Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus

Hun avslører sin umodenhet veldig nå, syns jeg. Det siste innlegget var virkelig lavmål. Hvis man har det dårlig, så har man det dårlig, men ikke noe er så tåpelig som å si at «det er noe, men jeg sier ikke hva det er». Det er sånt som småunger driver med for å få oppmerksomhet. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget hennes er så idiotisk som det går, men også kynisk kalkulert. 

«Jeg vil ikke si A og ikke B.» Likevel er det akkurat det hun gjør nå også. Drit i å si A, Anne-Brith... 

I tillegg legger hun opp til en masse spekulasjoner. «Mange har sikker skjønt det» «brukt tid med venninner, familie og kakebaking.» Kjæresten ikke nevnt. Legger opp til spekulasjon om trøbbel i paradis.  

Men så det værste. Når hun skriver ting som å ikke se frem i tid, leve her og nå, huske å fortelle alle rundt seg at hun er glad i dem osv... Jeg mener hun her legger opp til spekulasjon om sykdom. Hvis ikke dette er noe alvorlig er det skikkelig lavmål å legge opp teksten på den måten som hun gjør.  

Men hun selger jo sjela og litt til for noen ekstra klikk 🤨

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama eier ikke skamvett,har sluttet å vente noe som helst seriøst og skikkelig fra den kanten:alice:syns d er tragisk at en middelaldrende dame holder på slik,håper hun får en skikkelig oppvåkning og får bena ned på jorda,det blir ensomt i lala land tilslutt:bond:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert fått svar på prøvene hun har tatt, de kom sikkert tilbake helt fine, men dette har sikkert fått henne til å tenke dystre tanker, " tenk om de hadde kommet tilbake med dårlige svar, hvor fort livet kunne ha snudd" noe i den duren....

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Hadde jeg vært blogger, så hadde jeg fått mange klikk i dag. Kunne lagt ut i det vide om hvor elendig jeg føler meg... Gi meg sympati... Klikk... Klikk. Snufs. Først skulle jeg lagt ut.. Dette ser ikke bra ut. Fikk svar på prøvene i dag. Orker ikke mere i dag... Forteller mere senere. 

Neste dag, skulle jeg bakt mine saftige brød, stilt meg opp med et trist smil. Skrevet:baker, for å få vekk vonde tanker. 

Klikk, klikk... Sympati 

Neste dag, dere må forstå at jeg ikke vil utlevere meg. Klikk klikk

5 dager etter... Det blir for tungt å bære dette alene. Klikk, klikk

14 dager etterpå. Jo, nå skal dere høre. Hadde legetime på sykehuset. Viktig å få med at det er sykehuset. Blir så alminnelig å skrive fastlege. Der tok de noen prøver. Venter en uke på svar. De har jeg fått svar på. Nå har jeg time hos frisør, forteller mere siden

Tre uker etterpå, kan jeg skrive... Det er celleforandringer. Klikk.. Klikk.. Klikk. Skal jeg dø? Hva vil skje? Klikk... Klikk må bake et brød. Roe ned tankene. Nå raser jeg opp på listen. 

Så går det noen dager. Heldigvis, har legen roet meg. Dette er noe som skjer med mange kvinner i overgangsalder,men jeg skal innlegges. Klikk... Klikk... Klikk Forteller mere senere. 

4 dager etterpå. Jeg skal opereres. Jeg er så nervøs. Orker ikke si noe om det nå. 

Bake et brød. 

Uke etterpå. Innlegges i dag. Unnlater å si at det er dagkirurgi, og at jeg skal hjem samme dag. Høres simpelt ut. Er du syk, så må det være noen døgn på sykehus. Dagkirurgi, er som å gå til fastlegen. 

Har selvsagt med meg tlf. Jobber jo 24/7. 5 t etterpå. : litt "groggy:men ferdig operert. Groggy kan være så mangt. Kan ikke si at det ikke var narkose.

Forteller mere senere. Klikk klikk klikk

Etter noen dager forteller jeg. Nå går det bedre. Såret begynner å gro. Ting er lettere

 

PS. For ordens skyld. Ja har vært på sykehus. Formen og humør er tipp, topp. Det inngrepet hadde ikke noe med sykehuset å gjøre. Det var for å fjerne noe på en tå. Tok litt bein på en tå. 

Alt for klikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
3 minutter siden, pelikanen skrev:

Hadde jeg vært blogger, så hadde jeg fått mange klikk i dag. Kunne lagt ut i det vide om hvor elendig jeg føler meg... Gi meg sympati... Klikk... Klikk. Snufs. Først skulle jeg lagt ut.. Dette ser ikke bra ut. Fikk svar på prøvene i dag. Orker ikke mere i dag... Forteller mere senere. 

