Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen
På 21.5.2018 den 11.55, formula skrev:

Akkurat den tanken har streifet meg også. Hva om AB var mor til en klassekamerat av barnet mitt. Hvordan ville det være å måtte forholde seg til henne? Jeg hadde hilst på henne, men samtidig ville jeg hatt minst mulig med henne å gjøre. Ganske enkelt fordi jeg ville følt meg utrygg. Å aldri vite om det en sier, eller den en er ville bli brukt på bloggen. Jeg ville ikke kunne stole på henne. Og hva om mitt barn skulle overnatte hos hennes, eller omvendt. Kunne jeg være sikker på at den situasjonen ikke ble brukt på bloggen? Kan tenke meg at folk rundt henne vurderer slike situasjoner, og kanskje unngår dem. ... Hun har altså frivillig satt seg i denne situasjonen, som gjør at nærmiljøet tar avstand (de andre mødrene hilser ikke), og på et såpass lite sted tenker jeg at det kan føles ensomt.

Når du omtaler damene på Sørum, som ikke snakker til henne, kun mennene. Du snakker dritt om foreldre til ungene i klassen, på skolen. Ja da må du bli ensom samme hvor du bor. Hun sier at dette er å like å si sannheten. Det skal man, men det er bare oppgulp som hun kommer med. Jeg har villet holdt en armlengs avstand

Hun snakker drift og tull

Kommer senere... 😂

Har hun skrevet noe om de som hun navnga på bloggen? De som hadde vært på skattelistene? Kjerringa er helt fjern. At hun mangler sosiale antenner.. Er klart. 

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

 

Endret av pelikanen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøff Eløff
57 minutter siden, KBNS skrev:

Artikkelen du linker til bidrar ikke med noe nytt. Ser ikke poenget i å "diskutere" dette mer uansett, du er åpenbart ikke juridisk utdannet (en artikkel skrevet av en advokat for hegnar.no er ikke akkurat en rettskilde for å si det sånn) og denne tråden handler om Anne Brith, ikke om strandsoner. Du har heller ikke klart å komme med noen argumenter som viser at det jeg sier er feil, du bare supplerer med linker som sier mye av det jeg sier pluss litt til.

Saken er uansett at man kan slenge ræva ned på en privat strand så lenge man ikke er til sjenanse for andre. Så AB bør ikke ra for gitt at hun ikke får tilskuere til nakenbadingen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@KBNS

En advokat har forfattet teksten, jeg mener det er en grei kilde. Det finnes mange omtaler av allemannsretten og alle sier det samme. Jeg har ikke påstått at du tar feil, men at Høyesterett mener noe annet feks om dette som du har skrevet:  «Bl.a har grunneier rett på en privat sone på ca. ett mål dersom de har hytte/hus i strandsonen (som jo er ganske vanlig å ha).»

Ingen ved sine fulle fem setter seg i solstolen to meter fra ei hytte, det skal være «rimelig avstand», men å påstå at man ikke kan bruke strandsonen nedenfor private hytter, er tull.  Du kan også campe og gå over eiendommen. De fleste gjør det ikke likevel, men mitt anliggende i saken er: vi har ikke private strender i Norge. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Saken er uansett at man kan slenge ræva ned på en privat strand så lenge man ikke er til sjenanse for andre. Så AB bør ikke ra for gitt at hun ikke får tilskuere til nakenbadingen sin.

Haha, det er jeg helt enig i! ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula

Noen som vet hva bloggerne tenker på når de hevder at barna får unike muligheter nettopp ved å være et bloggerbarn?

AB: "Derfor har jeg alltid vært nokså sterk i troen på at dette livet i rampelyset ikke ville skade barna noe, heller gi dem unike muligheter."

Mener Pilotfrue sa akkurat det samme på TV2, at barnet vil få så mange muligheter. Noen som vet hvilke muligheter det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, formula skrev:

Noen som vet hva bloggerne tenker på når de hevder at barna får unike muligheter nettopp ved å være et bloggerbarn?

AB: "Derfor har jeg alltid vært nokså sterk i troen på at dette livet i rampelyset ikke ville skade barna noe, heller gi dem unike muligheter."

Mener Pilotfrue sa akkurat det samme på TV2, at barnet vil få så mange muligheter. Noen som vet hvilke muligheter det er snakk om?

Hun har ikke begrunnet hvilke unike muligheter bloggerbarna har / får? Det tyder på at vedkommende ikke har reflektert før gapet åpnet seg og det kom ut lyd..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de ser på deltagelse i sånt som Bloggerne og God Morgen Norge som unike muligheter og ikke minst det å få reklamere for vortekrem. De tenker uansett veldig overfladisk. Min oppfatning av unik mulighet er mer når guttungen får være med på treninger med de som er et par år eldre og får delta på kamper. Todelt unik mulighet også fordi han får trent på et annet nivå og fordi han får oppleve å ikke være stjerna på laget men får noe å strekke seg etter. 

Endret av Mammabamma
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap idag ble det filmet fra trening hvor opptil flere barn som ikke er ABs egne barn blir vist. Navn på disse barna (kun fornavn) var også lagt til. Man ser tydelig ansikt på alle barna nevnt.

Er dette strengt tatt... lov?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emmelise skrev:

På snap idag ble det filmet fra trening hvor opptil flere barn som ikke er ABs egne barn blir vist. Navn på disse barna (kun fornavn) var også lagt til. Man ser tydelig ansikt på alle barna nevnt.

Er dette strengt tatt... lov?

Hva vet du om foreldrene har godkjent dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Birdo skrev:

Hva vet du om foreldrene har godkjent dette?

Absolutt ingenting. Det eneste jeg vet er det jeg beskrev.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig såååå mange som hele tiden lurer på hvor klærne kommer fra?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg vel angrepet her, for det er jo farlig å gi AB noe positiv tilbakemelding.

Men jeg må si hun ser lykkelig ut, og har en sunn livsstil som syns godt på kroppen😊👌🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER #elsk på. Og selvtilliten er det virkelig ikke noe å si på når det er elsk på bildet av seg selv i bikini. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Minipilla skrev:

Er det virkelig såååå mange som hele tiden lurer på hvor klærne kommer fra?

Nei!!!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.... Snakk om å digge seg selv på snap. Hvem lager hun disse snappene for? Tror det er mest for seg selv. Jeg kjenner ingen over 25 som forsøker å skjule sin usikkerhet ved å fremstå deilig, slank og sexy på den måten. LOL! 

Ser for meg reaksjonene til mine egne ungdommer om det var jeg som hadde lagt ut sånne snutter...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, formula skrev:

Noen som vet hva bloggerne tenker på når de hevder at barna får unike muligheter nettopp ved å være et bloggerbarn?

AB: "Derfor har jeg alltid vært nokså sterk i troen på at dette livet i rampelyset ikke ville skade barna noe, heller gi dem unike muligheter."

Mener Pilotfrue sa akkurat det samme på TV2, at barnet vil få så mange muligheter. Noen som vet hvilke muligheter det er snakk om?

Sponsa ballonger på bursdagen! 🎈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Et sikkert tegn på middelmådighet er å tro at man er spesiell"

Say no more...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...