Gå til innhold

plastfolie. slankende?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har hørt at plastfolie er slankende, hvis man har det rundt kroppen. er det noen fler som har hørt det? og hvorfor det?

klem meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg vet det fungerer på meg, men det er nok mange som ikke tror det fungerer. :wink:

Jeg surrer plastfolie rundt magen, og trener i 20-25 min. Merker fortere resultat, og midjemålet går ned, og klærne passer bedre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Huden får ikke puste, og det øker forbrenningen. men det igjen er det delte meninger på, men på meg fungerer det. men du må trene kondisjonstrening. jeg trener step når jeg bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

leste på en hudpleie side at det fungerer, mange hudpleiere og Spa sentere som bruker det også. for ekstra effekt kan man jo ha på en slankekrem først. f.eks perfekt Slim night. eller det nye perfect slim Patchene og ligge med det ovet natten. det gjør jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Huden har da ingenting med forbrenning å gjøre..

Lurer på om du tenker på salong-behandlinger? Der tror jeg de smører kroppen inn med noe krem, før de tar glad-pack over.

Men summa summarium, dette har jeg veeeldig lite tro på. Med mindre det brukes som et korsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve dette sammen med det fantastiske produktet slankesålen?

Det var meget populært for noen år tilbake. Man bare legger slankesålen i skoen, går en tur på fem<km, og vips! Etter en måned ha man gått ned minst en buksestørrelse :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Jeg gikk ned 10 cm på tre uker på den måten :wink:

kan det ikke være at du gikk ned 10cm fordi du trente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hva med å prøve dette sammen med det fantastiske produktet slankesålen?

Det var meget populært for noen år tilbake. Man bare legger slankesålen i skoen, går en tur på fem<km, og vips! Etter en måned ha man gått ned minst en buksestørrelse :idesmil:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve det selv istedenfor å fleipe med det? Funker det, er det jo fantastisk! Kanskje ikke den sunneste måten å miste noen cm på, men som en "sjokkløsning" før store begivenheter er det jo supert!

Har det ikke noe med økt væsketap i de innpakkede områdene å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

kan det ikke være at du gikk ned 10cm fordi du trente?

Nei, for jeg har prøvd uten også, uten det samme gode resultatet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Bruker du vanlig plastfolie Madam Felle?

Ja. Surrer det noen ganger rundt, sånn at det sitter stramt. Du svetter utrolig mye, og det gir gode resultater.

Fikk tipset av en topptrent idrettsutøver. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Takk! :) Får prøve det, håper samboeren ikke mobber for mye :hoho: Kan se for meg hvordan det vil se ut. Hvordan fester du den slik at den sitter egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Den sitter av seg selv :wink:

Min kjære lo så han grein av meg, men da han fikk se resultatet begynte han med det selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...