Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, LillyBe skrev:

I morgen eller søndag er streken sterkere igjen ;) her henger ovitrelle i til 9-10 dpo... jeg har stor tro på dette 🙏

Liker at du har tro. Jeg mistet den litt skjønner du 🙈 

Jeg får ta en ny test i morgen med morgenurin. Pliiiiis få sterkere strek da 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, miore skrev:

Håper du får sterkere i morgen! Jeg går litt i surr - er du 9 eller 10 dpo nå?

Heldigvis 9dpo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje få panikk, vi har jo bestemt at dette går hele veien😊 Håper det går bedre i morgen, og at hcg'n bare ikke har satt i gang enda🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok testen sin skyld at du har dårlig magefølelse, tester kan virkelig ødelegge dagen 😡 Men den beviser ingenting nå, det er alt for tidlig! Og så var det ikke morgenurin i dag heller, så dette har jeg fortsatt troa på 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tuppelene skrev:

Ikkje få panikk, vi har jo bestemt at dette går hele veien😊 Håper det går bedre i morgen, og at hcg'n bare ikke har satt i gang enda🙏 

Jeg FÅR panikk! Dette er grunn nok til at du ikke skal teste før 14dpo. Makan altså!! 🙈

 

3 minutter siden, Illy skrev:

Det er nok testen sin skyld at du har dårlig magefølelse, tester kan virkelig ødelegge dagen 😡 Men den beviser ingenting nå, det er alt for tidlig! Og så var det ikke morgenurin i dag heller, så dette har jeg fortsatt troa på 😊

Håååper dere har rett! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er testen for i dag. Så og si blendahvit. Kan kaaanskje myse meg til en svak, svak strek, men tror det ligger mer i mitt eget hodet og isåfall den svskeste streken jeg noengang har sett . 10dpo ved forrige graviditet hadde jeg jo faktisk en strek. Jeg har ikke gitt opp helt enda, men det ser ikke så lovende ut! 

9AD98576-A73D-4A17-ACF3-14A76C301DC2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( Det er enda muligheter for at det kan snu til det positive, men jeg skjønner at du ikke syns det ser lovende ut. Har du noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, LoveTrain skrev:

Huff :( Det er enda muligheter for at det kan snu til det positive, men jeg skjønner at du ikke syns det ser lovende ut. Har du noen symptomer? 

Næh, lite egentlig. Eller, har typiske murringer, ømme pupper og hodepine. Men det kan lilesågodt vær mensen som snart er på vei. Dritt altså!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader altså. Hvor raskt får man komme i gang med fryseforsøk på Riksen? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Fader altså. Hvor raskt får man komme i gang med fryseforsøk på Riksen? Noen som vet? 

Svak i dag også? :( Jeg vet ikke med Riksen, men tror standarden er én pausemåned og så nytt forsøk. Jeg måtte vente tre mnd i det private, så du får trøste deg litt med at det ikke nødvendigvis hadde gått noe fortere der. 

Dette var skikkelig drit altså. Etter den sommeren dere har hatt så håpet jeg virkelig det skulle klaffe denne gangen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj😔 Vet ikke om det fortsatt kan snu, men håper det🙏 

Jeg spurte om fryseforsøk/nytt forsøk ikke så lenge før uttak. Og jeg mener hun sa en vanlig syklus på fryseforsøk og 2-3 måneder på helt nytt forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveTrain skrev:

Svak i dag også? :( Jeg vet ikke med Riksen, men tror standarden er én pausemåned og så nytt forsøk. Jeg måtte vente tre mnd i det private, så du får trøste deg litt med at det ikke nødvendigvis hadde gått noe fortere der. 

Dette var skikkelig drit altså. Etter den sommeren dere har hatt så håpet jeg virkelig det skulle klaffe denne gangen❤️

Ja, den er fortsatt svak. Så utrolig kjedelig. Den nedturen blir like stor hver gang. Jeg og håpet på at det skulle gå den gangen her, spesielt etter den tunge sommeren.

Vet ikke om jeg har helt troa på at det skal gå med fryseforsøk heller, siden det sies at sjansene er mindre. Får vel vite på onsdag (når jeg får svar på blodprøven) om når jeg kan sette i gang igjen. 

Vet du, eller noen sndre her inne om hvordan det fungerer med fryseforsøk? Når begynner man på medisiner? Å hvilke medisiner? Når i syklusen er det vanligvis innsett? Jeg har utegelmessig syklus og manglende eggløsning så tipper de tar hensyn til det ift til det. 

1 time siden, tuppelene skrev:

Æsj😔 Vet ikke om det fortsatt kan snu, men håper det🙏 

Jeg spurte om fryseforsøk/nytt forsøk ikke så lenge før uttak. Og jeg mener hun sa en vanlig syklus på fryseforsøk og 2-3 måneder på helt nytt forsøk. 

Jeg har liten tro på at det snur, for å være helt ærlig. Men selvfølgelig, det er lov å håpe 🙏🏼

Så da har du forstått det slik at jeg kan begynne rett på nå med den syklusen som kommer? 

Hvordan er formen og symptomene hos deg forresten? Har du testet enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk inntrykk av at det kunne gå ganske fort egentlig. Måtte selvfølgelig være ledig uke etc da.. men vet ikke hvordan prosessen er med medisiner etc  

På fredag murret det skikkelig godt i magen. Men nå er formen helt vanlig, absolutt ingen symptomer. Ikke såre brystvorter engang! Tegn på at eggløsningssprøyta er ute av kroppen? Jeg har aldri symptomer i forkant av mensen, murringer kommer alltid rett det har begynt. Har ikke testet og tror jeg venter til onsdag. Håper skikkelig på positiv selv om det ikke er noen garanti for det, og 'trøster' meg med at jeg ikke kjente noe før i løpet av uke 5 sist jeg var gravid. Aiaiai.. altfor spennende dette her🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tuppelene skrev:

Jeg fikk inntrykk av at det kunne gå ganske fort egentlig. Måtte selvfølgelig være ledig uke etc da.. men vet ikke hvordan prosessen er med medisiner etc  

På fredag murret det skikkelig godt i magen. Men nå er formen helt vanlig, absolutt ingen symptomer. Ikke såre brystvorter engang! Tegn på at eggløsningssprøyta er ute av kroppen? Jeg har aldri symptomer i forkant av mensen, murringer kommer alltid rett det har begynt. Har ikke testet og tror jeg venter til onsdag. Håper skikkelig på positiv selv om det ikke er noen garanti for det, og 'trøster' meg med at jeg ikke kjente noe før i løpet av uke 5 sist jeg var gravid. Aiaiai.. altfor spennende dette her🙏 

Veeldig spennende 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at den fortsatt er svak :klem: Jeg kan dessverre ikke noe om fryseforsøk. Er ikke sjansene omtrent like gode så fremt eggene overlever opptining? Og så var de vel blastocyster da de ble fryst? Jeg håper fortsatt litt på at strekene dine skal snu, særlig hvis du fortsatt har en liten antyding i dag. Men hvis ikke håper jeg du kommer fort i gang igjen, og slipper den slitsomme ventingen. Du har vel sannsynligvis fire fryseforsøk som venter på deg? Blastocyster tror jeg ikke de vil sette inn to av (fordi det er større sjanse for at de fester seg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Så dumt at den fortsatt er svak :klem: Jeg kan dessverre ikke noe om fryseforsøk. Er ikke sjansene omtrent like gode så fremt eggene overlever opptining? Og så var de vel blastocyster da de ble fryst? Jeg håper fortsatt litt på at strekene dine skal snu, særlig hvis du fortsatt har en liten antyding i dag. Men hvis ikke håper jeg du kommer fort i gang igjen, og slipper den slitsomme ventingen. Du har vel sannsynligvis fire fryseforsøk som venter på deg? Blastocyster tror jeg ikke de vil sette inn to av (fordi det er større sjanse for at de fester seg).

Ja, det har vært en tung dag. Føles ut som jeg har en hjelm på hodet som et resultat av alle tårene. Men ja, jeg kommer til å teste frem til blodprøven. Kan likesågodt bruke opp alle de strimlene som jeg hsr hamstret inn. Men altså, jeg vet svaret og jeg har vel egentlig brukt dagen i dag på å «sørge» fra meg 🙈

Jeg vet ingenting om fryseforsøk jeg heller. Jeg trodde det var mindre sjanse, men det handler kanskje ift om de overlever opptining? Isåfall blir jeg litt mer optimistisk. Men, om egget ikke tåler opptining, må jeg vente på neste syklus igjen da? For de tiner bare ett og ett egg om gange?  Det kan jo bli noen lange måneder med mange skuffelser isåfall...🤔

Ja, det er fire blastoer. Jeg trodde egg måtte bli til blastocyst før de kunne fryses? 

Herregud, jeg er helt blank her. @miore, du som vet alt- kan du forklare meg? 😅

Men takk for omtanken Illy. Du er så heldig som endelig har fått det til. Det var ditt tredje forsøk, sant? ❤️

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...