Gå til innhold

Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste bryr seg nok ikke. Men det skal bare ett ublidt møte med kvinne som bryr seg før hele selvbildet er ødelagt.

Risikoen er liten, men konsekvensene er store.

cuckold-humiliation-14360938264pcl8.jpg

Anonymkode: 06dcf...aa4

Du vet at det er menn som sitter og lager de dumme memene? Ser ikke veldig intelligent ut å bruke de i en diskusjon.

Anonymkode: d146d...b75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

picture-in-gallery-small-cock-humiliatio

 

Anonymkode: 06dcf...aa4

DENNE liker jeg! :fnise:

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste bryr seg nok ikke. Men det skal bare ett ublidt møte med kvinne som bryr seg før hele selvbildet er ødelagt.

Risikoen er liten, men konsekvensene er store.

cuckold-humiliation-14360938264pcl8.jpg

Anonymkode: 06dcf...aa4

Det er kun EN som har sendt meg rett hjem, og jeg ER liten. Ikke bare noe jeg tror, slik dere gjør. Stort sett ender det i deilig sex når jeg tar sjansen, og jeg er kresen med hvem jeg har sex med også. Hvorfor la EN dårlig opplevelse ødelegge for de mange gode? 

 

24 minutter siden, kattepusen skrev:

Løsningen er da enkel, slutt med ONS! Vent til du finner ei du virkelig bryr deg om, og som bryr seg om deg.
Snakk sammen FØR dere har sex, og fortell henne at du er bekymret.

problem løst. 

Man kan fint leke rundt som liten også, men da må man tåle noen feilskjær. Jeg er ikke interessert i forhold nå, men har mye moro allikevel. Og jaggu ser de ut til å komme tilbake for mer... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så er det ikke lengden som er det største problemet. Alt ble verre når jeg oppdaget hvor betydningsfullt tykkelsen så ut til å være. Jeg var kanskje til og med noen cm kortere enn det jeg er nå, da jeg undersøkte om størrelsen (lengden) hadde noe å si, for å finne ut at de fleste svarte at tykkelse var viktigere. Som om det skulle berolige meg. Før det hadde jeg ikke tatt tykkelsen i betraktning. Den realiseringen at jeg stiller dårlig der slo meg hardt. Altså, tykkelsen ble brukt som et argument for at de som uroet seg for lengden skulle slappe av. Ja, jøss. Når pekefingeren og tommel treffer hverandre når man holder rundt, og litt til, da har jeg stor grunn til å tro at den er mindre dugelig. Mest dugelig hadde vært om pekefinger og tommel ikke møttes. Det anses vel som en god tykkelse, ellers ganske ubrukelig. 

Anonymkode: c02eb...234

Det du beskriver som udugelig der er gjennomsnittet. 12-13 cm er mer enn godt nok for de fleste. Når pekefinger og tommel ikke møtes er det godt over snittet. Just saying. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sphere skrev:

Det du beskriver som udugelig der er gjennomsnittet. 12-13 cm er mer enn godt nok for de fleste. Når pekefinger og tommel ikke møtes er det godt over snittet. Just saying. 

Tommel overlapper pekefingeren. Er 12 cm på det tykkeste, og tykkelsen er ikke uniform over hele fjøla. Jeg vil påstå at det er uønsket, og at kvinner helst vil ha tykkere. Jeg kan ikke føle meg noe annet en underlegen. Over 13 cm hadde vært bra, og det er jo det jeg har skrevet om tidligere... At kvinner helst vil ha over gjennomsnittet, hva tykkelse angår. Jeg stiller dårlig og å fortelle meg noe annet er direkte uærlig. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tommel overlapper pekefingeren. Er 12 cm på det tykkeste, og tykkelsen er ikke uniform over hele fjøla. Jeg vil påstå at det er uønsket, og at kvinner helst vil ha tykkere. Jeg kan ikke føle meg noe annet en underlegen. Over 13 cm hadde vært bra, og det er jo det jeg har skrevet om tidligere... At kvinner helst vil ha over gjennomsnittet, hva tykkelse angår. Jeg stiller dårlig og å fortelle meg noe annet er direkte uærlig. 

