Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!


TeddyToria

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg hen på Jernia og bestille dørskilt med etternavnene våre... Litt spennende da, for det kommer til å stå slik som navnene blir etter at vi gifter oss! Så litt "merkelig" liksom, og allerede skulle bli den lille familien med det navnet...:) *hihi*

Men det er jo så koselig også!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Man er da en familie når man er samboere også... :tunge1:

Jo, selvfølgelig er man det...!!!

Men for oss blir det litt spesielt, fordi vi til nå har bodd i samme hus som svigermor og ikke har hatt noen egen dør å sette navneskilt på! :wink:

Derfor det blir koselig å kunne få satt etternavnene våre i sammenheng for første gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!

Skjønner godt at dere gleder dere til å få deres eget snart.

Er dere i gang med å pakke? Kan tenke meg at sommerfulgene i magen din har litt å gjøre ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!

Skjønner godt at dere gleder dere til å få deres eget snart.

Er dere i gang med å pakke? Kan tenke meg at sommerfulgene i magen din har litt å gjøre ja :wink:

Nei, vi er igrunnen ikke kommet så langt. Jeg har lange dager med skolearbeid om dagen, og sambo har lange dager på jobb... Men jeg tenker vi skal få gjort litt nytte for oss i helgen. Vi er bare pent nødt! På en måte er det jo kjempegøy å skulle pakke og styre, men på en annen side så blir jeg litt matt ved tanken! :roll: Det er så mye!!! Hoper seg fort opp i skuffer og skap når man har bodd lenge nok på et sted...

Sommerfuglene er aktive til tusen! :oops:

Får jo nesten ikke sove om natten jo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har likt kjøkkenbord med tilhørende stoler som oss! :-) Måtte bare si det... Fint, ikke sant? Fikk ikke opp de andre linkene, håper du kan ordne det, for jeg vil veldig gjerne se!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har likt kjøkkenbord med tilhørende stoler som oss! :-) Måtte bare si det... Fint' date=' ikke sant? Fikk ikke opp de andre linkene, håper du kan ordne det, for jeg vil veldig gjerne se!!![/quote']

Så artig!

Synes det var en veldig søt liten gruppe, og perfekt størrelse når man ikke har verdens største kjøkkenkrok! Men veldig greit med den lemmen, slik at man har muligheten til å gjøre det større...

Jeg skal forsøke å fikse på linkene, men det var litt arbeid, så...men bare moro å vise frem vet dere! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen jeg, og håper linkene fungerer bedre denne gangen...

Et lite utdrag fra gårsdagens handleliste:

:) Salong - sofa 3 + 2 seter i sort skinn

:)Kjøkkenbord i kirsebær og smijern med 2 stoler

:)Sofabord og tilhørende lampebord i kirsebær, glass og stål

:)Liftgardiner i bambus til stue

:)Panelgardiner i rødt til stue

:) Stoff til liftgardin kjøkken

:)Kjøleskap, stål

:)Komfyr,, stål

:)Oppvaskmaskin, stål

:) Blendegardin til soverom

:)Hattehylle, skostativ samt speil i samme serie til gang

Sånn!!!

Men listen ble lenger i dag... :o

Tørkestativ, stort speil, håndklær, navneskilt til dør, dusjforheng, liten hylle til badet mm. fant også veien hjem til oss i dag! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så masse fint dere har kjøpt!! Det er jo så morsomt å handle inn til sitt eget hus!!!! :-) :-)

Tusen takk! :wink:

Det er utrolig gøy - en får det jo så og si akkurat slik en vil ha det, med enkelte forbehold selvsagt...man må jo alltid møte den andre litt her og der, men så blir det fint til slutt allikevel!!!

Blir en riktig piffig husmor jeg nå! :ler:

Det er 8 dager, 17 timer, 39 minutter og 42 sekunder til vi flytter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Også, bare for å ha det på det rene...så jeg klarer å holde oversikt midt oppe i alt:

Det er 213 dager, 6 timer, 2 minutter og 1 sekund til 20. august 2005!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Også, bare for å ha det på det rene...så jeg klarer å holde oversikt midt oppe i alt:

Det er 213 dager, 6 timer, 2 minutter og 1 sekund til 20. august 2005!!!

:hoho::hoho::hoho:

Bra jobba Victoria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...