært å fettsuge den, men det er liksom ikke noe jeg tenker SERIØST på. Det er et stort og dyrt inngrep og tenk hvordan det blir når man blir gravid... :o

Når jeg blir frisk igjen nå, skal jeg ihvertfall fortsette å ta situps, for jeg merker at det er myyye letter å holde inn magen når musklene er litt trent :wink: Seriøst - når jeg ikke tar situps, greier jeg liksom ikke å holde den inn...! (Hadde en liten nedtur når jeg var rundt og prøvde sommerkjoler her en dag... :-? ) Også skal jeg prøve å bli flinkere til å trene med strikkene mine. I tillegg går jeg fremdeles til og fra jobb og sjokolade spises kun fredag, lørdag og søndag og da i moderate former. Prøver også å drikke så lite light-brus som vanlig. Drikker desto mer Farris, Bon Aqua o.l. og har også fått dilla på vann med sitrondråper i (sånn som man kjøper på flaske).

Vel, det var en liten oppdatering fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Gjest, for at du dyttet oss oppover :wink:

Ja, her var det mye liv i denne langhelga :ler:

Selv ligger jeg i sofan mens sambo tilbereder marinert flintstek med fløtesaus... og til dessert skal vi ha henholdsvis varm sjokoladebrownies (meg) og varm eplekake (ham) med is.... :oops:

(Det er da helg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...