Neste dag, skulle jeg bakt mine saftige brød, stilt meg opp med et trist smil. Skrevet:baker, for å få vekk vonde tanker. 

Klikk, klikk... Sympati 

Neste dag, dere må forstå at jeg ikke vil utlevere meg. Klikk klikk

5 dager etter... Det blir for tungt å bære dette alene. Klikk, klikk

14 dager etterpå. Jo, nå skal dere høre. Hadde legetime på sykehuset. Viktig å få med at det er sykehuset. Blir så alminnelig å skrive fastlege. Der tok de noen prøver. Venter en uke på svar. De har jeg fått svar på. Nå har jeg time hos frisør, forteller mere siden

Tre uker etterpå, kan jeg skrive... Det er celleforandringer. Klikk.. Klikk.. Klikk. Skal jeg dø? Hva vil skje? Klikk... Klikk må bake et brød. Roe ned tankene. Nå raser jeg opp på listen. 

Så går det noen dager. Heldigvis, har legen roet meg. Dette er noe som skjer med mange kvinner i overgangsalder,men jeg skal innlegges. Klikk... Klikk... Klikk Forteller mere senere. 

4 dager etterpå. Jeg skal opereres. Jeg er så nervøs. Orker ikke si noe om det nå. 

Bake et brød. 

Uke etterpå. Innlegges i dag. Unnlater å si at det er dagkirurgi, og at jeg skal hjem samme dag. Høres simpelt ut. Er du syk, så må det være noen døgn på sykehus. Dagkirurgi, er som å gå til fastlegen. 

Har selvsagt med meg tlf. Jobber jo 24/7. 5 t etterpå. : litt "groggy:men ferdig operert. Groggy kan være så mangt. Kan ikke si at det ikke var narkose.

Forteller mere senere. Klikk klikk klikk

Etter noen dager forteller jeg. Nå går det bedre. Såret begynner å gro. Ting er lettere

 

PS. For ordens skyld. Ja har vært på sykehus. Formen og humør er tipp, topp. Det inngrepet hadde ikke noe med sykehuset å gjøre. Det var for å fjerne noe på en tå. Tok litt bein på en tå. 

Alt for klikk

Spot on 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
På 24. mai 2018 den 18.14, Prinsesse788 skrev:

Så fordi det er markedsføringpotensial så er min måte å tolke historien hennes feil?

Dere @Varma / @Aricia sier jo begge at hun «selger inn» historien, og jeg tolker det (som jeg ville tolket andre markesføringshistorier, feks annen reklame) dithen at hun ønsker å være noe annet enn det hun er.

Nei, du har rett i at hun ønsker å være noe annet enn hun er. Den fysiske forandringen og endringen av sitt image på bloggen bekrefter din teori. Hun gjør jo det for å trekke annonsører/samarbeidspartnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, formula said:

"Jeg endret utsnitt, og så var saken liksom ute av verden for meg. Gårsdagens krise er morgendagens spøk, sier hun."

 

Bytt ut "morgendagens spøk" med morgendagens nytt klikk-innlegg... 
Ref linken . 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Max Potente
11 timer siden, formula skrev:

 

Denne artikkelen bekrefter at hun ikke har noe imot slik oppmerksomhet, kan man ihvertfall konkludere med. 🙄

Heldigvis er det linket til denne artikkelen rett under, så det er nok flere som tenker på de mindreårige:

https://www.dagbladet.no/kjendis/barnepsykolog-er-skeptisk-til-bloggernes-eksponering-av-egne-barn/67044470

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal komme og fortelle meg hun ikke visste hva det bildet viste, og at det ikke ble postet med hensikt. Hun der vet nøyaktig hva hun holder på med, og hun oppnådde det hun ønsket og vel så det: ikke bare fikk innlegget haugevis av klikk, hun fikk også oppslag i tabloidene. Den lille høne«glippen» kan hun flyte på i dagevis. Håper alt dette viser seg å være verdt det på sikt også. Jeg har mine tvil.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme i avisa fordi man viser høna (uansett hva det var så holder jeg på at det var en kjønnsleppe det lignet på). 

Da har man nok sunket nærmest så lavt det går. Og hun fremstår bare dummere for hver gang hun uttaler seg. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel så lite spennende som skjer i livet til Anne Brith at hun dikter opp historier og hendelser som kun skjer i hennes eget hode:alice:tror hun har blitt en yppelig forfatter av kiosklitteratur eller såkalt husmor p...:hoppe:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...