Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Sorbus
1 time siden, Ultiva skrev:

Jeg er enig i at hun har en personlighet som hadde gjort seg godt på Farmen. Provoserende, målbevisst, bedrevitende og mannegal. Produsentene ser garantert potensialet for mye god underholdning i slikt, selv om jeg personlig ikke har sett på Farmen siden Gaute og Barbro var med.

Underholdende sikkert, men tenk på de stakkars mannlige deltagerene, da! Hun kommer til å sitte klistret på en etter en, samtidig som hun sitter foran kamera og bedyrer at xx er sååå forelsket i meg! Og når xx ryker ut, gråter hun snørr og tårer, mens hun skuler bittert på de andre deltagerene. Og så hulker hun utrøstelig: Når skal JEG få være lykkelig da????

Og neste uke er det på'n igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Sof skrev:

Men tenk så mange som er interessert i henne men som ikke er her inne og skriver da😊Hun har jo en populær blogg og det er morsomt å følge med på henne syns jeg. Og tror nok det hadde vært populært hvis hun ble med på farmen,både for de som liker og de som ikke liker henne.Jeg ville heller at hun skulle vært enn andre bloggere høyere oppe på lista.Ser jo tydelig her inne at folk har veldig mye på hjerte når det gjelder henne.Det er jo sånne folk som er gøy da,de som engasjerer og irriterer😉

Hvis ho hadde vært på "øverste hylle" så hadde vel se og hør omtalt ho som noe annet enn venninna til Lene Alexandra.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
11 timer siden, Sof skrev:

Nei tilfeldigvis ikke😊Men forstår at det kommer litt bardust på med noe som kan være positiv omtale når det gjelder henne i denne tråden. Jeg syns nå bare det hadde vært gøy med henne i farmen,thats all:nordvesta:Og jeg kunne veddet en god del penger på at de fleste som kommenterer her inne hadde sittet klistret iallfall 👀

Hehe. Hadde du vært Anne B, hadde du nok heller ikke innrømmet det.  Men, spørsmålet var nok retorisk. Uansett umulig å vite hvem noen her inne er. :-D

Haha. Ja, du kom visst bardust på noen her.  Syns det blir for dumt at noen tror at nyregistrerte brukere er bloggeren selv fordi de forsvarer bloggeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Chloe skrev:

Da blir du skuffet. Hun skal ikke være med på Farmen. :) Det er Lokal-TV som filmer.

Johooooo... Tv Romerike er ute og filmer. Gjett om jeg skal følge med

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og innlegg som omhandler barn

- Pavilion, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir forbannet over disse overskriftene hennes...

også står det slut " men det gjelder så klart ikke mine avkom" Jeg har mer enn nok penger til og gi de det de trenger

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at debatten om klasseskillet i barneidretten er interessant, og det er bra at folk med et stort publikum bruker sin stemme. Likevel må jeg si at jeg er sjokkert over dobbeltmoralen denne bloggeren viser, når hun dagen etter innlegget om hvor dyrt f.eks. fotball har blitt, snapper at eget barn er på privattime i sin idrett. Det er jo en stor del av problemet!

 

TV 2 har hatt en rekke reportasjer og artiker de siste dagene om pengegaloppen i barneidretten (http://www.tv2.no/sport/8998678/), og der har nettopp dette med at foreldre betaler for personlige trenere/privattimer, blitt nevnt som ett av hovedproblemene. Foreldrene bidrar på den måten med å øke både prestasjonspresset og presset på mindre bemidlede foreldre, og både klubber og idrettsledere går ut og kritiserer denne praksisen (http://www.tv2.no/sport/8999056/).

 

Anne Brith kastet seg på bølgen og skrev et innlegg hvor hun freste mot både NFF og politikere for at det har blitt for dyrt med barneidrett, men dagen etter viste hun stolt frem at hun var med sin egen mindreårige på privattime. Hva skjedde med handling foran ord? Mister hun ikke all troverdighet ved å holde på sånn?

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ssophie skrev:

Jeg synes at debatten om klasseskillet i barneidretten er interessant, og det er bra at folk med et stort publikum bruker sin stemme. Likevel må jeg si at jeg er sjokkert over dobbeltmoralen denne bloggeren viser, når hun dagen etter innlegget om hvor dyrt f.eks. fotball har blitt, snapper at eget barn er på privattime i sin idrett. Det er jo en stor del av problemet!

 

TV 2 har hatt en rekke reportasjer og artiker de siste dagene om pengegaloppen i barneidretten (http://www.tv2.no/sport/8998678/), og der har nettopp dette med at foreldre betaler for personlige trenere/privattimer, blitt nevnt som ett av hovedproblemene. Foreldrene bidrar på den måten med å øke både prestasjonspresset og presset på mindre bemidlede foreldre, og både klubber og idrettsledere går ut og kritiserer denne praksisen (http://www.tv2.no/sport/8999056/).

