Chickenwings85 Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #601 Del Skrevet 21. oktober 2017 6 minutter siden, miore skrev: Følger du med på vekta? Hvis det er mer enn lett overstimulering legger du sannsynligvis på deg en del pga væske i buk og eggstokker. Ubehag er vanlig, men hvis det blir skikkelig vondt eller du er kvalm og tungpustet er det veldig lurt å ringe dem Har verken gått opp i vekt eller opplevd kvalme og/eller tung pust, så det er betryggende da. Det er bare en helt annen smerte på eggstokkene den gangen her. Jeg får bare følge med. De er nok ømme og hovne etter medisiner og uttak, men forhåpentligvis blir det ikke verre. Er det noen tips og triks på noe som kan være forebyggende eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 21. oktober 2017 #602 Del Skrevet 21. oktober 2017 2 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Har verken gått opp i vekt eller opplevd kvalme og/eller tung pust, så det er betryggende da. Det er bare en helt annen smerte på eggstokkene den gangen her. Jeg får bare følge med. De er nok ømme og hovne etter medisiner og uttak, men forhåpentligvis blir det ikke verre. Er det noen tips og triks på noe som kan være forebyggende eller? Du hadde jo veldig mange egg denne gangen, og min erfaring er at desto flere egg ut, desto flere stikk og desto mer vondt i ettertid Ellers tror jeg ikke det er så fryktelig mye mer man kan gjøre enn å følge med på form og vekt, egentlig. Drikke nok, men kanskje la være dersom du merker at ingenting kommer ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #603 Del Skrevet 21. oktober 2017 11 minutter siden, miore skrev: Du hadde jo veldig mange egg denne gangen, og min erfaring er at desto flere egg ut, desto flere stikk og desto mer vondt i ettertid Ellers tror jeg ikke det er så fryktelig mye mer man kan gjøre enn å følge med på form og vekt, egentlig. Drikke nok, men kanskje la være dersom du merker at ingenting kommer ut igjen. De har snakket om at det er en sjanse for å overstimulere meg under hvert forsøk, så jeg er nok litt ekstra obs...kanskje litt hysterisk til og med. Men takk for info, får ta det litt med ro og følge med i dagene som kommer 👍🏼😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 23. oktober 2017 Forfatter #604 Del Skrevet 23. oktober 2017 Formen er fin og den værste ømheten i magen har lagt seg. Nå er det bare noen dager igjen til egget (eggene) skal feste seg ❤️ Forsøker å ha positive tanker, men synes det er vanskelig å tro på at det denne gangen skal resultere i en baby. Jeg grubler mye over hvorfor de satt inn to egg. To «optimale» egg, som de sier. Jeg som trodde de gjør mye for å unngå å sette inn to? Eneste logiske forklaringen min blir da at eggene var av dårlig kvalitet. Jeg kan ikke skjønne noe annet. Selvfølgelig skal jeg ikke ta en evt sorg på forskudd her. Men, det er vanskelig å lavære å gruble. Føler kanskje «ekstra» på det nå når dette er mitt tredje forsøk. Åh, skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #605 Del Skrevet 24. oktober 2017 Herregud! Tidenes telefon fra Riksen i dag! De ringte for å informere om at fire egg hadde fortsatt å utvikle seg til blastocyst. Så nå har jeg FIRE(!) egg på frys! Det er heeelt uvirkelig! Haha, er det mulig?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 24. oktober 2017 #606 Del Skrevet 24. oktober 2017 Så utrolig bra 😄 Ønsker deg masse lykke til med rugingen. Jeg blir nok lite her inne fremover, trenger pause. Men heier på deg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 24. oktober 2017 #607 Del Skrevet 24. oktober 2017 Woah, for en fantastisk uttelling! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 24. oktober 2017 #608 Del Skrevet 24. oktober 2017 Åj, det er jo skikkelig bra!! Og håper den telefonen hjalp på tankene også, det må ha vært en bra samling egg dette Jeg skjønner grublingen, jeg har hatt alle mulige teorier, og klarte å tenke meg fram til at jeg aldri kan bli gravid flere ganger Men embryoene dine var bra, kanskje de rett og slett tenkte at du fint kan bære fram tvillinger hvis det blir sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #609 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, LillyBe skrev: Så utrolig bra 😄 Ønsker deg masse lykke til med rugingen. Jeg blir nok lite her inne fremover, trenger pause. Men heier på deg ❤ Takk. Forstår det slik at det kanskje ikke gikk så bra for deg den gangen her heller. Uansett, så må du ikke gi opp. Det skal gå til slutt, for oss begge to. Forstår godt at du trenger pause her inne, sikkert ikke så dumt! Jeg heier på DEG Endret 24. oktober 2017 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #610 Del Skrevet 24. oktober 2017 3 timer siden, miore skrev: Woah, for en fantastisk uttelling! Gratulerer Takk! Men, var ikke det litt sykt? Jeg visste ikke at de fortsatte å "dyrke" de videre. Kan det være fordi jeg har samtykket til et forskningsprosjekt? Jeg hadde uansett aldri forventet å få en telefon i dag, seks dager etter uttak. Men, glad er jeg jo 41 minutter siden, Illy skrev: Åj, det er jo skikkelig bra!! Og håper den telefonen hjalp på tankene også, det må ha vært en bra samling egg dette Jeg skjønner grublingen, jeg har hatt alle mulige teorier, og klarte å tenke meg fram til at jeg aldri kan bli gravid flere ganger Men embryoene dine var bra, kanskje de rett og slett tenkte at du fint kan bære fram tvillinger hvis det blir sånn? Blir helt gaal av den grublingen altså. For å vær helt ærlig, så tror jeg ikke at de som sitter å følger med på embryoene mine i det hele tatt vet hvem jeg er. Jeg har vært med forskjellige leger og sykepleiere hver gang jeg har vært der, så tror ikke at noen av tenker at jeg er mer "rustet" for tvillinger enn noen andre. Menmen, gledens dag i dag uansett. Vært mange kontrabeskjeder ila det forsøket her, det er i hvert fall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 24. oktober 2017 #611 Del Skrevet 24. oktober 2017 Gratulerer med 4 på frys og Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #612 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) 36 minutter siden, Nematocera skrev: Gratulerer med 4 på frys og Når skal du teste? Jo takk. Det var ikke forventet å skulle få en telefon i dag om frys. Trodde eggene var dårlige for lengst 🙈 Hmm, sist testet jeg positiv 10dpo. Det er altså på lørdag. Meeen, får prøve å se om jeg klarer å holde meg bittelitt lenger 😊 Endret 24. oktober 2017 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 24. oktober 2017 #613 Del Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, Chickenwings85 skrev: Jo takk. Det var ikke forventwt å plutselig skulle få en telefon i dag om frys. Trodde eggene var dårlige for lengst 🙈 Hmm, sist testet jeg positiv 10dpo. Det er altså på lørdag. Meeen, får prøve å se om jeg klarer å holde meg bittelitt lenger 😊 Syns hele forsøket ditt virker så utrolig bra. Du kunne så lett endt med overstimulering eller for dårlige egg siden det var så mange egg, men det går jo på skinner..er formen fortsatt bra forresten? Veldig spennende å følge her. Håper sånn at det blir en positiv test for deg på søndag f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 24. oktober 2017 #614 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hei og gratulerer så mye med fire blasto på frys😊 Så fantastisk nyhet! Dette førsøket ditt har jeg god tro på altså🙏 Håper rugingen går fint. Jeg er bare super trøtt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #615 Del Skrevet 24. oktober 2017 11 minutter siden, tuppelene skrev: Hei og gratulerer så mye med fire blasto på frys😊 Så fantastisk nyhet! Dette førsøket ditt har jeg god tro på altså🙏 Håper rugingen går fint. Jeg er bare super trøtt om dagen. TAKK! Fantastisk nyhet, men det som er viktigst til syvende og sist er positiv test. Plutselig fikk jeg enorme forventinger her. Formen er fin her. Kjenner egentlig ikke så mye av noe som helst, føler meg ikk spesielt trøtt heller. Bare veldigveldig spent! Håper det går bra med deg å, til tross for trøttheten. Tenker du å teste før blodprøven eller? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #616 Del Skrevet 24. oktober 2017 20 minutter siden, Nematocera skrev: Syns hele forsøket ditt virker så utrolig bra. Du kunne så lett endt med overstimulering eller for dårlige egg siden det var så mange egg, men det går jo på skinner..er formen fortsatt bra forresten? Veldig spennende å følge her. Håper sånn at det blir en positiv test for deg på søndag f.eks? Ja, det er helt sykt at det har gått som det har gått. Når jeg fikk den tlf som jeg fikk før uttaket på fredag så ble jeg utrolig lei meg. No sitter jeg her og nærmest jubler. Men, skjønner fortsatt ikke hvorfor de satt inn to. Klør meg virkelig i hodet! Hehe, håper veldig på positiv test jeg og. Ila helga har jeg nok startet med «testekjøret». Skal bestille g-tester i kveld 😊 Formen er fin, ikke kjenner jeg på symptomer når det gjelder overstimulering heller. Jeg blir bare utrolig stresset og giret av hele opplegget. Ukene mellom uttak og testing, de er helt klart mest nervepirrende i hele perioden! 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 24. oktober 2017 #617 Del Skrevet 24. oktober 2017 5 minutter siden, Chickenwings85 skrev: TAKK! Fantastisk nyhet, men det som er viktigst til syvende og sist er positiv test. Plutselig fikk jeg enorme forventinger her. Formen er fin her. Kjenner egentlig ikke så mye av noe som helst, føler meg ikk spesielt trøtt heller. Bare veldigveldig spent! Håper det går bra med deg å, til tross for trøttheten. Tenker du å teste før blodprøven eller? 😊 Jeg er forbausende rolig, selvfølgelig spent, men det er så rart at vi har kommet oss til rugeperioden etter så mange år med prøving og feiling på hjemmebane, og i kø på riksen. Det er nesten litt uvirkelig på et vis. Sikkert derfor jeg er rolig. Jeg har kjøpt inn så jeg kan teste før blodprøven 1/11, men vet ikke om jeg gjør det. Kommer vel noen andre tanker i hodet i/over helga tenker jeg. Prøve å holde meg til mandag i hvert fall😉🙏 Ordet spennende har fått en helt ny betydning! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 24. oktober 2017 #618 Del Skrevet 24. oktober 2017 Åh, masse lykke til nå framover altså!! Sender deg alle gode tanker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter #619 Del Skrevet 26. oktober 2017 8dpo i dag. Jeg er så rastløs og har såå lyst til å snart teste!!! Tror det blir tidlig testing alikevel den gangen her. Formen er fin, men har spesielt mensenmurringer og vonde/tunge pupper når jeg våkner. Det er et godt tegn, for det var sånn det startet ved sist graviditet. Men, det kan jo være så mye annet og, selvfølgelig. Dagene går sakte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 26. oktober 2017 #620 Del Skrevet 26. oktober 2017 Skjlnner deg godt! Jeg liker symptomene dine 😄 Jeg har troen på tvillinger jeg 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå