Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Chloe skrev:

Hvor korrigerer hun feig til feit??

Jeg ser nemlig ikke noen steder på Snap at Anne B skriver at det skrives feite megge. Svaret til Anne B var ordrett: "Di feige megge... skrives ikke sånn da."

Rart fjæra blir til fem høns. :-D

 

 

 

 

Joda, hun har endra det og lagt det ut på sin Facebook side, som du ser hun har tatt bilde av og lagt ut på snap... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Loffeliten
5 minutter siden, Chloe skrev:

Hvor korrigerer hun feig til feit??

Jeg ser nemlig ikke noen steder på Snap at Anne B skriver at det skrives feite megge. Svaret til Anne B var ordrett: "Di feige megge... skrives ikke sånn da."

Rart fjæra blir til fem høns. :-D

 

Hun følger opp med en snap der hun omtaler seg selv som "den feite megga". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
14 minutter siden, Chloe skrev:

Hvor korrigerer hun feig til feit??

Jeg ser nemlig ikke noen steder på Snap at Anne B skriver at det skrives feite megge. Svaret til Anne B var ordrett: "Di feige megge... skrives ikke sånn da."

Rart fjæra blir til fem høns. :-D

 

 

 

 

Hun gjør det på snap,ligger der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
3 timer siden, arnoyb skrev:

På snap ligger det bilde av ei som har skrevet feige megge. Det skrives ikke sånn, det skrives feit megge er svaret til Anne Brith....

 

Nå var det dette jeg kommenterte. Den setningen som er skrevet i siterte innlegg, har aldri Anne B skrevet. Rett skal være rett!

Ja, jeg så at det stod mvh feite megga på FB innlegget. Tydeligvis Anne B sitt forsøk på ordspill og humor.

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene....det AB skrev på Facebook (den feite megga) var da direkte linket til kommentaren hun fikk (de feige megge)....selv om det er stor forskjell på feig og feit (men AB får kanskje mer sympati om hun fokuserer på ordet "feit")...eller har AB plutselig begynt å kalle seg selv feit megge? Tror ikke det, altså...

Blir liksom litt matt...kan man i hvert fall ikke lese det som står og kommer frem før man begynner å kommentere? Ikke lese bare ca. halvparten eller no' slikt før man fyrer av et innlegg her?

*hjertesukk*

Endret av SjokoLine
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Chloe skrev:

Nå var det dette jeg kommenterte. Den setningen som er skrevet i siterte innlegg, har aldri Anne B skrevet. Rett skal være rett!

Ja, jeg så at det stod mvh feite megga på FB innlegget. Tydeligvis Anne B sitt forsøk på ordspill og humor.

:nei:

Tror du bare skal lese innlegget mitt en gang til.

Er nok ikke jeg som lager høns av den fjæra. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Chloe skrev:

Hvor korrigerer hun feig til feit??

Jeg ser nemlig ikke noen steder på Snap at Anne B skriver at det skrives feite megge. Svaret til Anne B var ordrett: "Di feige megge... skrives ikke sånn da."

Rart fjæra blir til fem høns. :-D

 

 

 

 

Har du sett i det hele tatt? En person skriver "de feige megge". AB skriver at det er feil skrevet og i de to neste snapene ser vi hun omtaler seg som "feit megge". Tror du faktisk skal gå og se snappene som omtales jeg.:)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Takk for oss, mvh den feite megga"

"Følger du den feite megga på face?"

To ganger har hun altså skrevet feit megge, etter at hun omtaler kommentaren "de feige megge".

 

Rett skal være rett🖒

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
2 timer siden, arnoyb skrev:

:nei:

Tror du bare skal lese innlegget mitt en gang til.

Er nok ikke jeg som lager høns av den fjæra. 

Hehe. Takk det samme! Har lest innlegget ditt og du refererte til Snap! Ingen setning der med det du skrev. Du skrev: "Det skrives ikke sånn, det skrives feit megge er svaret til Anne Brith.... "  Jeg finner ikke noen setning der Anne B svarer det på Snap!

Jada, har fått med meg at hun omtaler seg selv som TEIT megge. :fnise:

Whatever. :fnise:  Nesten så jeg forstår OB litt nå. :alice:

Next topic!!:nordvesta:

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Chloe skrev:

Hehe. Takk det samme! Har lest innlegget ditt og du refererte til Snap! Ingen setning der med det du skrev. Du skrev: "Det skrives ikke sånn, det skrives feit megge er svaret til Anne Brith.... "  Jeg finner ikke noen setning der Anne B svarer det på Snap!

Jada, har fått med meg at hun omtaler seg selv som TEIT megge. :fnise:

Whatever. :fnise:  Nesten så jeg forstår OB litt nå. :alice:

Next topic!!:nordvesta:

Og jeg har ikke fått med meg at hun omtaler seg selv som TEIT megge....tar visst stadig nye vendinger, disse innleggene her...

(Sorry...måtte bare....:P)

Endret av SjokoLine
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på facebook at "Tv 2 nyhetene" har lagt ut en artikkel om "Bloggerne", der AB tar et oppgjør med norske foreldre. Det var ikke så mange som delte hennes syn i kommentarfeltet, jeg fant i alle fall bare en som var positiv i skrivende stund. Hun må jo snart se at det er ikke bare "kjerringene på kg" som er kritisk til det hun holder på med. Det var jo noen i kommentarfeltet der som påpeker dobbeltmoralen som vi her inne har kommentert. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får holde på. Enhver med et minimum av vanlig resoneringsevne vil jo se at det hun skriver og mener ikke henger på greip. Hun snur kappen sin etter hvor hun tror vinden blåser til en hver tid. hvis hun vil tjene penger på å fremstå som en bedrevitende dobbeltmoralist, så får hun bare gjøre det. Men å forlange holde på slik uten at noen sier at det er kritikkverdig, er temmelig arrogant - og helt urealistisk.