Anonymkode: c02eb...234

Du har en fin tykkelse. Gjennomsnittet vil være mer enn nok for de aller fleste. Det er synd at du lar dette bremse deg fra så mange deilige opplevelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sphere skrev:

Du har en fin tykkelse. Gjennomsnittet vil være mer enn nok for de aller fleste. Det er synd at du lar dette bremse deg fra så mange deilige opplevelser. 

Det er ikke en fin tykkelse, nei. Det er det kvinner kaller for pencil dick, ikke et positivt uttrykk altså...

Anonymkode: c02eb...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at denne tråden har produsert ikke mindre enn 227 svar siden den ble opprettet for 33 timer siden så er vel konklusjonen ganske entydig (når vi trekker fra menn som har svart her): Kvinner ER opptatt av størrelsen. :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en fin tykkelse, nei. Det er det kvinner kaller for pencil dick, ikke et positivt uttrykk altså...

Anonymkode: c02eb...234

Dersom gjennomsnittet kalles pencil dick er det ikke penisen det er noe galt med. Da er det avsender av uttrykket som har et problem. Du har en flott pikk. Bruk den og nyt den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en fin tykkelse, nei. Det er det kvinner kaller for pencil dick, ikke et positivt uttrykk altså...

Anonymkode: c02eb...234

Har du blyanter som er 12 cm i omkrets?

Anonymkode: 72e42...c2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sphere skrev:

 

 

Man kan fint leke rundt som liten også, men da må man tåle noen feilskjær. Jeg er ikke interessert i forhold nå, men har mye moro allikevel. Og jaggu ser de ut til å komme tilbake for mer... 

Det er helt klart, men når vedkommende ikke vil høre på noe som går mot din egen sannhet, så blir det ikke lek og random moro. Fordi han er for redd for å bli avvist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en fin tykkelse, nei. Det er det kvinner kaller for pencil dick, ikke et positivt uttrykk altså...

Anonymkode: c02eb...234

Aldri har jeg sett en blyant som er 11cm i omkrets.  

Anonymkode: 54e35...46e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du blyanter som er 12 cm i omkrets?

Anonymkode: 72e42...c2d

IMG_1482.thumb.JPG.f1272bac034e544ad0ed8a7a4e3c21d9.JPG

7 minutter siden, kattepusen skrev:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du blyanter som er 12 cm i omkrets?

Anonymkode: 72e42...c2d

Det menes jo figurativt, akkurat som når kvinner sammenligner penisen med lillefingeren så betyr det ikke at den er på faktisk størrelse med en lillefinger. Mer for å illustrere at den er liten. På et hånlig vis. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, kattepusen skrev:

vi sitter 3-4 damer å sier at størrelsen ikke er viktig, så kommer det EN annonnym, som sier de er kvinne og at størst er best

 

9 timer siden, kattepusen skrev:

jeg har faktisk SNAKKET med kvinner som ikke orker å være på forum, pågrunn av sutringen til mannfolk over dette.

Jeg har snakket med kvinner som ikke orker å bidra i disse trådene fordi DU overkjører hele dritten. HVER bidige gang. For en stund siden var penistrådene her tema på puben med vennindene mine hvor tre av de andre tilstede også er brukere her. Samtalen gikk i at a) stakkars de som er usikre på seg selv det er jo kjipt for man er skapt som man er skapt b) men de har jo et poeng, ingen damer vil ha liten pikk, det er så nedtur, men funker jo greit i noen tilfeller men da skal søren meg fyren ha mye annet som veier opp c) skjønner ikke de som alltid skal benekte og krangle med de som er ærlige å skriver de fortrekker større enn mindre, det blir så slitsomt og latterlig så vi har slutta å skrive i de trådene, kvinneguiden er bare full av kverulanter og betterwissere. 

 

 

 

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har snakket med kvinner som ikke orker å bidra i disse trådene fordi DU overkjører hele dritten. HVER bidige gang. For en stund siden var penistrådene her tema på puben med vennindene mine hvor tre av de andre tilstede også er brukere her. Samtalen gikk i at a) stakkars de som er usikre på seg selv det er jo kjipt for man er skapt som man er skapt b) men de har jo et poeng, ingen damer vil ha liten pikk, det er så nedtur, men funker jo greit i noen tilfeller men da skal søren meg fyren ha mye annet som veier opp c) skjønner ikke de som alltid skal benekte og krangle med de som er ærlige å skriver de fortrekker større enn mindre, det blir så slitsomt og latterlig så vi har slutta å skrive i de trådene, kvinneguiden er bare full av kverulanter og betterwissere. 

 

 

 

Anonymkode: 77edc...c7b

Og jeg har snakket med flere brukere her som ikke gidder slike tråder fordi enkelte her ikke er interessert i å høre en annen sannhet enn den de har skapt selv. Sier disse kvinnene at størrelse ikke betyr noe, får de beskjed om at de lyver. Da gidder de ikke delta i neste tråd. Det som skjer da, er at du kun har noen få standhaftige igjen, som ikke vil la det de mener er grunnleggende feil stå uimotsagt. Og jeg hører heller på kvinner dele sine erfaringer igjen og igjen og igjen, enn at usikre mannfolk skal få spre usikkerheten sin videre ved direkte feilinformasjon igjen og igjen og igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sphere skrev:

Og jeg har snakket med flere brukere her som ikke gidder slike tråder fordi enkelte her ikke er interessert i å høre en annen sannhet enn den de har skapt selv. Sier disse kvinnene at størrelse ikke betyr noe, får de beskjed om at de lyver.

Og sier vi andre kvinner at størrelse betyr noe så blir vi nedrent av nedrakkelser som at vi må være sizequeens og hjernevask om at vi er et sjeldent fåtall og sagt i mot om at vi tar feil.  Er det noen som skaper sin egen sannhet her så er det kattepusen (og deg) som skal angripe alle som har en annen mening hver eneste gang og prøve å overbevise de om at de tar feil.
Det handler ikke om feil eller riktig i denne problemstilligen, men om preferanser, og min oppfatning er at flertallet damer bryr seg om størrelse, det ser jeg både på nett, i snakk med bekjente, og med venner, og ser det i undersøkelser.

Anonymkode: 77edc...c7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere kvinner, menn og modne gutter.

Jeg er en voksen mann som alltid har hatt komplekser for min penis. For noen år siden var jeg gift med en kvinne. Jeg skjønte raskt at det nærmeste hun kom nytelse var ved å gni klitoris mot skambeinet mitt. Ellers virket det som hun var lite interessert i oralsex eller fingersex. Vi skilte lag senere av helt andre årsaker etter at to barn var halvvoksne.

Så i fjor kom jeg i prat med en dame via en Tinder. Vi pratet om alt mulig. Men for meg hadde det dannet seg en nysgjerrighet om hva kvinner hadde som preferanser. Jeg spurte henne derfor om jeg kunne spørre henne noen personlige spørsmål når det gjelder sex. Noe hun godtok. Hun spurte om hun skulle svare ut fra egne erfaringer. Det bekreftet jeg.

Jeg hadde da tre spørsmål. Elsker du best å suge en stor penis? Hun svarte: Ja, det er best for kvinnen. Så spurte jeg: elsker du best å knulle en stor penis? Hun svarte: Ja, jeg elsker det når penis presser godt i vagina. Mitt siste spørsmål var: Blir du mest kåt av å suge og knulle en stor penis? Dette bekreftet hun.

det er lett å tro at dette emnet ble en stor ting i våre samtaler, men det var de ikke. Tvert i mot. Jeg følte nå at jeg hadde fått bekreftet mine antakelser.

Etter noen uker med kommunikasjon valgte vi å treffes. Vi hadde kommunisert veldig godt og foreventningene hadde bygget seg veldig opp. Når vi endelig møttes på et hotell mellom byene vi bodde i havnet vi straks i sengen. Og vi kjørte på. Mange ganger. Men etter siste gangen den første kvelden førte hun hånden min ned mot underlivet sitt og veiledet meg litt i hva jeg skulle gjøre. Husk, dette hadde jeg knapt gjort med min eks. kone. Jeg gjorde som best jeg kunne. Etter en liten stund ba hun meg slutte. Da så jeg også på henne at hun hadde nytt det. Etter dette fikk jeg absolutt ikke røre henne. Hun fortalte etterpå at det tok nesten en time før kroppen var normal gjen.

Men jeg skjønte også på henne at min penis ikke var tilfredsstillende. Hun brukte også den teknikken med å gnikke klitoris mot skambeinet mitt Etter vårt andre møte spurte jeg henne om hun kunne finne et ord for å kunne forklare hvordan hun følte det når vi knullet. Da sa hun ganske spontant at det var som om jeg kilte henne. Jeg har selvfølgelig målt min penis. Den er 13/11,5

Allerede første møtet veiledet hun meg også når det gjelder slikking. Hun sier selv at dette er veldig godt. Det ser jeg også på henne. MEN: Når vi prater om seksuell nytelse kommenterer hun alltid min tunge og mine fingre. Aldri min penis. Dette er så klart sårende. Men Jeg prøver å si til meg selv at to ut av tre ikke er så verst.

Når det kommer til følelser sier hun imidlertid at hun tenker på meg. Drømmer om å ha sex med meg. Lengter etter meg. Osv.

Hva sier dere voksne kvinner og menn? Har penisstørrelse noe å si? Er dette i så fall bare ved ONS? Hva er viktigst mellom en mann og en kvinne?

Anonymkode: 7bd28...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere kvinner, menn og modne gutter.

Jeg er en voksen mann som alltid har hatt komplekser for min penis. For noen år siden var jeg gift med en kvinne. Jeg skjønte raskt at det nærmeste hun kom nytelse var ved å gni klitoris mot skambeinet mitt. Ellers virket det som hun var lite interessert i oralsex eller fingersex. Vi skilte lag senere av helt andre årsaker etter at to barn var halvvoksne.

Så i fjor kom jeg i prat med en dame via en Tinder. Vi pratet om alt mulig. Men for meg hadde det dannet seg en nysgjerrighet om hva kvinner hadde som preferanser. Jeg spurte henne derfor om jeg kunne spørre henne noen personlige spørsmål når det gjelder sex. Noe hun godtok. Hun spurte om hun skulle svare ut fra egne erfaringer. Det bekreftet jeg.

Jeg hadde da tre spørsmål. Elsker du best å suge en stor penis? Hun svarte: Ja, det er best for kvinnen. Så spurte jeg: elsker du best å knulle en stor penis? Hun svarte: Ja, jeg elsker det når penis presser godt i vagina. Mitt siste spørsmål var: Blir du mest kåt av å suge og knulle en stor penis? Dette bekreftet hun.

det er lett å tro at dette emnet ble en stor ting i våre samtaler, men det var de ikke. Tvert i mot. Jeg følte nå at jeg hadde fått bekreftet mine antakelser.

Etter noen uker med kommunikasjon valgte vi å treffes. Vi hadde kommunisert veldig godt og foreventningene hadde bygget seg veldig opp. Når vi endelig møttes på et hotell mellom byene vi bodde i havnet vi straks i sengen. Og vi kjørte på. Mange ganger. Men etter siste gangen den første kvelden førte hun hånden min ned mot underlivet sitt og veiledet meg litt i hva jeg skulle gjøre. Husk, dette hadde jeg knapt gjort med min eks. kone. Jeg gjorde som best jeg kunne. Etter en liten stund ba hun meg slutte. Da så jeg også på henne at hun hadde nytt det. Etter dette fikk jeg absolutt ikke røre henne. Hun fortalte etterpå at det tok nesten en time før kroppen var normal gjen.

Men jeg skjønte også på henne at min penis ikke var tilfredsstillende. Hun brukte også den teknikken med å gnikke klitoris mot skambeinet mitt Etter vårt andre møte spurte jeg henne om hun kunne finne et ord for å kunne forklare hvordan hun følte det når vi knullet. Da sa hun ganske spontant at det var som om jeg kilte henne. Jeg har selvfølgelig målt min penis. Den er 13/11,5

Allerede første møtet veiledet hun meg også når det gjelder slikking. Hun sier selv at dette er veldig godt. Det ser jeg også på henne. MEN: Når vi prater om seksuell nytelse kommenterer hun alltid min tunge og mine fingre. Aldri min penis. Dette er så klart sårende. Men Jeg prøver å si til meg selv at to ut av tre ikke er så verst.

Når det kommer til følelser sier hun imidlertid at hun tenker på meg. Drømmer om å ha sex med meg. Lengter etter meg. Osv.

Hva sier dere voksne kvinner og menn? Har penisstørrelse noe å si? Er dette i så fall bare ved ONS? Hva er viktigst mellom en mann og en kvinne?

Anonymkode: 7bd28...0bf

Dette gjør meg bare deprimert. Er litt lenger, men rundt samme tykkelse. Som hun sa at det bare kilte... Det er ikke noe annet enn jeg kan forvente meg heller, at det bare skal kile. Hun liker jo at det presser litt i vaginaen, som de fleste andre kvinner. Da holder ikke <12 cm, generelt vil jeg tro at du må over 13 cm i omkrets før de føler et behagelig press. Det er en fysisk sannhet. 

Av all min research rundt tykkelse og hva kvinner mener om dette, så nyter de fleste kvinner litt tykkelse. Eneste grunnen til at noen kvinner her benekter her er fordi menn kommer og legger ut fakta. 

Anonymkode: c02eb...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og sier vi andre kvinner at størrelse betyr noe så blir vi nedrent av nedrakkelser som at vi må være sizequeens og hjernevask om at vi er et sjeldent fåtall og sagt i mot om at vi tar feil.  Er det noen som skaper sin egen sannhet her så er det kattepusen (og deg) som skal angripe alle som har en annen mening hver eneste gang og prøve å overbevise de om at de tar feil.
Det handler ikke om feil eller riktig i denne problemstilligen, men om preferanser, og min oppfatning er at flertallet damer bryr seg om størrelse, det ser jeg både på nett, i snakk med bekjente, og med venner, og ser det i undersøkelser.

Anonymkode: 77edc...c7b

Da har du vel fulgt dårlig med i denne debatten. Jeg har jo mang en gang sagt at jeg vet jeg ikke er for alle. At det handler om preferanser. Og i denne tråden hvordan JEG har opplevd de som har vært kritiske til størrelsen min. Det er ingenting feil med preferanser. Det jeg reagerer på er:

- at menn angriper kvinner som sier at størrelse ikke betyr noe og avfeier det som løgn. Det knebler og fordummer debatten.

- direkte feilinformasjon som hentydninger om at vitenskapelige undersøkelser må vike til fordel for direkte synsing. Vitenskapelige undersøkelser som viser at 60% av kvinner ikke bryr seg om størrelse, må liksom bøye seg fordi en bruker på KG har hørt noen på nabobordet si noe annet. Da har man lov til å bryte inn med fakta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere kvinner, menn og modne gutter.

Jeg er en voksen mann som alltid har hatt komplekser for min penis. For noen år siden var jeg gift med en kvinne. Jeg skjønte raskt at det nærmeste hun kom nytelse var ved å gni klitoris mot skambeinet mitt. Ellers virket det som hun var lite interessert i oralsex eller fingersex. Vi skilte lag senere av helt andre årsaker etter at to barn var halvvoksne.

Så i fjor kom jeg i prat med en dame via en Tinder. Vi pratet om alt mulig. Men for meg hadde det dannet seg en nysgjerrighet om hva kvinner hadde som preferanser. Jeg spurte henne derfor om jeg kunne spørre henne noen personlige spørsmål når det gjelder sex. Noe hun godtok. Hun spurte om hun skulle svare ut fra egne erfaringer. Det bekreftet jeg.

Jeg hadde da tre spørsmål. Elsker du best å suge en stor penis? Hun svarte: Ja, det er best for kvinnen. Så spurte jeg: elsker du best å knulle en stor penis? Hun svarte: Ja, jeg elsker det når penis presser godt i vagina. Mitt siste spørsmål var: Blir du mest kåt av å suge og knulle en stor penis? Dette bekreftet hun.

det er lett å tro at dette emnet ble en stor ting i våre samtaler, men det var de ikke. Tvert i mot. Jeg følte nå at jeg hadde fått bekreftet mine antakelser.

Etter noen uker med kommunikasjon valgte vi å treffes. Vi hadde kommunisert veldig godt og foreventningene hadde bygget seg veldig opp. Når vi endelig møttes på et hotell mellom byene vi bodde i havnet vi straks i sengen. Og vi kjørte på. Mange ganger. Men etter siste gangen den første kvelden førte hun hånden min ned mot underlivet sitt og veiledet meg litt i hva jeg skulle gjøre. Husk, dette hadde jeg knapt gjort med min eks. kone. Jeg gjorde som best jeg kunne. Etter en liten stund ba hun meg slutte. Da så jeg også på henne at hun hadde nytt det. Etter dette fikk jeg absolutt ikke røre henne. Hun fortalte etterpå at det tok nesten en time før kroppen var normal gjen.

Men jeg skjønte også på henne at min penis ikke var tilfredsstillende. Hun brukte også den teknikken med å gnikke klitoris mot skambeinet mitt Etter vårt andre møte spurte jeg henne om hun kunne finne et ord for å kunne forklare hvordan hun følte det når vi knullet. Da sa hun ganske spontant at det var som om jeg kilte henne. Jeg har selvfølgelig målt min penis. Den er 13/11,5

Allerede første møtet veiledet hun meg også når det gjelder slikking. Hun sier selv at dette er veldig godt. Det ser jeg også på henne. MEN: Når vi prater om seksuell nytelse kommenterer hun alltid min tunge og mine fingre. Aldri min penis. Dette er så klart sårende. Men Jeg prøver å si til meg selv at to ut av tre ikke er så verst.

Når det kommer til følelser sier hun imidlertid at hun tenker på meg. Drømmer om å ha sex med meg. Lengter etter meg. Osv.

Hva sier dere voksne kvinner og menn? Har penisstørrelse noe å si? Er dette i så fall bare ved ONS? Hva er viktigst mellom en mann og en kvinne?

Anonymkode: 7bd28...0bf

Men dette bekrefter jo bare dette med at en mindredel av kvinner får vaginalorgasmer vs klitorisorgasmer. Selv med en stor penis vil mange ha behov for å gni klitoris enten mot kroppen til den andre eller ta i bruk partners hånd eller egen hånd. 

Fornekter ikke den kvinnen sine uttalelser heller ikke de som mener størst (/større) er best. Men at man må ha klitorisstimulering for å komme er svært vanlig.  Uavhengig av størrelse på partners penis. 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...