Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, neiognei skrev:

Hun baker jo bare makroner og boller?

Ikke glem matpakkebrødene.. så det blir en bok på minst tre sider.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Regn skrev:

Har nok med bakebok å gjøre.

Bok med 200 sider og kun makroner. Men forskjellig fyll og farge. For noe annet lager hun jo ikke

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarte hun på et spørsmål i kommentarfeltet på bloggen at det ikke hadde noe med jobb å gjøre, så tviler på at det er bok.

Hun prøvde seg jo på et bokprosjekt for en god stund siden...tror også hun viste bilde av hvordan bokomslaget skulle se ut, men så ble det fullstendig stille om den boken... Mon tro hvordan det passer inn i hennes egne tanker og holdninger om at den som gir opp er en taper osv....? :klo:

Endret av SjokoLine
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glorious skrev:

Hun hang ut en annen klubb enn den datteren er med i på snap i denne sammenheng. Forferdelig ufint! Unge jenter som sikkert er kjempestolte av uniformene sin. Uniformen var helt lik datteren sin, bare at det var bar mage. Altså genser lange armer og skjørt, men åpning på magen. De aller fleste elitelag har dette fordi en del momenter blir enklere med hud mot hud kontakt.  Kun utøvere over 16 år for lov til å ha bar mage. 

Forferdelig usportslig oppførsel å henge ut konkurrerende klubb på den måten. For ikke å snakke om dobbelmoralsk. De har på mindre klær i volleyball og turn. 

 Jeg tittet litt ekstra i dag og ja det var nok flere enn 2 lag med korte topper.

Men nå er jo dette en idrett hvor klesstilen er slik. Noen lag har hele drakter og noen har valgt skjørt/shorts med små topper. Å som du sier.. Det er mange idretter hvor utøvere har små topper. 

Jeg liker ikke at mine barn flyr med små topper ute på byen eller skolen,men dette er en del av antrekket til Cheer. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver og lese og forstå siste innlegg om gull.

Hun snakker om at 200 stk på facebook vil anmelde henne til barnevernet. Hvor på facebook er dette? Å alt hun skriver om klubben til poden som virker som er eneste klubben i Norge som utfører er tull.

Slik har de aller fleste det. Det var strenge rutiner om søvn og null brus eller godteri igjennom hele helgen. Så det er ikke bare Tigers som kjører på disse reglene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lapper skrev:

Jeg prøver og lese og forstå siste innlegg om gull.

Hun snakker om at 200 stk på facebook vil anmelde henne til barnevernet. Hvor på facebook er dette? Å alt hun skriver om klubben til poden som virker som er eneste klubben i Norge som utfører er tull.

Slik har de aller fleste det. Det var strenge rutiner om søvn og null brus eller godteri igjennom hele helgen. Så det er ikke bare Tigers som kjører på disse reglene.

Kan de ha sendt henne pm da? Eller at hun sletter så fort kommentarene kommer. Ikke godt å si. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Iguana skrev:

Kan de ha sendt henne pm da? Eller at hun sletter så fort kommentarene kommer. Ikke godt å si. 
 

Nei, det var i TV`s sitt kommentarfelt.

Endret av Pæddan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pæddan skrev:

Nei, det var i TV`s sitt kommentarfelt.

Ja jeg så dette nå men kjære vakre vene da AB.

Det er da langt unna 200 stk som ville varsle barnevernet. Kanskje det var 2-5 som nevnte det.

Å dette er jo ikke noen barnevernsak

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Ja jeg så dette nå men kjære vakre vene da AB.

Det er da langt unna 200 stk som ville varsle barnevernet. Kanskje det var 2-5 som nevnte det.

Å dette er jo ikke noen barnevernsak

Alt for å skape litt ramaskrik i kjent AB stil 😤

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er veldig still fra henne i dag. Null snap og null innlegg.

Tror nok det i morgen kommer ett langt innlegg om hvor ille lesere hun har. Eller 90% av de er ille

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Noen tips til hvilke innlegg jeg bør lese for å se hvem dette virkelig er? Gidder ikke lese hele bloggen, eller gi mer klikk enn hun fortjener😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Er veldig still fra henne i dag. Null snap og null innlegg.

Tror nok det i morgen kommer ett langt innlegg om hvor ille lesere hun har. Eller 90% av de er ille

 

1 time siden, foreveralone skrev:

Hun som alltid er på er ikke særlig flink oppdatere for tiden 

Vedder på at det er ett nytt mannfolk inne bilde igjen!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...