Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

11 timer siden, My <3 skrev:

Hun klarer seg ikke med et par tusenlapper over helga, men hun klarer seg fint på en tusenlapp i matbudsjett på en hel uke🤣🤣🤣 Den var god.

Å gud, jeg har fiksa neglene, ansiktet er sprutet fullt i botox, håret er farget, boytoyen et spandert nye leker på, men jeg har bare 4000 kr på konto og en masse sponsorer, HVORDAN skal jeg holde meg i live til mandag!!!!

 

Å, gud bedre.......

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å ha noen tusenlapper å gå på hvis en f.eks. må oppsøke en synsk mann i helgen. 

Trodde de fleste banker kunne kontaktes døgnet rundt, det kan ihvertfall jeg med min bank (DnB).

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Måten innlegget er skrevet på minner alt for mye om hvordan veldig unge jenter oppfører seg for å få sårt tiltrengt oppmerksomhet. Når du har fire barn, faktisk er midtveis i livet og likevel mister hodet helt på den måten, eller drar ut og fester fordi du har hatt litt motgang på jobben som hun skyldte på i forrige uke,  så vitner det om veldig dårlig evne til selvregulering og om umodenhet, mener jeg. 

http://annebrith.blogg.no/1520670416_en_venn_i_nden_10084.html

Innimellom skriver hun innlegg som tyder på at hun er nettopp umoden, og det stemmer så dårlig overens med den lune, kloke Mor Hjertegod hun ynder å fremstille seg som ellers i bloggen. Hun har jo skrevet at alt er kalkulert og nøye planlagt, men den alt for unge "HERREGUDERDETENVEPSJEGHAAAAAATERVEPS!"-stilen hun iblant kjører er veldig ukledelig og står i kontrast til hele dama ellers.

En kan være så beregnet, kalkulert og manipulerende en bare vil, men om folk bare ikke vil kjøpe det du selger så hjelper ikke all verdens triks og fantastiske narrativ. 

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
5 minutter siden, Max Potente skrev:

Måten innlegget er skrevet på minner alt for mye om hvordan veldig unge jenter oppfører seg for å få sårt tiltrengt oppmerksomhet. Når du har fire barn, faktisk er midtveis i livet og likevel mister hodet helt på den måten, eller drar ut og fester fordi du har hatt litt motgang på jobben som hun skyldte på i forrige uke,  så vitner det om veldig dårlig evne til selvregulering og om umodenhet, mener jeg. 

http://annebrith.blogg.no/1520670416_en_venn_i_nden_10084.html

Innimellom skriver hun innlegg som tyder på at hun er veldig umoden, og det stemmer så dårlig overens med den lune, kloke Mor Hjertegod hun ynder å fremstille seg som ellers i bloggen. Hun har jo skrevet at alt er kalkulert og nøye planlagt, men den alt for unge "HERREGUDERDETENVEPSJEGHAAAAAATERVEPS!"-stilen hun iblant kjører er veldig ukledelig og står i kontrast til hele dama ellers.

En kan være så beregnet, kalkulert og manipulerende en bare vil, men om folk bare ikke vil kjøpe det du selger så hjelper ikke all verdens triks og fantastiske narrativ. 

Minner meg om tenåringer i trassalder. Når du ser de skriver på nett..haha. Har et godt råd AB...skaff deg en kommunikasjonsrådgiver.  Du betaler for privatlærer, spåmann, datingside for å skaffe deg en mann. Du har lagt ut om dette. Jo, så lytt til rådet mitt.

Ang å klare seg på 2000 kr. Med tanke på hva hun sa i tv 2: E bruka pulver, og det utifra et økonomisk hensyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de siste sinnasnappene virker det som om hun har tatt litt for mye pulver, foråsidetsånn :P

22 minutter siden, pelikanen skrev:

Med tanke på hva hun sa i tv 2: E bruka pulver, og det utifra et økonomisk hensyn. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Malassezia Furfur skrev:

På de siste sinnasnappene virker det som om hun har tatt litt for mye pulver, foråsidetsånn :P

 

Haha hockeypulver kanskje?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Max Potente skrev:

Måten innlegget er skrevet på minner alt for mye om hvordan veldig unge jenter oppfører seg for å få sårt tiltrengt oppmerksomhet. Når du har fire barn, faktisk er midtveis i livet og likevel mister hodet helt på den måten, eller drar ut og fester fordi du har hatt litt motgang på jobben som hun skyldte på i forrige uke,  så vitner det om veldig dårlig evne til selvregulering og om umodenhet, mener jeg. 

http://annebrith.blogg.no/1520670416_en_venn_i_nden_10084.html

Innimellom skriver hun innlegg som tyder på at hun er nettopp umoden, og det stemmer så dårlig overens med den lune, kloke Mor Hjertegod hun ynder å fremstille seg som ellers i bloggen. Hun har jo skrevet at alt er kalkulert og nøye planlagt, men den alt for unge "HERREGUDERDETENVEPSJEGHAAAAAATERVEPS!"-stilen hun iblant kjører er veldig ukledelig og står i kontrast til hele dama ellers.

En kan være så beregnet, kalkulert og manipulerende en bare vil, men om folk bare ikke vil kjøpe det du selger så hjelper ikke all verdens triks og fantastiske narrativ. 