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
36 minutter siden, Hjarte skrev:

Ser på facebook at "Tv 2 nyhetene" har lagt ut en artikkel om "Bloggerne", der AB tar et oppgjør med norske foreldre. Det var ikke så mange som delte hennes syn i kommentarfeltet, jeg fant i alle fall bare en som var positiv i skrivende stund. Hun må jo snart se at det er ikke bare "kjerringene på kg" som er kritisk til det hun holder på med. Det var jo noen i kommentarfeltet der som påpeker dobbeltmoralen som vi her inne har kommentert. 

Inne i hodet til Anne Brith er det de 23 kjerringene på KG som har overtatt kommentarfeltet til Tv2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummel34

Er det serien bloggerne ferdig alt, eller er det innslagene med AB som er over? I såfall kunne det ikke blitt mange episoder med de. Følte de skilte seg ut fra resten av gjengen, så kanskje like greit. Kunstig og tilgjort, akuratt som mange av snappene hennes. For å få til de snappene må hun instruerer barna i hva de skal si, eller be de om gjenta det de selv har sagt. Litt for mange tilfeldige "gullkorn". Blir noe desperat over det meste hun holder på med syns jeg. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chloe skrev:

Hehe. Takk det samme! Har lest innlegget ditt og du refererte til Snap! Ingen setning der med det du skrev. Du skrev: "Det skrives ikke sånn, det skrives feit megge er svaret til Anne Brith.... "  Jeg finner ikke noen setning der Anne B svarer det på Snap!

Jada, har fått med meg at hun omtaler seg selv som TEIT megge. :fnise:

Whatever. :fnise:  Nesten så jeg forstår OB litt nå. :alice:

Next topic!!:nordvesta:

Følg med litt før du uttaler deg. Ikke bare sleng ut noe for å liksom diskutere. Personen skrev "feig megge". AB omskrev det til "feit megge". Ikke teit megge.

Hvis du og denne OB ikke tåler å forholde seg til fakta, så er det nok velfortjent om dere føler dere :alice:

Endret av neiognei
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var ikke mange som var enig med henne på Facebook når det gjaldt forventninger til barna..

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle uttalelser og selvmotsigelser den dama lirer av seg, troverdigheten er lik null. Litt synd at hennes rolle i Bloggerne er over, det var i alle fall god underholdning å følge dama. Men jeg tror neppe folk flest ler med AB, de ler helle av henne og det er trist.

Fnisete førti+ som har brukt alle episodene på å fremme sine fantastiske unevnelige småmakroner og seg selv. Jada, dette trenger Norge mer av......

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22. mars 2017 den 0.44, Monky skrev:

Eh... aldri i verden! Etter første sesong kan castingfolka velge fra øverste hylle, og da velger de ikke en å-kjendis...

Tviler på at vi ser Aksel Hennie, Erna Solberg eller Karpe Diem på Farmen anytime soon.. Med andre ord - de kan neppe velge fra øverste hylle selv om Farmen Kjendis ble en suksess. Det er typisk d,e og f-kjendiser som blir med på sånne type programmer, fordi de trenger eksponeringen. Vi har ikke så mange toppkjendiser i Norge, men de få vi har blir garantert ikke med på Farmen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chrisssi skrev:

Alle uttalelser og selvmotsigelser den dama lirer av seg, troverdigheten er lik null. Litt synd at hennes rolle i Bloggerne er over, det var i alle fall god underholdning å følge dama. Men jeg tror neppe folk flest ler med AB, de ler helle av henne og det er trist.

Fnisete førti+ som har brukt alle episodene på å fremme sine fantastiske unevnelige småmakroner og seg selv. Jada, dette trenger Norge mer av......

Noen har spurt henne på bloggen om hun står for det hun har sagt,selv om nesten alle på facebook er uenig med henne.

Og svaret er JA😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Søgni skrev:

Et problem AB har, er at hun er så inne i den "Anti-jante, jeg mener hva jeg vil når jeg vil, og ingen kan blande seg i hva jeg sier"-tankegangen at hun faktisk ikke ser at hun systematisk motsier seg sjøl og fremstår på en uheldig måte. 

Over til noe viktigere: Hva er historien bak disse 23 kjerringene på KG? Er det noe lignende som de "144000 utvalgte" Jehovas vitner opererer med? Skal dere (eller vi, man kan jo håpe..) regjere som konger og prester her inne, en vakker dag?

 

Det bunner i at AB hele tiden stolt har proklamert at hun ikke leser om seg selv på KG, eller lar seg prege av negativ omtale i SoMe. (negativ omtale= Hets og hat), men plutselig her for en liten tid tilbake, postet et innlegg på bloggen sin om at hun var sååååå glad, og i lykerus (feiret med kake og det hele) for at det hun trodde var tusenvis av hatere, bare egentlig var 23 sure megger fra KG og at resten av norges befolkning likevel ELSKET henne!! :nordvesta::mynona:

Mistenker dog, at ingen i ettertid gadd og informere henne om at dette neppe er tilfelle, og at fordi om hun bare hadde 23 unike klikk på bloggen sin linket direkte fra KG, så betyr ikke det samme som at det ikke er flere enn 23 unike individer som er og skriver kritisk til henne i kommentarfeltene og i trådene her inne. 

Jeg velger uansett å ta dette positivt, at all denne omtalen av henne her inne generer nesten noen som helst trafikk eller klikk på bloggen.  :Knegg:

Endret av Perle
SKRIVELEIFER
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...