Gå til innhold

plastfolie. slankende?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Eh..Ut av nysgjerrighet, for man går jo fortere ned jo større man er...Hvor overvektig var/er du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg er 165 cm og veide 69 kg. Nå er jeg 64 kg, og 18 cm mindre rundt midjen. :sjarmor: ( 6 uker siden ejg begynte)

har faktisk punktslanket meg denne gangen, og det passer meg utmerket :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva med å prøve dette sammen med det fantastiske produktet slankesålen?

Det var meget populært for noen år tilbake. Man bare legger slankesålen i skoen, går en tur på fem<km, og vips! Etter en måned ha man gått ned minst en buksestørrelse :idesmil:

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet
Funker dette på flaggermusarmer oxo? :roll:

"FLaggermus"armer er som regel slappe fordi vi jenter er sååå redde for å løfte vekter og bli seende ut som muskelmenn (som om noen klarer å bli seende ut som en fitnessutøver bare fordi de tar i ei vekt i ny og ne :roll: )

Tren triceps, da vil underarmen ville seg med hard muskel istedenfor kvapsete fett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette burde være verdt å prøve ut :sjarmor:

Hvor lang tid gikk det før du merket resultat ?

Jeg har lyst til å prøvde det på lårene, men for at folien skal holde seg på plass da er jeg vel nødt til å surre ganske stramt rundt, og det kan vel hindre blodsirkulasjonen... ?

Skrevet

Hehe - jeg fikk en reklamekatalog fra krims-krams-leverandøren 'Nytt og nyttig', og der hadde de en shorts som skulle ha samme effekt som dere beskriver her. Den var tettsittende altså, og dekket vel hele lårene, og gikk oppover magen. Den var laget i et stoff som skulle sørge for maksimal oppvarming under trening, og dermed øke forbrenningen i disse områdene.

Vet ikke hvor mye jeg tror på det, men ville i alle fall heller prøvd det enn surret meg inn i plastfolie... (Både pga. komfort og miljøet, faktisk).

Skrevet
Jeg vet det fungerer på meg, men det er nok mange som ikke tror det fungerer.  :wink:  

Jeg surrer plastfolie rundt magen, og trener i 20-25 min. Merker fortere resultat, og midjemålet går ned, og klærne passer bedre  :wink:

Tror du dette fungerer på lårene også? og hvilken treningsform vil du annbefale for magen foreksempel?

Gjest gjest 0
Skrevet

Nå har jeg trent en time ikledd plastfolie!

Så lekker jeg var :ler:

Men jeg tror kanskje det funker asså! For jeg er nesten 1 cm mindre rundt magen nå enn i går. Og fy som jeg svettet under folien! Jeg pakket inn armer, lår, hofter og mage jeg da. Så får jeg håpe det funker over hele kroppen (jeg har ikke målt armer og lår)

Pam

Gjest Purple
Skrevet

Har hørt at det ikke er så bra å trene med plastfoile. Noen som vet hvorfor?

Er litt skeptisk til å prøve det hvis det ikke er helt sunt liksom. Men hvis det fungerer så bra, så må jeg kanskje sjekke det ut jeg og...

Gjest flirer
Skrevet
jeg har hørt at plastfolie er slankende, hvis man har det rundt kroppen. er det noen fler som har hørt det? og hvorfor det?

:hoho:

Hva er dette for noe bull?

Skrevet
3 ganger i uken

beklager hvis jeg gjentar et spm du allerede har svart på men, hva trente du? 18 cm på 6 høres høres forferdelig fristende ut så må grave litt =)

Skrevet

Høres nesten litt for fantastisk ut, men...

Er passe veltrent etter år med vekttrening, men har en utoverbulemage jeg ikke får styr på.

Kanskje litt gladpack gjør susen?

-kan være artig å prøve... Til dere som bruker det: Blir det noe lyd av det? knitring/gnissing? Trener på SATS og har ikke lyst til å høres ut som en syntetisk robot mens jeg humper avgårde på løpebåndet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

beklager hvis jeg gjentar et spm du allerede har svart på men, hva trente du? 18 cm på 6 høres høres forferdelig fristende ut så må grave litt =)

Tror det sto at hun trente step her en plass.

Gjest Pamella - ikke innlogget
Skrevet

Ja det knitrer litt.. men når du har hatt den på en stund knitrer det mindre og mindre....

Pam

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Prøvde det i går jeg....

Hvor lang tid tok det før dere merket resultater??

Gjest Anonymous
Skrevet
Høres nesten litt for fantastisk ut, men...

Er passe veltrent etter år med vekttrening, men har en utoverbulemage jeg ikke får styr på.

Kanskje litt gladpack gjør susen?

-kan være artig å prøve... Til dere som bruker det: Blir det noe lyd av det? knitring/gnissing? Trener på SATS og har ikke lyst til å høres ut som en syntetisk robot mens jeg humper avgårde på løpebåndet :wink:

Hvis du har vært på bulk og/eller tar proteintilskudd (noe du sikkert gjør) er det nok derfor magen din er slik. Riktig kosthold roer den ned igjen... Den overkonsumeringen av proteiner sliter på mer enn levra.....

Skrevet

Hvis du har vært på bulk og/eller tar proteintilskudd (noe du sikkert gjør) er det nok derfor magen din er slik. Riktig kosthold roer den ned igjen... Den overkonsumeringen av proteiner sliter på mer enn levra.....

-Bulk?

-Nei jeg tar ikke proteintilskudd. -Eller noe tilskudd. Er ganske enkel sånn...

Jeg tror noe av grunnen til utoverbulemagen er genetisk. Det er mange av kvinnene i min familie som har store mager. Noe annet kan være at jeg hadde en del bulemiske tendenser i oppveksten. Jeg kan ennå overspise hvis jeg er urolig eller stresset, men har heldigvis evnen nå til å stoppe opp å prøve å forstå hva som er galt istedenfor å drukne følelsene i mat.

Har prøvd Fedon-diett men den fungerer ikke så bra på meg. Blir tung og dorsk av så mye proteiner. Grethe Roede-metoden fungerer veldig bra på meg (hvis jeg klarer å være konsekvent da :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...