Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest formula
1 minutt siden, Helado skrev:

Neida, nytt innlegg på bloggen, som skryter av alt de kan gjøre romantisk på hytta de to i år, merket "kjærlighets ferie for to"

Bade nakne på en av de tre strendene, råkjøre med golfbilen, pusse opp båthuset, kjøre båt....så hva skal man velge,  Maldivene, Bali eller hytta?

 

Synes svaret hans nok en gang bekrefter at han absolutt ikke er romantisk ( valgte henne jo ikke pga utseendet, som hun tidligere har skrevet) og han er altså ikke interessert i en kjærlighetstur til utlandet, men heller en hyttetur. Har heller ikke sett ham på snap den siste tiden - ergo har de ikke vært sammen, da hun garantert ville delt det. Så tenker kanskje AB er litt mer keen enn det han er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at slik hun fremstiller de andre foreldrene i barnas klasser så står hun i fare for å påføre seg selv alvorlig sosial angst. Det må da, i minste fall, være ubehagelig å møte dem etter en slik tirade på nett? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg tenker at slik hun fremstiller de andre foreldrene i barnas klasser så står hun i fare for å påføre seg selv alvorlig sosial angst. Det må da, i minste fall, være ubehagelig å møte dem etter en slik tirade på nett? 

Nå er det jo de andre foreldrene som er teite da, så det er de som burde skamme seg. 

Endret av MissCortado
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Butternut skrev:

hjelpes...hva heter denne dama på snap?

Annebrith.no ;) trenger ikke å legge henne til for å se Snapstory 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Døgnvill skrev:

Hvor var det denne hytta var igjen? Kjekt å vite så jeg kan holde meg langt unna. Har ingen intensjon å se det menneske der spankulere rundt i nettoen.........  Skal på hyttetur i sommer så jeg håper virkelig ikke det er i nærheten av den.
Helt topp å skrive at de skal råkjøre. Skikkelig voksent. Tommel opp.. :sjenert:

Da jeg var sammen med eksen min fikk vi låne hytten til foreldrene han. Det skjedde aldri en eneste gang i løpet av alle de årene at jeg omtalte hytten som "vår". Veldig spesielt. 
Hvis jeg hadde tidlig i forholdet sagt at VI skal pusse opp hytten så hadde eksen OG foreldrene hans lurt på om det hadde bikket over for meg. Jeg kunne sagt at vi skal hjelpe til ja, men aldri lagt det frem som at det var VI som skulle styre på i noen andres hytte.

Men nå er det jo bare sånn hun holder på da. Jo finere det kan høres ut jo bedre er det jo. I hennes verden.

Samme her. Min kjæreste, som jeg forøvrig venter barn med (mine foreldres første barnebarn) og er samboer med, omtaler stadig mine foreldres hytte som "dine foreldres/svigers' sommerhus". Jeg omtaler leiligheten vi bor i som vår, selvom den på papiret er min, men han omtaler den stadig som min, selvom han har bodd her i et goooodt stykke tid og har hjulpet til med både oppussing og kjøp av møbler. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bra i denne tråden, men jeg skjønner ikke hvorfor noen bare må rakke ned på kjæresten hennes? Måten han blir beskrevet her inne er ikke greit. Og ja, han er yngre enn henne - hvem i alle dager bryr seg?🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
1 minutt siden, Birdo skrev:

Det er mye bra i denne tråden, men jeg skjønner ikke hvorfor noen bare må rakke ned på kjæresten hennes? Måten han blir beskrevet her inne er ikke greit. Og ja, han er yngre enn henne - hvem i alle dager bryr seg?🙄

Det er vel absolutt ingen som bryr seg om at han er yngre enn henne? Det er slett ikke uvanlig. Hva er "måten han blir beskrevet på"? Og om noen har rakket ned på ham, så fint om du siterer disse, så de vet hvem du tenker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Døgnvill skrev:

Hvor var det denne hytta var igjen? Kjekt å vite så jeg kan holde meg langt unna. Har ingen intensjon å se det menneske der spankulere rundt i nettoen.........  Skal på hyttetur i sommer så jeg håper virkelig ikke det er i nærheten av den.
Helt topp å skrive at de skal råkjøre. Skikkelig voksent. Tommel opp.. :sjenert:

Da jeg var sammen med eksen min fikk vi låne hytten til foreldrene han. Det skjedde aldri en eneste gang i løpet av alle de årene at jeg omtalte hytten som "vår". Veldig spesielt. 
Hvis jeg hadde tidlig i forholdet sagt at VI skal pusse opp hytten så hadde eksen OG foreldrene hans lurt på om det hadde bikket over for meg. Jeg kunne sagt at vi skal hjelpe til ja, men aldri lagt det frem som at det var VI som skulle styre på i noen andres hytte.

Men nå er det jo bare sånn hun holder på da. Jo finere det kan høres ut jo bedre er det jo. I hennes verden.

Hytta ligger i indre Oslofjord, så den når vi gikk ut med båten vår på fredag. Det ligger alltid masse seilbåter for anker i bukten utenfor hytta hver helg, så jeg har egentlig aldri tenkt på at det ligger en hytte der. De strendene som er rundt hytta, kan faktisk alle bruke hvis de vil. Prinsesse Ragnhild sin fam. har hytta på andre siden av øya, så det er høy standard på de som har hytta på Oustøya. Øya har også egen golfbane, sikkert derfor de har golfbil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PluttiPlutti said:

Hytta ligger i indre Oslofjord, så den når vi gikk ut med båten vår på fredag. Det ligger alltid masse seilbåter for anker i bukten utenfor hytta hver helg, så jeg har egentlig aldri tenkt på at det ligger en hytte der. De strendene som er rundt hytta, kan faktisk alle bruke hvis de vil. Prinsesse Ragnhild sin fam. har hytta på andre siden av øya, så det er høy standard på de som har hytta på Oustøya. Øya har også egen golfbane, sikkert derfor de har golfbil.

Takk :)
Jeg måtte rett inn på google maps nå og sjekke haha! Er ikke langt unna der vi skal, men det er langt nok unna :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Bimmelim skrev:

Annebrith.no ;) trenger ikke å legge henne til for å se Snapstory 🙈

Hvordan ser man storyen uten å legge henne til? #snapamøbe (jeg altså, ikke AB. Ut i fra denne tråden virker det jo som kjenner snap ganske godt, er bare hva som sømmer seg for en på hennes alder det skorter litt på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, formula skrev:

Det er vel absolutt ingen som bryr seg om at han er yngre enn henne? Det er slett ikke uvanlig. Hva er "måten han blir beskrevet på"? Og om noen har rakket ned på ham, så fint om du siterer disse, så de vet hvem du tenker på. 

Noen, sier ikke alle, skriver ting som "valpen",  "guttungen" og "pizzaboy". Er ikke akkurat hyggelig måte og snakke om andre på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Maskopi said:

Ikke mindre enn fire bakeinnlegg i dag 🙈

Og hun påstår hun ikke leser her inne... :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Birdo skrev:

Noen, sier ikke alle, skriver ting som "valpen",  "guttungen" og "pizzaboy". Er ikke akkurat hyggelig måte og snakke om andre på.

Nå kaller han seg pizzaboy på Instagram...

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Birdo skrev:

Noen, sier ikke alle, skriver ting som "valpen",  "guttungen" og "pizzaboy". Er ikke akkurat hyggelig måte og snakke om andre på.

Valpen og guttungen kan jeg ikke huske å ha sett her inne - men pizzaboy er vel brukernavnet han selv bruker på Instagram.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest formula
4 minutter siden, Birdo skrev:

Noen, sier ikke alle, skriver ting som "valpen",  "guttungen" og "pizzaboy". Er ikke akkurat hyggelig måte og snakke om andre på.

Vet du, jeg synes faktisk ikke valp og guttunge kommer inn under "å rakke ned på". Synes kanskje du er litt lettkrenket på kjærestens vegne nå. Pizzaboy kaller han seg på instagram, så går ut fra at det er greit. Ellers er et tips å rapportere om du synes noen går over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
18 minutter siden, Birdo skrev:

Noen, sier ikke alle, skriver ting som "valpen",  "guttungen" og "pizzaboy". Er ikke akkurat hyggelig måte og snakke om andre på.

Nå kaller han seg jo selv bokstavelig talt pizzaboy på instagram og snapchat, så den synes jeg ikke "vi" skal få skylden for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Oktnxbye skrev:

Godt poeng! Det må da finnes en pizzasjappe i Sørumsand også som guttungen kan få jobb på? 

Senest istad ble det nevnt. Beklager så mye at jeg ikke visste at han selv kaller seg pizzaboy, jeg følger han ikke på sosiale medier. 

Men guttungen og valpen er med på undergrave alderen hans, og jeg leser det som et hån mot han/AB. Og mtp mye annet som er skrevet her oppgjennom, så ville det ikke overrasket meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...