Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest formula
1 time siden, ESFP skrev:

Hahahaha.... Snakk om å digge seg selv på snap. Hvem lager hun disse snappene for? Tror det er mest for seg selv. Jeg kjenner ingen over 25 som forsøker å skjule sin usikkerhet ved å fremstå deilig, slank og sexy på den måten. LOL! 

Ser for meg reaksjonene til mine egne ungdommer om det var jeg som hadde lagt ut sånne snutter...

Det var litt i overkant ja. Lange filmsveip over kroppen så vi skal få med alt. Og poseringen i båten...jeg rødmer ved tanken på om det hadde vært min mor da jeg var i tenårene:rodme: Og mine barn hadde aldri, aldri tilgitt meg om jeg hadde lagt ut en sånn story. Og jeg har ikke flere tusen følgere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel 40-års krisa slår ut forskjellig fra person til person. Noen tåler det dårligere enn andre:fnise:

Burde bli skapt en serie som het "norske wannabe Hollywood fruer", nok av kvinnelige bloggere som kunne vært med der!

Endret av Helado
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ESFP skrev:

Hahahaha.... Snakk om å digge seg selv på snap. Hvem lager hun disse snappene for? Tror det er mest for seg selv. Jeg kjenner ingen over 25 som forsøker å skjule sin usikkerhet ved å fremstå deilig, slank og sexy på den måten. LOL! 

Ser for meg reaksjonene til mine egne ungdommer om det var jeg som hadde lagt ut sånne snutter...

Min 14 åring hadde blitt sint og fryktelig flau. Hun hadde garantert bedt meg om å slette alt rimelig fort.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Helado skrev:

Vel 40-års krisa slår ut forskjellig fra person til person. Noen tåler det dårligere enn andre:fnise:

I dag synes jeg bare det har vært flaut å følge henne på snap.. Håper min mann hadde kakket meg i hodet med noe hardt om jeg ble slik da jeg passerte 40 år

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skal visst på God morgen Norge i morgen. Har hun klippekort der eller? Må da finnes mer spennende og oppegående folk å ha med i det programmet? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud 😂😂😂 

'Nå ska vi 'utydelig' og æ har knøte badedrakten og smørt mæ'.. åguuud😹

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pittelille skrev:

Hun skal visst på God morgen Norge i morgen. Har hun klippekort der eller? Må da finnes mer spennende og oppegående folk å ha med i det programmet? 

Nei.... Ikke si at hun skal dit i morgen? Må jeg snart boikotte det programmet?

Handler sikkert om dugnader og 17 mai

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens utslag av å ha vært wallflower til hun var over 40. Dessverre. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager var galt med badedrakten? 

Ærlig talt, kan man ikke holde seg til konstruktiv kritikk her inne? Alderen hennes, badedrakten hennes og at hun er fornøyd med seg selv er ikke noe konstruktivt. Det bør folk se selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Birdo said:

Hva i alle dager var galt med badedrakten? 

Ærlig talt, kan man ikke holde seg til konstruktiv kritikk her inne? Alderen hennes, badedrakten hennes og at hun er fornøyd med seg selv er ikke noe konstruktivt. Det bør folk se selv.

Jeg skrev om badedrakten, Hvor har jeg skrevet om henne i den forbindelse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Badedrakten var fantastisk, og for en gangs skyld, AB hvor har du kjøpt den?😂 Resten av seansen var pute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Døgnvill skrev:

Jeg skrev om badedrakten, Hvor har jeg skrevet om henne i den forbindelse?

Det nederste avsnittet var et generelt spm og ikke rettet til deg spesifikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Pittelille skrev:

Hun skal visst på God morgen Norge i morgen. Har hun klippekort der eller? Må da finnes mer spennende og oppegående folk å ha med i det programmet? 

Boikotten av Egmont stakk ikke så dypt?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Birdo said:

Det nederste avsnittet var et generelt spm og ikke rettet til deg spesifikt.

Da var den saken oppklart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All kritikk til side, jeg synes dama har god stil. Hun kler seg stort sett (med unntak av noen vulgære antrekk) pent og har en gjennomført stil.

Please don't shoot me… :ninja:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
5 minutter siden, bun9 skrev:

All kritikk til side, jeg synes dama har god stil. Hun kler seg stort sett (med unntak av noen vulgære antrekk) pent og har en gjennomført stil.

Please don't shoot me… :ninja:

Kan til en viss grad være enig. Synes hun kan se riktig elegant ut, særlig i kjole, men på den annen side synes jeg ikke hullete jeans med diger strikkegenser til er det fineste jeg ser på en godt voksen dame. Men ja - hun er ikke helt borte. Hun har uten tvil bedre stil enn Caroline Berg Eriksen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...