Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #141 Del Skrevet 14. januar 2005 Burde jo starte firma sammen de gutta der. Tenk å få alle håndverkerne på løpende bånd når man pusser opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #142 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, det var jo ingen dum idé - får kanskje foreslå det... Uansett, man tager hvad man haver, og i dette tilfellet haver vi alt! Kan ikke få sagt det nok, vi er utrolig heldige sånn sett - i en særstilling rett og slett! (bor det en poet i meg tro!?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 14. januar 2005 #143 Del Skrevet 14. januar 2005 Forresten:Gratulerer med 10-siders jubileum!!! Feirer snart jeg også! Da er du invitert på fest på sida mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 14. januar 2005 Forresten:Gratulerer med 10-siders jubileum!!! Feirer snart jeg også! Da er du invitert på fest på sida mi *takker og neier* Skal vi feire sammen, siden vi har jubileum så tett?! Hurra for meg, og snart hipp hurra for deg! Natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 15. januar 2005 #145 Del Skrevet 15. januar 2005 Grattiserer som huseiere! (Har jo allerede gratulert deg, men skader jo ikke og gjøre det fler ggr. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. januar 2005 #146 Del Skrevet 15. januar 2005 Gratulerer fra meg også! det så kjempekoselig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #147 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, gratulerer så mye! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 15. januar 2005 Takke takk til alle sammen!!! :-) Reiser til Oslo i dag da, siden jeg skal på show med min kjære mor imorgen... Blir koselig det, og egentlig veldig greit å få tankene vekk fra huset akkurat nå - for jeg eier jo ikke tålmodighet! Ikke når det kommer til akkurat dette med flytting! Det er en laaaaang historie, men nå er vi bare lykkelige for at vi skal komme oss bort, ut og vekk fra det stedet vi bor!!! Ha en deilig lørdag alle sammen! Nå setter jeg meg i bilen og durer inn mot hovedstaden! *brom brom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 15. januar 2005 #149 Del Skrevet 15. januar 2005 GRATULERER MED HUS! Det høres helt fantastisk ut å bli huseiere da! Kan du ikke fortelle litt om huset? Farge? Mye å gjøre på det? Hage? Sentralt? Fin beliggenhet? Er det drømmehuset? Jeg vil vite! God tur til Oslo! Det er en fin dag her i dag! Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #150 Del Skrevet 15. januar 2005 GRATULERER MED HUS! Det høres helt fantastisk ut å bli huseiere da! Kan du ikke fortelle litt om huset? Farge? Mye å gjøre på det? Hage? Sentralt? Fin beliggenhet? Er det drømmehuset? Jeg vil vite! God tur til Oslo! Det er en fin dag her i dag! Klem klem Så koselig... Jeg har lagt ut link til boligen på forrige dagbokside, så kan du ta en titt selv. Men kort sagt er det er rødt enderekkehus i enden av et tun, det ligger rolig til, men allikevel sentralt! Badet er et oppussingsprosjekt så det syneger etter...men i det store og hele så er det utrolig fint. Helt nyoppussett med splitter nytt kjøkken! Er fremme nå, så ser ikke så mye til det flotte været, i og med at det nær sagt er svarte natta ute! :-? Men jeg skal kose meg utover kvelde, med pappas middag, og ta meg en tur rundt på forumet! Titter nok innom dagboken din også! --- Og bare for å gjøre det klart: It is 12 days, 7 hours, 13 minutes and 32 seconds until January 28, 2005!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 15. januar 2005 #151 Del Skrevet 15. januar 2005 Det var kjempekoselig hus da! Deilig lys stue. Og flott nytt kjøkken. Gratulerer nok en gang - der vil du nok trives godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #152 Del Skrevet 15. januar 2005 Å ja, tror vi kommer til å trives veldig godt... Er bare spent på naboene jeg nå! Har, av alle ting, tilbragt litt av lørdagskvelden på IKEA, og fått handlet inn en hel del til kjøkken, soverom og stue - bare småplukk, men allikevel ting av sentral betydning! Så godt å få det unna, og nå gleder jeg meg bare enda mer til å flytte inn og sette alle ideene jeg har i topplokket til verks!!! Fikk forresten katalogen fra Panduro i posten i dag, før jeg kjørte mot Oslo - så resten av kvelden kommer jeg nok til å sitte fordypet i denne og hente ytterligere inspirasjon! Gleder meg til show/messe imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2005 #153 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, det blir spennende med nye naboer Lørdagskveld på IKEA - kanskje ikke så mye folk der slik at det går an å komme frem? Ikke dumt Skal du lage invitsjoner og bordkort selv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #154 Del Skrevet 15. januar 2005 Ja, det blir spennende med nye naboer Lørdagskveld på IKEA - kanskje ikke så mye folk der slik at det går an å komme frem? Ikke dumt Skal du lage invitsjoner og bordkort selv??? Ikke så mye folk!?!?!?! Jeg var faktisk helt sjokkert over hvor mange mennesker det var - det var rett og slett stapp fullt! Nesten ikke en parkeringsplass å oppdrive!!! :o Men det må ha med salget å gjøre - jeg kan ikke tro annet... Hvis ikke har folk generelt veldig lite å gjøre på lørdagskvelden sin! Men vi fikk greit gjort unna vårt, så jeg skal ikke klage Har tenkt til å lage alle invitasjonene selv, samt serviettringene. Men bordkort, menyer og kirkeprogram tror jeg vi skal få trykket opp. Har ikke helt bestemt oss enda, men meny og kirkeprogram orker jeg ikke lage selv uansett - det blir rett og slett for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2005 #155 Del Skrevet 15. januar 2005 Salg ja....da benytter vel flere anledning til å dra på IKEA når man tror at ingen andre er der Det er vel alltid mye folk på IKEA?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucky Skrevet 15. januar 2005 #156 Del Skrevet 15. januar 2005 Var innom her i går Toria og leste om huskjøpet - GRATULERER!!!!. Så heldig dere var. Jeg syntes det så ut som et kjempeflott hus med kjekk romfordeling, supert kjøkken og fine lyse farger! Jeg gikk og helt bananas da vi kjøpte hus for 3 år siden, så jeg synes nesten litt synd i deg som BÅDE har hus og bryllup å tenke på ...... Men så lenge det er gøy, så gir det jo masse energi og man blir bare kjempesprudlende Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 15. januar 2005 Å du hellige Himmalaya! Jeg satt akkurat her og puslet med invitasjonene, da jeg tilfeldigvis ytret for min mor at jeg måtte ta meg en tur på Norway Designs snart... Og *tryll tryll* så dukket mamma opp med et gavekort på hele 500,- på nettopp ND!!! Gjett om jeg skal innom der og kjøpe papp og papir på mandag!?!?!?! :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 16. januar 2005 #158 Del Skrevet 16. januar 2005 kan tenke meg du ble glad da ja! Kos deg med oslo turen, skulle gjerne hilst på deg, men vi får ta det en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2005 #159 Del Skrevet 16. januar 2005 Å du hellige Himmalaya! Herlig uttrykk Så snill mamman din er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 16. januar 2005 Å ja, det var jo kjempesnilt at jeg fikk det! ...men det hører med til historien at det var et gavekort hun selv opprinnelig fikk fra jobben til bursdagen sin, eller noe! Men hun skal ikke bruke det, så...eller nå så passer det bedre at vi bruker det til invitasjoner!!! Gleder meg til å tråkke rundt der nå!!! Men nå: it´s showtime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå