Kenneth39 Skrevet 29. juni 2017 #81 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: DET tror jeg ikke på! Dere menn hadde blitt vettskremt dersom dere visste hvor inngående vi kvinner diskuterer ting. Deres ting! Hva kvinner sier til menn de har sex med, og hva vi innrømmer til hverandre er to helt forskjellige ting. Den store ærlighet sparer vi til gode venninner! Der skulle dere menn ha vært flue på veggen. .. eller helst ikke! Anonymkode: 4a711...fff Ja,men det er nettopp den delen jeg har innsyn i skjønner du så jeg vet. Det er akkurat dette jeg har beskrevet i mitt innlegg "Den hvite løgnen om penisstørrelse" . Baksnakkelse og latterliggjøring av menn med liten penis,er veldig utbredt . Endret 29. juni 2017 av Kenneth39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #82 Del Skrevet 29. juni 2017 Alle. De som sier nei lyver for å virke litt mer "snille". Anonymkode: 77edc...c7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #83 Del Skrevet 29. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som vil ha god sex er opptatt av størrelsen Size matters. Anonymkode: 2d076...681 Jupp Anonymkode: 77edc...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #84 Del Skrevet 29. juni 2017 Opptatt av størrelse som i stor = best? Jeg har aldri hatt sex med en mann med for liten penis. Jeg har derimot hatt sex med menn med så stor penis at det blir vondt. Så, jeg er vel opptatt av størrelse. Men helst at den ikke er for stor/lang. Hilsen kvinne 28 år (hvis det var relevant?). Anonymkode: 07be7...c7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #85 Del Skrevet 29. juni 2017 2 timer siden, Rainstorm skrev: Med tanke på hvor liten andel av kvinner som får vaginalorgasme vs klitorisorgasme så er det også sannsynlig at disse størrelses-fanatikerne nettopp er menn og ikke ALLE KVINNER hvis ikke lyver dere. Hadde den gjennomsnittlige penis størrelsen vært større hadde nok også andelen vaginalorgasmer økt betraktelig Anonymkode: 77edc...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #86 Del Skrevet 29. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opptatt av størrelse som i stor = best? Jeg har aldri hatt sex med en mann med for liten penis. Jeg har derimot hatt sex med menn med så stor penis at det blir vondt. Så, jeg er vel opptatt av størrelse. Men helst at den ikke er for stor/lang. Hilsen kvinne 28 år (hvis det var relevant?). Anonymkode: 07be7...c7c Hvordan har du klart å luke ut alle menn med minipeniser? Har du en sjette sans, eller er det bare ren flaks? Eller du kanskje tiltrekkes av menn med selvtillit, og ingenting gir en mann mer selvtillit enn å vite at han er øverst på rangstigen på grunn av størrelsen sin. Anonymkode: 29a38...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #87 Del Skrevet 29. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opptatt av størrelse som i stor = best? Jeg har aldri hatt sex med en mann med for liten penis. Jeg har derimot hatt sex med menn med så stor penis at det blir vondt. Så, jeg er vel opptatt av størrelse. Men helst at den ikke er for stor/lang. Hilsen kvinne 28 år (hvis det var relevant?). Anonymkode: 07be7...c7c Stor=tykk nok også. Åpenbart at peniser kan bli for lange, men en mellomting har lang og tykk er det viktigste. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har du klart å luke ut alle menn med minipeniser? Har du en sjette sans, eller er det bare ren flaks? Eller du kanskje tiltrekkes av menn med selvtillit, og ingenting gir en mann mer selvtillit enn å vite at han er øverst på rangstigen på grunn av størrelsen sin. Anonymkode: 29a38...335 Og der har man svaret på hvorfor kvinner flokker seg rundt selvsikre menn. Jeg tenker alltid det hvertfall, jaha han er ikke SÅ kul/kjekk til å tro så godt om seg selv, så her må det ligge litt av en julepakke i buksa 😍 Anonymkode: 77edc...c7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #88 Del Skrevet 29. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde den gjennomsnittlige penis størrelsen vært større hadde nok også andelen vaginalorgasmer økt betraktelig Anonymkode: 77edc...c7b Det eneste jeg har kommet vaginalt av er fingeren min, så stemmer ikke for meg i hvert fall. Anonymkode: 28ccc...68b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #89 Del Skrevet 29. juni 2017 24 minutter siden, Kenneth39 skrev: Ja,men det er nettopp den delen jeg har innsyn i skjønner du så jeg vet. Det er akkurat dette jeg har beskrevet i mitt innlegg "Den hvite løgnen om penisstørrelse" . Baksnakkelse og latterliggjøring av menn med liten penis,er veldig utbredt . og hvordan blir de forskjellige størrelsene omtalt blant kvinner da ? Spør siden det faktisk virker som du har litt greie på dette Anonymkode: 42225...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #90 Del Skrevet 29. juni 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eneste jeg har kommet vaginalt av er fingeren min, så stemmer ikke for meg i hvert fall. Anonymkode: 28ccc...68b Ja haha men finger som kan bøyes mot g punktet kan IKKE! sammenlignes med en rett penis (evn gjenstand) som ikke kan bøyes på den måten. Det sier seg jo selv! En finger bøyer man jo bare rett opp til g punktet enkelt og greit. Men peniser kan ikke knekkes i slike vinkler. Penis kan treffe g punktet ved støt i enkelte posisjoner om man får den inn i riktig vinkel, men en stor /tykk nok penis vil jo være nærmere g punktet til enhver tid og skubbe borti i all bevegelsen, og dermed større sjanse for å stimulere punktet nok til en orgasme, i motsetning til en liten/tynn penis, som i bestefall bare vil treffe bortpå et brøkdelssekund i et eller tre heldige støt i heldig vinkel/stilling. Anonymkode: 77edc...c7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth39 Skrevet 29. juni 2017 #91 Del Skrevet 29. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: og hvordan blir de forskjellige størrelsene omtalt blant kvinner da ? Spør siden det faktisk virker som du har litt greie på dette Anonymkode: 42225...315 Jo takk . gjennomsnittlig og helt grei størrelse blir nok ikke snakket så mye om ,da er det nok heller de seksuelle prestasjonene som blir samtaleemne.Menn med stor penis blir så å si alltid omtalt svært positivt ,og menn med liten penis ,blir så å si alltid omtalt i negative ordelag , og i stor grad latterliggjort og hengt ut . Det gjelder ikke ALLE kvinner ,men dessverre gjelder det et flertall .Når det kommer til stykke ,så er ikke kvinner så snille og uskyldig serru . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #92 Del Skrevet 29. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men seriøst. Hvorfor er det så vanskelig å tro på det vi kvinner sier. Stor penis er ikke engang på topp 100 lista over hvilke kvaliteter jeg ser etter hos en mann. Og hvilken virkelighetsoppfatning er det du egentlig har. Tror du at kvinner (som er pene nok i følge deg) går rundt og sjekker "hvor stor penis har du?" For så å konkludere "ånei, nei da går jeg videre til en med større". Det er ikke sånn det funker. Ja jeg har hørt om kvinner som dumper en mann for for lite utstyr. Det er ikke normen og LANGT fra normen til og med. Det er nok en mye større andel kvinner som går fra en mann på grunn av at de ikke er kompatible hva vanskegrad og hyppighet i sex angår. Men svar da: Hvorfor er det så vanskelig for deg å tro på at når kvinner sier de ikke bryr seg så gjør de ikke det. Uavhengig av hvor stort utstyr en mann har så får jeg uansett ikke orgasme uten at han/jeg stimulerer klitoris. Da er det åpenbart at