Ja, huff så pinlig! Min datter på 16 skriver bedre enn det der. Hva skjer med den dama for tiden? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... De klarer seg med en tusenlapp i uka til mat, men det går "noen" tusenlapper i løpet av en helg?:huh:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Christiane_W skrev:

Herregud... De klarer seg med en tusenlapp i uka til mat, men det går "noen" tusenlapper i løpet av en helg?:huh:

Jeg blir mest forbanna når det gjelder det innlegget med tanke på disse alenemødre hun sier hun skal hjelpe. De går kanskje inn i helgen med en 100 lapp mens hun klager på at hun kun har tusenlapper? Du burde virkelig skamme deg AB

Heldigvis ble det ikke så mange flere lesere pga de innleggene igår.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Asti:kyss:

NYDELIG arbeid.

denne er fin å sende ved dersom man skal si i fra til samarbeidspartnere når reklame går over styr.

Jeg reagerer dog på at «BOTB» blir lenket til direkte til bloggen mens «AB» er «screenshottet».

Begge parter burde  vært screenshot men men, bra jobba!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

@Asti:kyss:

NYDELIG arbeid.

denne er fin å sende ved dersom man skal si i fra til samarbeidspartnere når reklame går over styr.

Jeg reagerer dog på at «BOTB» blir lenket til direkte til bloggen mens «AB» er «screenshottet».

Begge parter burde  vært screenshot men men, bra jobba!

Jeg kan endre på det, men er usikker på hvor det ligger (hvilken imgur)?

Tilføyelse: Er det her - https://imgur.com/a/44f5y - du tenker på? I tilfelle er det en grunn. Skjermbilde fra blogg (med direktelenke) er kun ment for å hente sitat, men kun lenke til innlegg (som f.eks. BOTB) er lagt ut der jeg mener at "alt" som står der er viktig å få med.  Har gjort det også her - imgur vedr. "Bruk av barn i sosiale medier" -  https://imgur.com/a/AWoLv , der det lenkes til artikler og blogginnlegg, men kun skjermbilde (med direktelenke i tillegg) der jeg kun vil ta med akkurat det som er aktuelt. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Asti skrev:

Jeg har laget en samleimgur vedr. Annebrith.blogg.no: https://imgur.com/a/C4yla . Tar gjerne imot tips, hvis det er noe som burde ha vært med. :)

Denne blomstrete blusen som hun hadde på i ett av innleggene i går var merket reklame fra Gina tricot.. Men denne blusen har hun jo brukt x antall ganger før om jeg ikke husker feil. Skal den ikke merkes med reklame før også?Eller tar jeg feil?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, steinbukk00 skrev:

Denne blomstrete blusen som hun hadde på i ett av innleggene i går var merket reklame fra Gina tricot.. Men denne blusen har hun jo brukt x antall ganger før om jeg ikke husker feil. Skal den ikke merkes med reklame før også?Eller tar jeg feil?

Denne du tenker på: https://imgur.com/a/CpleT ? :)

Ligger først her: https://imgur.com/a/wVLXk

----

Beklager, ser du mener en annen bluse. Skal sjekke det ut. Tusen takk. :)

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, steinbukk00 skrev:

Jeg lurer på om det er kun på Snap Chat jeg har sett blusen..ikke på bloggen 

Ok. Jeg følger henne ikke der. :)

Uansett tror jeg bloggeren slipper å merke, hvis det ikke har markedsføringsverdi når reklamen blir publisert. Etter min mening er det ikke en rederlig måte å drive markedsføring, hvis det er gjort bevisst. Jeg liker ikke helt når bloggere viser frem produkt flere ganger (påvirker), og så kommer reklamen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Asti skrev:

Ok. Jeg følger henne ikke der. :)

Uansett tror jeg bloggeren slipper å merke, hvis det ikke har markedsføringsverdi når reklamen blir publisert. Etter min mening er det ikke en rederlig måte å drive markedsføring, hvis det er gjort bevisst. Jeg liker ikke helt når bloggere viser frem produkt flere ganger (påvirker), og så kommer reklamen etterpå. 

Er helt enig... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Asti skrev:

Denne du tenker på: https://imgur.com/a/CpleT ? :)

Ligger først her: https://imgur.com/a/wVLXk

----

Beklager, ser du mener en annen bluse. Skal sjekke det ut. Tusen takk. :)

Har du sett noe på denne saken hun har på Facebook? Vinn hotellopphold for 5000 kr om du skriver ja i kommentarfeltet. Lik for å delta og gjerne lik og del:-) Tar hun 5000 kr fra egen lomme eller kommer det ett reklame innlegg i etterkant?

Jeg har så store vanskeligheter med å tro at hun tar så mye penger fra sin konto for å glede andre

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
1 time siden, Asti skrev:

Ok. Jeg følger henne ikke der. :)

Uansett tror jeg bloggeren slipper å merke, hvis det ikke har markedsføringsverdi når reklamen blir publisert. Etter min mening er det ikke en rederlig måte å drive markedsføring, hvis det er gjort bevisst. Jeg liker ikke helt når bloggere viser frem produkt flere ganger (påvirker), og så kommer reklamen etterpå. 

Men både Anne Brith og annonsøren har jo fordel av at blusen vises fram som "venninnetips" og får lusket seg inn i lesernes underbevissthet før det plutselig kommer reklamemerking og link til hvor du får kjøpt blusen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...