Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Testene mine begynte å bli sterkere igjen 8 dpo, så du kan begynne nå :nigo: Neida, jeg tror ikke det er sunt å teste tidlig, egentlig. Hvis du klarer å kose deg med de gode tegnene i stedet, er det nok best, men jeg har full forståelse hvis du går på en testesprekk snart! Jeg hadde også mensmurringer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, LillyBe skrev:

Skjlnner deg godt! Jeg liker symptomene dine 😄 Jeg har troen på tvillinger jeg 😎

 

Hehe, vi får se da 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Illy skrev:

Testene mine begynte å bli sterkere igjen 8 dpo, så du kan begynne nå :nigo: Neida, jeg tror ikke det er sunt å teste tidlig, egentlig. Hvis du klarer å kose deg med de gode tegnene i stedet, er det nok best, men jeg har full forståelse hvis du går på en testesprekk snart! Jeg hadde også mensmurringer :Nikke:

Ah, fyfader. Jeg venter på at g-testene skal komme i posten. Tilfeldigvis fsnt jeg nå en babyplan-strimmeltest fra sist forsøk 🙈 

Jeg gikk selvfølgelig rett på! Svaaaak strek. Eggløsningssprøyten tok jeg for 11 dager siden. Kaaan være den selvfølgelig. Men ja, no må jeg bare få de andre testene i morgen slik at jeg kan fortsette testingen. Man blir gæern av det her!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er tidlig, altfor tidlig å Starte testingen. Jeg vet også at jeg skal være forsiktig å stole blindt på den her. Vi får de hvordan dagene fremover blir 🙈 jeg tok en a1 test å, men den var blendahvit. 

Nå er det viktig at babyplan-testene kommer i posten i morgen. Nå har jeg startet,  så da er det bare å fortsette!

8E87365C-60A4-4E8E-88C3-D53BD5141AB8.jpeg

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera
4 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Ah, fyfader. Jeg venter på at g-testene skal komme i posten. Tilfeldigvis fsnt jeg nå en babyplan-strimmeltest fra sist forsøk 🙈 

Jeg gikk selvfølgelig rett på! Svaaaak strek. Eggløsningssprøyten tok jeg for 11 dager siden. Kaaan være den selvfølgelig. Men ja, no må jeg bare få de andre testene i morgen slik at jeg kan fortsette testingen. Man blir gæern av det her!!! 

Wow..er det ikke ca 10 dager den sprøyten henger i som er max for den? Håpe det er rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nematocera skrev:

Wow..er det ikke ca 10 dager den sprøyten henger i som er max for den? Håpe det er rett..

Det er i hvert fall det som står i pakningsvedlegget. Men ja, det er uansett tidlig så jeg jubler for all del ikke helt enda. Blir spennende å se om streken blir skarpere ila dagene som kommer! Krysser fingrene for det 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nematocera
Akkurat nå, Chickenwings85 skrev:

Det er i hvert fall det som står i pakningsvedlegget. Men ja, det er uansett tidlig så jeg jubler for all del ikke helt enda. Blir spennende å se om streken blir skarpere ila dagene som kommer! Krysser fingrene for det 🤞🏼

Sikkert lurt å holde tilbake foreløpig. Men der er en svak, svak strek der. Krysser fingre for at den viser seg å bli sterkere.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nematocera skrev:

Sikkert lurt å holde tilbake foreløpig. Men der er en svak, svak strek der. Krysser fingre for at den viser seg å bli sterkere.:)

Hehe, sånn er det når man er så dum og ikke eier tålmodighet! Men uansett, takk for fingerkryssing! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Jeg vet det er tidlig, altfor tidlig å Starte testingen. Jeg vet også at jeg skal være forsiktig å stole blindt på den her. Vi får de hvordan dagene fremover blir 🙈 jeg tok en a1 test å, men den var blendahvit. 

Nå er det viktig at babyplan-testene kommer i posten i morgen. Nå har jeg startet,  så da er det bare å fortsette!

8E87365C-60A4-4E8E-88C3-D53BD5141AB8.jpeg

Håper du får testene i morgen :) Det er jo som du sier, når man først har startet er man helt nødt til å fortsette! Gjerne ca hver gang man må tisse - eller kanskje det bare er meg :plystre: Så spennende med strek! Jeg har faktisk fått strek fra ovitrellen helt til 11-12 dpo, men det varierer visst veldig fra person til person. Blir den sterkere neste gang du tester, vet du jo hva som er på gang :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miore skrev:

Håper du får testene i morgen :) Det er jo som du sier, når man først har startet er man helt nødt til å fortsette! Gjerne ca hver gang man må tisse - eller kanskje det bare er meg :plystre: Så spennende med strek! Jeg har faktisk fått strek fra ovitrellen helt til 11-12 dpo, men det varierer visst veldig fra person til person. Blir den sterkere neste gang du tester, vet du jo hva som er på gang :nigo: 

Hehe, nei det er ikke bare du. Nå er testetøsa i gang! 

