Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

en veldig laaaaang helg ja! :ler:

Det var godt at noen endelig skrev her for jeg har hengt inne på KG hele helga nesten og ikke hatt så mye spennende å si selv

Jeg må si jeg har fyktelig lyst til å gi meg hen til Atkins sine metoder. Hadde besøk av ei venninne på lørdag som gikk på det i fjor og raste ned over 20 kilo og er fremdeles kjempefin og slank... Man blir litt misunnelig da ja! Og det beste er at hun alltid har vært ganske kraftig og likvel holder seg som en nydelig slank sylfide.

Hva tror dere? skal jeg gi Atkins et forsøk?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en veldig laaaaang helg ja! :ler:

Det var godt at noen endelig skrev her for jeg har hengt inne på KG hele helga nesten og ikke hatt så mye spennende å si selv

Jeg må si jeg har fyktelig lyst til å gi meg hen til Atkins sine metoder. Hadde besøk av ei venninne på lørdag som gikk på det i fjor og raste ned over 20 kilo og er fremdeles kjempefin og slank... Man blir litt misunnelig da ja! Og det beste er at hun alltid har vært ganske kraftig og likvel holder seg som en nydelig slank sylfide.

Hva tror dere? skal jeg gi Atkins et forsøk?

Pam

Hvis du føler deg motivert for det, så kan du jo prøve? Jeg vet ikke så mye om den dietten...

Er ikke Atkins også sånn at du skal kutte ut karbohydrater? Jeg ELSKER karbohydrater... :oops: Er så glad i både brød, ris og pasta...

Men jeg har jo også hørt at man raser opp i vekt igjen når man begynner å spise karbohydrater etter en sånn kur? Er det liksom verd det å ikke spise karbohydrater mer i hele sitt liv...?

Huff, jeg kan ikke noe for det, men jeg skulle ønske jeg slet med å legge på meg isteden for å skulle ta av... :cry: Jeg føler at jeg har spist alt for mye kaker og godterier denne langhelga...

Jeg har faktisk fri imorgen også, men da skal jeg på shopping :P Det er jo trim :ler:

Ellers har jeg kommet igang med situps igjen, etter tidenes forkjølelse!

Også fikk jeg jo Recuxin i posten for snart noen uker siden. Jeg har bestemt meg for å prøve det er par måneder før jeg stopper abonnementet. Men forrige uke jobber jeg kveldsskift = jeg spiste middag på jobb, og da husket jeg jo ikke å ta disse pillene. De skal taes før hovedmåltidet, som jeg da regner som middag. Skjønner nå at det hadde vært lurt å ta dem før froskost isteden for å ikke ta dem i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja jeg vet... jeg klarer ikke resten av livet uten karbohydrater iallefall! :ler:

Nei jeg skal prøve å trene og spise sunt litt til, og hvis jeg ikke ser noen resultater før juli så blir det atkins for alle penga!

Jeg tror man klarer å holde vekta så lenge man ikke overdriver snop og hvitt brød, men det er jo en av grunnene til at man går opp uten å gå på artkins da :wink: Min venninne har iallefall ikke gått opp mer enn 1-2 kilo.

Vi får se... strenge dietter funker bedre for meg en sånne "jeg burde ikke spise det..." greier. Hvis jeg vet at en shillingsbolle kan ødelegge hele greia er det lettere enn hvis jeg vet at jeg kan jogge den bort neste gang jeg trener...

Men nå har jeg blitt flink til å gå tur så hvis jeg fortsetter med det og et bra kosthold burde det bli fart i sakene!

Det ser forresten ut som om kromtablettene begynner å hjelpe! Jeg orker langtifra like mye is og kaker og snop som før, jeg spiser mest på gammel vane, så jeg må bare venne med av med det! :wink:

Håper dere har hatt en fin nasjonaldag jenter! Jeg har prøvd å begrense det usunne inntaket...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

vi koste oss med en stor dolly-pizza her i dag, juhuuu! Vel, men det var også alt som lignet på 17mai-feiring for mitt vedkommende. Satt inne i hele dag og leste til eksamen som er i morgentidlig..

:hår:

Men vekten går det greit med! 66,5 kg i dagtidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nå har jeg vært ute og gått tur!

Det ble bare 45 minutter men jeg ble sliten likevel. Før i dag prøvde jeg med på Tae Bo's 8 min workout, og jeg ble skikkelig andpusten. Men jeg må vel ta den hver eneste dag for å få noen resultater av det kanskje...

Nå skal jeg legge meg, har eksamen i morgen!

God natt jenter :)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært flink og gjort situps igjen de siste dagene.

Igår gikk jeg mange timer på shopping... :P

Og idag var det jobb igjen og jeg gikk som vanlig en halvtime hver vei.

Men jeg er skikkelig godtesyk idag, og jeg sa liksom til sambo at det egentlig ikke er noen vits i å stoppe å spise nå, siden det er helg igjen imorgen :tunge1:

Se ellers mitt nye innlegg om cola light... jeg blir sprø :-?

Ellers: Vekta mi står bom stille uansett hva jeg gjør og ikke gjør! Er mest glad for at den ikke går opp... Men hvis kroppen min tror at den trenger det fettet den har så har den misforstått endel her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei igjen!

Det ser visst ut som om det er du og jeg ephemra som har minst å gjøre om dagen. :ler: De andre er iallefall ikke her like mye som oss.

På slankefrontern førler jeg egentlig at jeg står på stedet hvil. Jeg klarer ikke å engasjere meg helt i treningen så det blir med 2-3 30-45 minutters gå turer i uka, og et halvveis kosthold...

Kanskje jeg skal kutte ut brød? Iallefall vanlig kneip.. Jeg burde begynne å spise det grove rugbrødet igjen.. Jeg har visst sluttet med det.. :-?

Heldigvis virker det som om krom tablettene begynner å vise sin formidable virkning! Jeg har ikke like mye lyst på sukker lenger, men innimellom går jeg berserk på en kokesjokolade

Nå tror jeg faktisk at jeg skal ringe til ellos og bestille meg en sånn airwalker eller hva det heter! Den koster 2000 kr og jeg kan ta det på avbetaling.. litt lettere når man kan bruke et treningsapparat mens man bare er hjemme og ser på tv likvel!

Håper dere andre ikke har gitt opp.. vi var så mange i starten... Gi lyd fra dere da hvis dere er der!

Kanskje vi burde ta oss tiden til å lese igjennom hele tråden igjen og plukke opp de gamle tipsene som står her?

God helg!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg kom på en lur ting!

Dette bør være bra motivasjon:

Man har ikke lov til å ha sex før man har gått ned en eller to kilo! :ler:

Da hadde iallefall min samboer gjort sitt for at jeg skulle få rumpa ut av soffan og snopet ut av huset!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Nå er det gjort!

Nå har jeg bestilt meg en crosstrainer fra Joseffsons.. 1800+300 i frakt men det får så være... Jeg er lei av å være sofa gris så nå kan jeg trene mens jeg ser på tv.

Bare håper jeg faktisk gjør det da! :sjarmor:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags treningsapparat er det da?

Jeg har en ergometersykkel stående, men den blir veeeeldig lite brukt. Det er så VARMT og SLITSOMT å sykle hjemme... :oops: Jeg er sånn som må trene på treningsstudio med instuktør, og da helst aerobic eller step, så jeg får danset litt :wink:

Men det gikk jo på trynet når jeg skulle trene... Spekulerer på tanken om å begynne igjen, men da veeeeldig rolig med en time i uka i starten. Da hjelper det liksom så lite, men poenget er vel å trappe opp... Vel, jeg kan jo ihvertfall utsette det til etter sommerferien. Da blir jeg bortreist i nesten 3 uker likevel... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Nå er det gjort!

Nå har jeg bestilt meg en crosstrainer fra Joseffsons.. 1800+300 i frakt men det får så være... Jeg er lei av å være sofa gris så nå kan jeg trene mens jeg ser på tv.

Bare håper jeg faktisk gjør det da! :sjarmor:

Pam

Har selv en crosstrainer, og den er kjempe kjekk å ha!

Det å gå på den i en halvtimes tid før frokost er også kjempe kjekt. Da skal man visst forbrenne rett "på" fettet, og ikke i fra maten i magen (forklarer dette litt kronglete, jeg vet). Det har i allefall jeg hørt :ler:

Med meg går det fortsatt bra.

Har gått ned 2 cm til rundt magen!!

Dødskult!!! :D

Treningen går bra, har hatt litt hodepine de siste dagene så jeg har droppet treningen ett par dager, men nå er det på'n igjen.

Fint kosthold også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg er syk :o

Igjen.. uff nå gir jeg opp! Nesa renner som en foss og jeg må snyte den annehvert minutt.. har brukt opp en halv eske med kleenex hittil i dag... vondt hode og hals og slapp.. Uff :-( Lurer på om det er noe galt med meg siden jeg er så mye syk for tiden... Det blir visst mye trøste mat i dag. Sambo var ute og kjøpte is, sjokolade og godteri til meg i stad.. :oops:

Grattis med 2 cm til da Daniella! Dette går riktig vei!

