Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

:o

Det høres jo ut som det er lenge til enda, men fyttig hvor fort det kommer til å gå!!!!!!!!!!

JIPPI!

Beklager at jeg er litt lite aktiv både i dagboken din og generelt om dagen, har prøblemer med armen, så det er vondt når jeg skriver lenge av gangen..

Håper hvertfall alt står bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o  

Det høres jo ut som det er lenge til enda, men fyttig hvor fort det kommer til å gå!!!!!!!!!!

JIPPI!  

Beklager at jeg er litt lite aktiv både i dagboken din og generelt om dagen, har prøblemer med armen, så det er vondt når jeg skriver lenge av gangen..  

Håper hvertfall alt står bra til!

Er så greit atte...

Bare blir bra i armen din du! :wink:

Håper tiden går fort ja, eller i allefall mtp flyttingen. Skal på møte med megler for kontraktunderskriving i morgen...

Men når det kommer til bryllupet er det bare godt å ha den tiden man har, i og med at de neste ukene fremover i tid kommer til å bli alt annet enn bryllupsfokuserte! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting til nytt hjem er morro det også :)

Å ja - supermoro igrunnen!!! :-)

Skal til og pusle litt med invitasjonene jeg nå...bare for å få gjort noe nevenyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

...Skal til og pusle litt med invitasjonene jeg nå...bare for å få gjort noe nevenyttig!

Jeg har endelig bestemt hvordan invitasjonene mine skal se ut nå :danse: (det tok sin tid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig bestemt hvordan invitasjonene mine skal se ut nå :danse: (det tok sin tid).

Å, så gøy da Vigdis!!!

Kan jeg få høre litt om ideene dine???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Jeg er det som på godt sørlandsk kalles "treneva" (10 tommeltotter), så jeg må lage noe som er litt lett :hoho:

Har kjøpt kremfarga kort på Norway Designs med litt struktur (+ konvolutter til). Har også kjøpt "gjennomsiktige" ark som glitrer litt (husker ikke hva de heter). På de gjennomsiktige arkene blir invitasjonen skrevet. Fester sammen med kortet med gulltråd (og en limpute for å holde alt på plass). Fester to gullringer (gifteringer) i gulltråden på utsiden av kortet. Har kjøpt 2 stempel. Et med et hjerte og to gifteringer på. Det andre står det "invitasjon" på. Har kjøpt stempelpute i gullglitter. Stempler de to stemplene på forsiden av invitasjonen.

Blir enkelt men lekkert! (og ikke minst... jeg klarer det helt selv :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det som på godt sørlandsk kalles "treneva" (10 tommeltotter), så jeg må lage noe som er litt lett :hoho:

Har kjøpt kremfarga kort på Norway Designs med litt struktur (+ konvolutter til). Har også kjøpt "gjennomsiktige" ark som glitrer litt (husker ikke hva de heter). På de gjennomsiktige arkene blir invitasjonen skrevet. Fester sammen med kortet med gulltråd (og en limpute for å holde alt på plass). Fester to gullringer (gifteringer) i gulltråden på utsiden av kortet. Har kjøpt 2 stempel. Et med et hjerte og to gifteringer på. Det andre står det "invitasjon" på. Har kjøpt stempelpute i gullglitter. Stempler de to stemplene på forsiden av invitasjonen.

Blir enkelt men lekkert! (og ikke minst... jeg klarer det helt selv :hoho:

Høres utrolig fint ut!

Jeg legger vekt på det igjen jeg, at (i det minste jeg synes det) det enkle ofte er det beste!!! :-)

Blir jo litt arbeid allikevel vettu, og så er det jo tanken som teller... :wink:

Vi skal også trykke selve invitasjonen på transparent papir inni kortet, og ha monogrammet vårt lysende igjennom under, bak på kortet på en måte. Vanskelig å forklare... Men jeg skal få lagt ut bilder når jeg er litt mer i rute!

Håper vi får titte på dine etterhvert også Vigdis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu skal vi forøvrig på kontraktsmøte ang. huset... :wink: Så snart er jeg ordetlig huseier!!!

Men jeg fikk ikke puslet med invitasjonene som planlagt i går, pga. vi måtte sette opp budsjett til banken. Så dermed tenkte jeg at jeg skulle skjære kartong i ettermiddag / kveld, etter jobb... Har skikkelig lyst til å komme i gang nå, siden jeg brenner sånn for alle ideene oppe i topplokket! :-)

Nå skal jeg sjarmere selger i senk, og krysser fingre for at vi kan oveta enda litt tidligere! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Teddy, har du vært noe mere i kontakt med Mulle ang smykkene? Har du tenkt ut hvordan de skal være og hva skal hun lage til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du sjarmerte selger i senk? :wink:

*s*

Skulle ønske et var så vel...men det ble litt for mange å skulle sjarmere, da det viste seg å være 4 mannlige selgere sammen!!! :oops: De var ikke helt i rette aldersgruppe heller, for å si det sånn... :ler:

Æh, er jo bare en uke å vente, og det trenger vi - og vel så det - til å pakke på!!!

Hei Teddy, har du vært noe mere i kontakt med Mulle ang smykkene? Har du tenkt ut hvordan de skal være og hva skal hun lage til deg?

Nei, jeg har egentlig ikke det! Det har vært så mye annet de siste dagene! Men jeg har jo kontakt med henne på SN da, så vi er jevnlig i prat allikevel :wink: .

Men må ta en samtale snart!

Hadde jo vært moro om vi kunne møttes alle tre og diskutere muligheter att og fram!?!?!?

Jeg vet bare at jeg vil ha smykker som i all hovedsak er hvite/sølv, men med blålilla innslag. Det må være enkelt, for ikke å skulle dominere, men samtidig være "kronen på verket"! *tenke tenke*

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hællan!!!

:hoppe:

Fikk just en mail fra hun jeg har kjøpt kjole av... Sjekken var vel fremme, og hun sender kjolen min i ekspress til meg i dag!!!

:danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!

Jeg vil se kjole, jeg vil se kjole!

Tror du må ta den med til Oslo neste gang du kommer, den henger mye tryggere hos mor og far enn i flytteksaoset deres!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!

Jeg vil se kjole, jeg vil se kjole!

Tror du må ta den med til Oslo neste gang du kommer, den henger mye tryggere hos mor og far enn i flytteksaoset deres!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Du skal få se...slapp av jente! :ler::ler::ler:

Men tror du det altså, at kjolen er tryggere utenom flyttekaos?!?! Hmmm, vet ikke om jeg er helt enig der! :wink: Neida, du har nok helt rett!

Skal nok tidsnok få tatt den med og vist den frem :-) .

Gleder meg!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

JOHO! Nå kommer drømmekjolen din :tommelsmil: ! Dette har du ventet leeeenge på (helt siden du sendte sjekken :Nikke: ).

Gleder meg til å høre hvordan den er når den kommer frem. Den oppfylller helt sikkert forventningene dine.

Gleder meg.. hihi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...