Bestilte fra billigtester tirsdagskveld. Ser på mail nå at det tr fra 2-5 dager, men at det også kan bli forsinkelser. Fader altså, jeg MÅ ha de i morgen. Det er jo drepen hvis ikke. Vil veldig gjerne fortsette med samme type for å sammenligne 🙈

Den MÅ bli sterkere neste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Hehe, nei det er ikke bare du. Nå er testetøsa i gang! 

Bestilte fra billigtester tirsdagskveld. Ser på mail nå at det tr fra 2-5 dager, men at det også kan bli forsinkelser. Fader altså, jeg MÅ ha de i morgen. Det er jo drepen hvis ikke. Vil veldig gjerne fortsette med samme type for å sammenligne 🙈

Den MÅ bli sterkere neste gang! 

De pleier alltid komme innen to arbeidsdager til meg i alle fall, så du BØR få dem i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, miore skrev:

De pleier alltid komme innen to arbeidsdager til meg i alle fall, så du BØR få dem i morgen!

Håper det! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende😊🤞 Nå blir det spennende å følge med deg. Håper testene bare blir klarere og klarere🙏 Jeg må nok vente, tør ikke enda.. jeg bestilte også tester der, fikk de kjempe fort. Håper de kommer i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel en grunn til at man får beskjed om å ikke teste så tidlig. Får satse på at jeg får testene like fort som deg. 

Blir spennende å følge med på deg å. Du får oppdatere når du starter å teste. Håper det blir to streker på oss begge 🙏🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. tok en ny runde med gubben nå om når vi skal begynne testinga. Han er plutselig blitt redd for å bli "lurt" og vil ikke vite noe før svaret på blodprøven kommer! Spørs om jeg orker å vente helt til da men..😉

Har også hatt litt murringer nederst i korsryggen i dag. Trodde det kanskje kom av ny overmadrass som vi bytta i går. Kjente det godt i nakken også. Men korsryggen har liksom ikke gitt seg slik som nakken. Håper på et godt tegn🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, tuppelene skrev:

Hehe.. tok en ny runde med gubben nå om når vi skal begynne testinga. Han er plutselig blitt redd for å bli "lurt" og vil ikke vite noe før svaret på blodprøven kommer! Spørs om jeg orker å vente helt til da men..😉

Har også hatt litt murringer nederst i korsryggen i dag. Trodde det kanskje kom av ny overmadrass som vi bytta i går. Kjente det godt i nakken også. Men korsryggen har liksom ikke gitt seg slik som nakken. Håper på et godt tegn🙏

Haha, samme med mannen her. Han nekter å få falsk positiv så han er veldig klar på at han ikke vil starte testingen før dagen for blodprøven. Men han forstår at jeg synes det er litt verre, siden det er min kropp og jeg som går og kjenner etter symptomene dagen lang. Vi har bare blitt enige om at jeg skal si ifra når jeg er sikker på svaret, ikke når jeg driver og tester i vei, dustete tidlig som 8dpo! 🙈

Men, murringer i mage/rygg er jo gode tegn. Jeg hsr det samme. Ganske oppblåst, og vonde pupper. Jeg synes symptomene er veldig lik som sist jeg var gravid, veldig betryggende merker jeg. Vanskelig å forklare, men litt mer utpregede synptomer enn vanlige mensensmerter. Jeg har en god følelse, så kommer selvsagt til å bli skuffa om det ikke går veien.

Det ER så spennende. Vær så snill, jeg vil ha en baby eller to i 2018 🙏🏼🤞🏼❤️

Endret av Chickenwings85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Tonio skrev:

Men hallo, dette er jo ikke spennende. Vi har jo allerede bestemt at det klaffet! :fnise: 

Hehe 😂 Jaaa 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer mensenmurringer i dag. Kjennes ut som tanta skal komme i hvert øyeblikk, og det er en ekkel følelse. (Hold deg unna!) Våknet med hodepine, noe som aldri skjer. Puppene er litt mindre ømme enn i går, det liker jeg eller ikke!

Hm, venter fortsatt på postmannen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken er svakere i dag dessverre. Vet ikke om streken i det hele tatt er synlig på bildet, men her er i hvert fall begge testene. Den blå er tatt i går, og den rosa er tatt nå. 

4156FF21-1A16-4784-983D-260A87C971CE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...