villighet til å fingre og slikke og gjøre det godt for meg er viktigere enn giga-pikk. Anonymkode: 54e35...46e Seriøst. Fordi kvinner nekter stort sett for denne realiteten kun når menn kommer og forteller hvordan det er, av en eller annen merkelig grunn. Den er fortsatt på lista, hvor større er en bedre kvalitet. Hvorfor bruker man ordet kompensere sammen med liten penis? Jo, fordi en liten penis er utelukkende et negativt trekk. Er man så uheldig å leve med denne "forbannelsen" kan du banne på at du må kompensere hardt for at en kvinne skal holde ut. Seksuelt vil hun være utilfredsstilt, så du må kompensere på andre arenaer også. Ja, man kan bruke fingre og tunge men en mindre penis i vagina er fortsatt ikke noe annet enn en skuffelse for dere kvinner (ikke alle, men de fleste). Den skuffelsen er noe som vil irritere, men om du klarer å kompensere på de andre arenaene, så vil hun kanskje tolerere at sexen ikke er topp. Anonymkode: c02eb...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #93 Del Skrevet 29. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja haha men finger som kan bøyes mot g punktet kan IKKE! sammenlignes med en rett penis (evn gjenstand) som ikke kan bøyes på den måten. Det sier seg jo selv! En finger bøyer man jo bare rett opp til g punktet enkelt og greit. Men peniser kan ikke knekkes i slike vinkler. Penis kan treffe g punktet ved støt i enkelte posisjoner om man får den inn i riktig vinkel, men en stor /tykk nok penis vil jo være nærmere g punktet til enhver tid og skubbe borti i all bevegelsen, og dermed større sjanse for å stimulere punktet nok til en orgasme, i motsetning til en liten/tynn penis, som i bestefall bare vil treffe bortpå et brøkdelssekund i et eller tre heldige støt i heldig vinkel/stilling. Anonymkode: 77edc...c7b Hehe, jo takk, det er jeg klar over. For meg handler det tydeligvis om at det må treffe helt nøyaktig. Har aldri fått det til med en penis uansett størrelse. Men punktet ligger ikke mange cm inn i skjeden, så den trenger ikke være noe særlig stor for å kunne treffe nøyaktig. Har vært med en som var i største laget, et par mindre og resten har vel vært innenfor normalen. Ville uten tvil valgt en mindre over en større. Men aller helst vil jeg ha en som kommuniserer bra om sex, er leken og opptatt av min nytelse. Penisstørrelsen har ikke noe å si for hvor bra jeg synes sexen er. Anonymkode: 28ccc...68b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #94 Del Skrevet 29. juni 2017 22 minutter siden, Kenneth39 skrev: Jo takk . gjennomsnittlig og helt grei størrelse blir nok ikke snakket så mye om ,da er det nok heller de seksuelle prestasjonene som blir samtaleemne.Menn med stor penis blir så å si alltid omtalt svært positivt ,og menn med liten penis ,blir så å si alltid omtalt i negative ordelag , og i stor grad latterliggjort og hengt ut . Det gjelder ikke ALLE kvinner ,men dessverre gjelder det et flertall .Når det kommer til stykke ,så er ikke kvinner så snille og uskyldig serru . Minner meg om en episode jeg opplevde på byen .På nabo-bordet satt 5-6 damer i tyve og tretti årene , som jeg fulgte litt med på da en av dem plutselig sa "stakkars dame" ! "Hvorfor stakkars.. har du rota med han ?" sa en annen( de snakket om et par som sto et stykke bortenfor å klina ) Ja dessverre ,og han har liten tiss sa hun samtidig som hun viste "lillefingeren" ,og det skapte selvsagt latter og munterhet blant dem andre. På en måte var jeg vel ikke så overrasket , men må innrømme at jeg ble trist over å måtte innse at det er slik det fungerer Anonymkode: 42225...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth39 Skrevet 29. juni 2017 #95 Del Skrevet 29. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg om en episode jeg opplevde på byen .På nabo-bordet satt 5-6 damer i tyve og tretti årene , som jeg fulgte litt med på da en av dem plutselig sa "stakkars dame" ! "Hvorfor stakkars.. har du rota med han ?" sa en annen( de snakket om et par som sto et stykke bortenfor å klina ) Ja dessverre ,og han har liten tiss sa hun samtidig som hun viste "lillefingeren" ,og det skapte selvsagt latter og munterhet blant dem andre. På en måte var jeg vel ikke så overrasket , men må innrømme at jeg ble trist over å måtte innse at det er slik det fungerer Anonymkode: 42225...315 Slike og lignende samtaler har jeg vært vitne til mange ganger ! I en slik setting ,kunne man jo håpe at noen ville utbryte : Hva??? sånn sier man da ikke ,eller Hva?? størrelsen har da ingen betydning ...glem det ,det høre man aldri .Sånn er det bare . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #96 Del Skrevet 29. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle. De som sier nei lyver for å virke litt mer "snille". Anonymkode: 77edc...c7b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. juni 2017 #97 Del Skrevet 29. juni 2017 NEI! De fleste kvinner vil IKKE ha tykkest mulig penis! Penis KAN faktisk bli FOR tykk! (og for lang som nevnt over). De fleste kvinner er mer en fornøyd med gjennomsnitt eller hakket mindre peniser. hvorfor er det sånn? Jo, fordi kvinner er like forskjellige nedentil som menn, og er nok mer gjennomsnittlige vi også, sånn som menn. Ja det finnes enkelte kvinner som gjerne vil ha både lengst mulig og tykkest mulig, men det gjelder ikke de FLESTE!! Nå må menn kutte ut å gi andre menn dårlig selvbilde! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 29. juni 2017 #98 Del Skrevet 29. juni 2017 23 år gamle og 168 cm blondiner med tatoverte øyenbryn, øyenvipper i størrelse hest, spray tan, mer enn 20 tatoveringer, Kardashian-rumper og silikonpupper. De vil at den skal være diger sånn at den tar seg ut på selfiesene de skal ta med den i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 29. juni 2017 #99 Del Skrevet 29. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke type kvinner er mest opptatt av penisstørrelse? alder utseende og kropp Anonymkode: 42225...315 AB'er på Kvinneguiden som er store i kjeften. Alder, utseende og kropp varierer. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: "Bøttefitte"? Da er det jammen mange av dem på KG. Synes at i hver tråd som handler om mannens penis så kommer det frem at mannens penis må være stor. Gud forby om den skulle være "liten". Anonymkode: 446b5...65a Nei, i hver tråd kommer det en eller to, gjerne anonyme brukere, som sier at penisen må være stor for å gi god nok tilfredsstillelse. De resterende ca 75-80% sier at størrelse har lite å si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #100 Del Skrevet 29. juni 2017 26 minutter siden, kattepusen skrev: NEI! De fleste kvinner vil IKKE ha tykkest mulig penis! Penis KAN faktisk bli FOR tykk! (og for lang som nevnt over). De fleste kvinner er mer en fornøyd med gjennomsnitt eller hakket mindre peniser. hvorfor er det sånn? Jo, fordi kvinner er like forskjellige nedentil som menn, og er nok mer gjennomsnittlige vi også, sånn som menn. Ja det finnes enkelte kvinner som gjerne vil ha både lengst mulig og tykkest mulig, men det gjelder ikke de FLESTE!! Nå må menn kutte ut å gi andre menn dårlig selvbilde! Ikke tykkest mulig, typ 1.5L colaflaske, men heller ikke for tynn. Ønsket tykkelse er nok over det "vitenskapelige" gjennomsnittet. Blir også for dumt å gi menn skylda for å gi andre menn usikre på størrelsen, når det er først og fremst kvinner som fremhever hvor overlegne store, tykke peniser er. Mindre, tynne peniser blir latterliggjort. Anonymkode: c02eb...234 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå