Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, steinbukk00 skrev:

På hennes facebook har hun i dag ett innlegg hvor du kan vinne ett hotellopphold i Norge til 5000 kr. Du må bare like og dele siden. Men gir hun bort denne helgen med penger fra egen lomme? 

Det er vel imot konkurransereglene på Facebook?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Trollmora skrev:

Jeg er så lite kjent med disse reglene.. Men asti  vet vel noe om dette kanskje.

Jeg reagerte mest på at dette ikke er noe samarbeid med noen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at hun gir bort en helg til 5000 kr fra egen lomme. Å om dette da er ett samarbeid (eventuelt merket i ett senere innlegg) skulle dette i dag også vært merket?

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Trollmora skrev:

Ser at det ikke står dele siden, men like siden så da er det vel innfor sikkert

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, steinbukk00 skrev:

Jeg er så lite kjent med disse reglene.. Men asti  vet vel noe om dette kanskje.

Jeg reagerte mest på at dette ikke er noe samarbeid med noen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at hun gir bort en helg til 5000 kr fra egen lomme. Å om dette da er ett samarbeid (eventuelt merket i ett senere innlegg) skulle dette i dag også vært merket?

Bildet viser ballonger fra Clarion.. Og nei, AB punger aldri i verden ut 5000,- fra egen lomme.

• Liker 14
Skrevet

I januar i fjor laget AB en ny instagramkonto (familyfoodbyannebrith)1 for å dele matoppskrifter, for hun hadde lovet barna at hun fra nå skulle lage all mat fra scratch.. Det skulle være enkel mat for en travel familie. Vel, hun har lagt ut 3 bilder, alle samme dag, så det ble vel ikke noe av den hjemmelagde maten. Ble nok for travelt opptatt med å planlegge og teste ut toroposene til forundringskassen/ torokassen/ nødproviantkassen! 

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, Mentors Kone skrev:

I januar i fjor laget AB en ny instagramkonto (familyfoodbyannebrith)1 for å dele matoppskrifter, for hun hadde lovet barna at hun fra nå skulle lage all mat fra scratch.. Det skulle være enkel mat for en travel familie. Vel, hun har lagt ut 3 bilder, alle samme dag, så det ble vel ikke noe av den hjemmelagde maten. Ble nok for travelt opptatt med å planlegge og teste ut toroposene til forundringskassen/ torokassen/ nødproviantkassen! 

Impulsiv har vi jo sett at hun er. God ide' egentlig, men at hun ikke klarte å gjennomføre mer enn en dag viser hvor lite flink hun er til å planlegge og gjennomføre. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og persondebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Endret av lillesky
Gjest Vitting
Skrevet

Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt :) 

Skrevet
1 minutt siden, Vitting said:

Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt :) 

Hvorfor tror du hun sier hun er så travel og at jobben tar så mye tid?

• Liker 11
Skrevet (endret)
32 minutter siden, Vitting said:

Ja, her har det absolutt ingen hensikt å skrive noe som helst ser det ut, alt blir jo slettet.

Endret av filifjonka
  • Liker 14
Skrevet

Hei Anne Brith, hvis du vil ha mer fritid og vil slippe å sende klager til kvinneguiden, så burde du vurdere å folk mindre å snakke om! Selvsagt, krenkende utsagn og hets er vi enige i at du ikke skal godta, men jeg tipper du klager inn mer enn det... Så, vil du ha fred og ro, skap fred og ro, ikke lur folk og lur deg unna å stå for dine handlinger. Du skjønner, internett glemmer ikke, ikke vi gærne kågekjerringer heller. 

• Liker 31
Skrevet

Om det ikke blir skrevet noe her og kommentarer som blir publisert på bloggen blir styrt av AB, så mister ganske mange mennesker interessen for bloggen. Denne tråden er mer interessant enn selve bloggen. Om folk slutter å diskutere AB og finner på andre ting å diskutere de minuttene en har til overs en dag, medfører det færre klikk på bloggen og AB mister inntekt. Synd for henne.

• Liker 20
Gjest margrit
Skrevet

Dagen som forandret alt, hun har bygget det opp som det var et dødsfall eller alvorlig ulykke.  Neida, flytte faktisk. Ellers ler hun tydeligvis sist i dag og deler "mellom oss". Jeg er mildt sagt sjokkert over ar voksne mennesker kan være så selvsentrerte som henne. Tror jsg skal slutte å lese. Har til nå kost meg med underholdningsverdien, men egentlig er det bare utrolig trist.

Skrevet
7 timer siden, Vitting skrev:

Denne kommentaren fikk meg til å tenke på hvorvidt det er slitsomt/travelt å være blogger. Jeg tror svaret er ja. Ikke fordi de jobber hardt og mye, men fordi de tilsynelatende bruker mye tid og krefter på å følge med på hva som skrives om dem i alle kanaler og å sørge for at negative ting forsvinner fortest mulig. Kommentarer på Instagram og Facebook slettes og "hets og mobbing" på Kvinneguiden (og andre forum?) registreres og rapporteres til forumansvarlig på post. I tillegg skal eget kommentarfelt modereres.  Det må være utrolig stressende å bruke så mye tid og krefter på å overvåke alle kanaler og kontinuerlig slette og rapportere.  

Har jeg sympati med bloggerene? Nei. Som man reder ligger man. Jeg benekter ikke at noen negative kommentarer er usaklige (og et fåtall kan nok kategoriseres som mobbing og/eller hets), men jeg tør påstå at det aller meste er konstruktiv og berettiget kritikk. Og er kritiske kommentarer så problematisk som det tilsynelatende er for mange bloggere, vel da bør bloggerene gå i seg selv og tenke over hva de deler og hvorfor de blir kritisert for det.  Det er sikkert vanskelig, men det er nødvendig.

• Liker 30
Skrevet
11 timer siden, Vitting skrev:

Hun leser ikke her sier hun?😂 

• Liker 7
Skrevet

Det siste blogginnlegget hennes i dag tar nok enn gang kaka å det gjør jeg meg sint. Hun skriver at hun en helg for noen uker siden hadde fått panikk. Hun og Sofie hadde vært hos en synsk mann. Hun oppdaget at det MANGLET 130 000 kr på kontoen hennes. Altså 130 tusen kroner... Hva hadde hun gjort feil. Tiden sto stille for henne å hun fikk akutt panikkangst.. Å det værste var jo at hun måtte klare seg med kun noen tusenlapper på konto i to dager. Med tre tenåringer i hus så gikk det mye penger i løpet av en helg. Men søte Sofie mente at om hun var svindlet ville jo denne synske mannen sett dette.

Her klager dama over at hun må klare seg med kun tusenlapper i to døgn.. Åååå jeg blir så forbanna 

• Liker 28
Skrevet (endret)
19 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Det siste blogginnlegget hennes i dag tar nok enn gang kaka å det gjør jeg meg sint. Hun skriver at hun en helg for noen uker siden hadde fått panikk. Hun og Sofie hadde vært hos en synsk mann. Hun oppdaget at det MANGLET 130 000 kr på kontoen hennes. Altså 130 tusen kroner... Hva hadde hun gjort feil. Tiden sto stille for henne å hun fikk akutt panikkangst.. Å det værste var jo at hun måtte klare seg med kun noen tusenlapper på konto i to dager. Med tre tenåringer i hus så gikk det mye penger i løpet av en helg. Men søte Sofie mente at om hun var svindlet ville jo denne synske mannen sett dette.

Her klager dama over at hun må klare seg med kun tusenlapper i to døgn.. Åååå jeg blir så forbanna 

Oi, nå måtte jeg inn å lese. Det innlegget der tror jeg må provosere de mange fattige, stakkarslige alenemødrene hun påstår er hennes hjertebarn. Det finnes mange mennesker som må klare seg med noen tusenlapper om måneden etter at alle regningene er betalt, også leser de AB sitt syteinnlegg av å måtte leve på noen tusenlapper 3-4 dager...

Den dama der er ikke sann altså! 

Endret av Kinder
  • Liker 23
Skrevet
6 minutter siden, Kinder skrev:

Oi, nå måtte jeg inn å lese. Det innlegget der tror jeg må provosere de mange fattige, stakkarslige alenemødrene hun påstår er hennes hjertebarn. Det finnes mange mennesker som må klare seg med noen tusenlapper om måneden etter at alle regningene er betalt, også leser de AB sitt syteinnlegg av å måtte leve på noen tusenlapper 3-4 dager...

Den dama der er ikke sann altså! 

Hun lå vel litt langt nede på blogglisten nå og da vet vi jo at det kommer et innlegg for å provosere. Så skyter lesertallene i været og AB får noen ekstra tusenlapper å klare seg på ;)  

• Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...