 

Anne Brith kastet seg på bølgen og skrev et innlegg hvor hun freste mot både NFF og politikere for at det har blitt for dyrt med barneidrett, men dagen etter viste hun stolt frem at hun var med sin egen mindreårige på privattime. Hva skjedde med handling foran ord? Mister hun ikke all troverdighet ved å holde på sånn?

Hvilken troverdighet? Er vel lenge siden hun hadde noe av det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ssophie skrev:

Jeg synes at debatten om klasseskillet i barneidretten er interessant, og det er bra at folk med et stort publikum bruker sin stemme. Likevel må jeg si at jeg er sjokkert over dobbeltmoralen denne bloggeren viser, når hun dagen etter innlegget om hvor dyrt f.eks. fotball har blitt, snapper at eget barn er på privattime i sin idrett. Det er jo en stor del av problemet!

 

TV 2 har hatt en rekke reportasjer og artiker de siste dagene om pengegaloppen i barneidretten (http://www.tv2.no/sport/8998678/), og der har nettopp dette med at foreldre betaler for personlige trenere/privattimer, blitt nevnt som ett av hovedproblemene. Foreldrene bidrar på den måten med å øke både prestasjonspresset og presset på mindre bemidlede foreldre, og både klubber og idrettsledere går ut og kritiserer denne praksisen (http://www.tv2.no/sport/8999056/).

 

Anne Brith kastet seg på bølgen og skrev et innlegg hvor hun freste mot både NFF og politikere for at det har blitt for dyrt med barneidrett, men dagen etter viste hun stolt frem at hun var med sin egen mindreårige på privattime. Hva skjedde med handling foran ord? Mister hun ikke all troverdighet ved å holde på sånn?

Takk for dette innlegget.

Jeg sendte henne snap tilbake og mente dette ble for mye dobbeltmoral. Ene øyeblikket er hun sint for klasseskille og andre øyeblikket er det snap med skryt om privattimer. Og for all del må hun gjerne gi sin datter detter men slutt og snap om det,,

Men hun fattet ikke at jeg kunne si noe slikt. Herregud,,,jeg måtte jo unne datteren privattimer. Så ble jeg slettet fra SNAPCHAT 

Hun vil ikke innrømme feil noen gang

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence, men altfor mange i denne tråden er veldig veldig opptatt av henne :fnise: slutt å les bloggen 🤓 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, sweety pie skrev:

No offence, men altfor mange i denne tråden er veldig veldig opptatt av henne :fnise: slutt å les bloggen 🤓 

 

Ja det beste hadde egentlig vært om vi gjorde det. Da ville hun rast x antall plasser på blogglisten også

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lapper skrev:

Ja det beste hadde egentlig vært om vi gjorde det. Da ville hun rast x antall plasser på blogglisten også

Sant nok, det 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, sweety pie skrev:

No offence, men altfor mange i denne tråden er veldig veldig opptatt av henne :fnise: slutt å les bloggen 🤓 

 

Skarpt observert. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap ligger det bilde av ei som har skrevet feige megge. Det skrives ikke sånn, det skrives feit megge er svaret til Anne Brith....

Hææ? Nå vet jeg ikke bakgrunnen for kommentaren. Kunne jo vært med tanke på dobbeltmoralen hun viser angående barneidretten at denne personen ikke skreiv feil men mente feig. 

Virker for meg som at Anne Brith nok en gang spiller kortet "stakkars meg som får så fæle kommentarer angående mitt utseende", uten at det er faktisk!

Men jeg kan jo ha misforstått.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære vene, nå lager hun drama på snap igjen. Ikke store greiene...foreløpig, men dagen er ennå ung. Noen har kalt henne feig megge i kommentarfeltet(hvorpå hennes første vinkling er å å påpeke at det ikke heter "DE feige megge") og i neste snap har hun klart å vri det til å bli FEITE megge istedet for FEIGE megge.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var feil var vel at personen skrev "de" isteden for "di". Hvordan det ble til feit er ikke lett å si. Selektivt fokus kanskje.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, neiognei skrev:

Det som var feil var vel at personen skrev "de" isteden for "di". Hvordan det ble til feit er ikke lett å si. Selektivt fokus kanskje.

Ja men det hun velger å korrigere er feig til feit, ikke de til di.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
2 timer siden, arnoyb skrev:

På snap ligger det bilde av ei som har skrevet feige megge. Det skrives ikke sånn, det skrives feit megge er svaret til Anne Brith....

Hææ? Nå vet jeg ikke bakgrunnen for kommentaren. Kunne jo vært med tanke på dobbeltmoralen hun viser angående barneidretten at denne personen ikke skreiv feil men mente feig. 

Virker for meg som at Anne Brith nok en gang spiller kortet "stakkars meg som får så fæle kommentarer angående mitt utseende", uten at det er faktisk!

Men jeg kan jo ha misforstått.

Hvor korrigerer hun feig til feit??

Jeg ser nemlig ikke noen steder på Snap at Anne B skriver at det skrives feite megge. Svaret til Anne B var ordrett: "Di feige megge... skrives ikke sånn da."

Rart fjæra blir til fem høns. :-D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...