En crosstrainer er en sånn som du går på med håndtak.. Vanskelig å forklare det her! Du kan se den inne på www.joseffsons.no. Se på linken sport eller treningsutstyr eller noe.. der er den iallefall.

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du ikke er allergisk, Pam? Det er endel pollen i lufta nå.

God bedring i alle fall!

:klem:

Jeg har funnet ut at jeg bare MÅ ha jordbær. Fikk så utrolig lyst på det når de spiste det på nachspielet etter Idol igår (buhu... Tone skulle forresten ha vunnet...!!). Jordbærene er ikke så gode ennå, men det er bedre med litt vassne jordbær enn ingen jordbær :wink: Det er jo også sundt og med lite kcalorier :) Så nå drar vi på butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Joda jeg er allergisk jeg, men dette er iallefall ikke allergi desverre...

I dag er det pent lite pollen ute også siden det regner og så sausa som jeg er nå har jeg ikke vært siden jeg var liten (når det gjelder allergi altså). Pillene jeg tar hver dag fjerner alle symptomer unntatt slapphet og nysing.

Hvis jeg ikke blir bedre innen mandag får jeg ta meg en tur til legen (igjen) og be han ta noen prøver av meg. Jeg tror jeg har vært syk 5-6 ganger i år! Det er ganske mye...

Jeg fikk også veldig lyst på jordbær av å se på dem i går! Men de hadde ikke i den butikken sambo var i istad... Jeg derimot er glad jorunn vant jeg da.. (hadde egentlig en annen favoritt)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tro meg, vi har vært byen rundt og lett etter jordbær!

(Snilt av sambo å orke å kjøre rundt på meg :kysse: )

Vi fant i den siste butikken vi var i! Der hadde de 2 kurver med digre jordbær og jeg kjøpte begge.

Nå blir det snart lasagne og hvitløksbaguetter her i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Vi har også spist lasagne! Ikke det sunneste man kan spise, men ikke det værste heller. Jeg prøver å passe på å dele inn tallerkenen i 50% grønnsaker 25% Kjøtt/kylling og 25% poteter/ris/pasta.

Neste trinn blir å spise mindre måltider! Jeg spiser nok litt for store middager... Og selv om jeg spiser mest grønnsaker først i håp om at jeg ikke skal orke alle potetene/risen så spiser jeg som regel opp alt selv om jeg er mett...

Det er visst mye å ta tak i...

- mindre måltider

- mindre snop og sukker

- mindre kaker

- ikke spise sent

- mindre lyst brød

- mye mer trening

- mer grønnsaker (spiser en del allerede)

- et mer aktivt liv (mindre bilbruk!)

osv osv

uff litt av en liste!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Uff...leste litt lengre tilbake her i tråden at du har blitt syk igjen Pamella.

Stakkars deg... Ikke greit.

Var sånn i fjor jeg. Ble syk om og om og om igjen... Var noe skikkelig herk altså.

Ønsker deg fortsatt en god bedring i allefall.

Jeg fortsetter som før i grunn.

Jeg trener bra, men jeg har fått så vondt i den ene skulderen min de siste gangene jeg har trent.

Den orker liksom ikke... Den henger på slep på en måte :-?

Litt kjipt, men jeg prøver å ta det litt med ro med den ene armen slik at den ikke får strekk eller noe.

Også sliter jeg så j***** med vannansamling.

Kroppen min kan blåse seg opp fra den ene dagen til den andre... ARgghhhhh!!!! :kjempesinna:

Har noen av dere her inne i tråden noen tips om vanndrivende te eller lignende?

hater det altså! :(

Men eller går det greit, hehe :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Grønn te skal viss være ekstra vanndrivende har jeg hørt.. ellers har de helt sikkert masse på helsekosten! ta deg en tur og spør om hjelp :)

Jeg har vært hos legen i dag og tatt prøver, bla kyssesyken. :-( Hvis jeg ikke har hørt noe innen i morgen ettermiddag feiler det meg ingenting de kan behandle så da får jeg vente til det går over av seg selv og håpe jeg ikke blir syk igjen med det første :wink:

Når det gjelder slankingen går det absolutt rett vest for tiden! Jeg orker ikke gjøre noenting og trøstespiser masse!!! Is, potetgull, sjokolade osv osv... Synd ikke matlysten forsvinner når jeg blir syk!

Jeg føler meg bittelitt bedre nå enn før i dag så jeg håper at jeg er på bedringens vei. Og hvis jeg ikke har kyssesyken er det bare å hive seg på treningsmaskina når den kommer (etter at jeg har blitt frisk da). Så nå venter jeg i spenning på svaret fra legen!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...