Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg ble meget overrasket over at snapchat fra nm i dag,kun var ett bilde med en medalje rundt halsen til ......

Pleier aldri å være så lite styr... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper Anne Brith snarest slutter å spille på skyldfølelse. Viser til programmet Bloggerne der det må velges mellom øretelefoner eller huskjøp, samt det er viktig å gjøre det bra eller så får hun vondt i magen for da slapper hun av i magen sin, jfr. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Asti skrev:

Jeg håper Anne Brith snarest slutter å spille på skyldfølelse. Viser til programmet Bloggerne der det må velges mellom øretelefoner eller huskjøp, samt det er viktig å gjøre det bra eller så får hun vondt i magen, jfr. 

Helt enig :Nikke: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er AB og co ferdig på bloggerne nå? Mener jeg leste eg sted at det var siste episode med de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Siste innlegg på bloggen.

Hun er en ener i å dra ting ut av sammenheng og gjøre seg selv til et offer. 

Dette har jeg tenkt før,men nå skal jeg droppe å lese den bloggen. 

Hun gjør jo alt for å provosere og få klikk.

Endret av ricecrispies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pruseluskan

Og jeg klarer ikke dy meg, Anne Brith som er så opptatt av rettskriving - de/di... det heter ikke hjernekirurg, det heter nevrokirurg;) 

Endret av Pruseluskan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorbus
1 time siden, ricecrispies skrev:

Siste innlegg på bloggen.

Hun er en ener i å dra ting ut av sammenheng og gjøre seg selv til et offer. 

Dette har jeg tenkt før,men nå skal jeg droppe å lese den bloggen. 

Hun gjør jo alt for å provosere og få klikk.

Ja her var det mye rart!

Hun klarte ikke å skrive blogg i går fordi hun fikk mange motbydelige meldinger på snap. Like nedenfor skriver hun ikke bryr seg om hva andre tenker om henne! Neivel? Da lurer jeg på hvorfor kritikerne på snap satt henne ut såpass at hun ikke klarte å gjøre jobben sin. :(

Deretter syter hun om at det er 200 stykker på facebook som skriver at hun er en dårlig mor som burde meldes til barnevernet. Hun vet at mange ikke har sett klippet, så de vet ikke hva saken dreier seg om. Hvordan kan hun være så sikker på dette, når hun avslutter avsnittet med at hun ikke leser kommentarer? Det er godt gjort å vite innholdet til 200 (!) poster uten å ha lest dem! Her beviser hun for alle tvilerne der ute at hun er synsk. 

Det at hun skriver at hun ønsker at barna er best, har hun også fått en del spørsmål om (leser ikke kommentarer...?). Da svarer hun at hun elsker de fire makronene over alt på jorden, også når de ikke er best. Og følger opp med at man kan være best i cheerleading men dårligst til å synge. Man kan være best i omsorg, men ikke i matematikk. Hvor vil du hen med dette, Anne Brith? Makronene må være best i noe:vetikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste gjennom kommentarene på FB og det var i stor skala konstruktiv kritikk, men det virker som hun rett og slett ikke evner å ta det til seg! Hun etterspurte jo at folk skulle kommentere under eget navn og nå er det også galt! Hva med å være en god rollemodell i å ta kritikk, og vise at man kanskje kan lære av andre? Og alle forstår at hun bryr seg om tilbakemeldingene, det blir bare trist å skrive noe annet! Hadde gitt så mye mer respekt og ta til seg noe av det folk skriver og reflektere rundt det! Hvis man alltid ser på seg selv som et offer er det jammen på tide å ta tak i seg selv! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Hun er jo bare helt utrolig. Spy utav seg en masse skit om at alle andre foreldre er duster som synes det er bra nok at ungene deres deltar - og fordi hun ikke fikk nok motbør sist, så kjører hun innlegget en gang til - for å hyle minst like høyt om hvor fæle og slemme folk er mot henne når hun sier at alle andre foreldre enn henne er duster som oppdrar barn som ikke gidder å yte sitt beste.

 

Og det er ikke 200 innlegg på Fb som sier at hun må melde til barnevernet. Tror hun virkelig at flk som leser bloggen hennes er så dumme at de ikke skjønner at de kan lese de FB-kommentarene selv?

Og er hun virkelig fornøyd med da 8 som heier på henne hver gang hun skriver noe skit i bloggen sin?

 

Og Anne Brith - når noen mener noe annet enn deg, så er det ikke hverken hat, mobbing eller trolling. Det er bare at noen mener noe annet enn deg. Og forøvrig så vil jeg gjerne si til deg at hvis du har tenkt å finanisere det huset med slike provoserende innlegg ispedd en haug bilder av deg sjæl i undertøyet på snap, så kan det hende at folk vil fortsette å kommentere både de gangene du motsier deg selv og de gangene du bare rett og slett provoserer. Deal with it. 

 

 

 

AMEN!! Takk pøbelsara! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at hun er stressa for nå har hun vært med i bloggerne og fått masse oppmerksomhet på Tv2 Nyhetene på Facebook men fremdeles så ligger hun på 30. plass med 5440 unike klikk. Problemet hennes er at hun må provosere mer og mer og hyle høyere og høyere for å få det antall klikk hun trenger og nå har hun jo snart utlevert og brølt om det aller meste og jeg blir mer og mer nysgjerrig på hvor langt hun er villig til å gå.

Guilty pleasure og togkræsj de luxe for alle på sidelinja.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun må kjøre på med en i 20-årene igjen dersom hun skal oppover den lista. 

:spåkone: 😉 (Du tok den, AB?)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om to uker skal det jo deles en STOR hemmelighet, den tynger og gjør henne sliten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Viking-girl skrev:

Om to uker skal det jo deles en STOR hemmelighet, den tynger og gjør henne sliten. 

Hun skal sikkert være med i nok et TV-program av et eller annet slag... Jeg vet ihvertfall at jeg ikke skal se på det...det holdt med Bloggerne, for å si det slik....:blink:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei Nei jenter, den unike hemlisen er nok hvordan det er å expressdate med yngre menn, som er hjernekirurger.... OMG!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SjokoLine skrev:

Hun skal sikkert være med i nok et TV-program av et eller annet slag... Jeg vet ihvertfall at jeg ikke skal se på det...det holdt med Bloggerne, for å si det slik....:blink:

La meg gjette... SKAL VI DANSE? Eller ett kake program likt Ida's fristelser..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
53 minutter siden, Pæddan skrev:

Nei Nei jenter, den unike hemlisen er nok hvordan det er å expressdate med yngre menn, som er hjernekirurger.... OMG!

Eller kanskje hun skal konfrontere alle "haterne" face to face. Hun må gjerne komme hit 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ricecrispies skrev:

Eller kanskje hun skal konfrontere alle "haterne" face to face. Hun må gjerne komme hit 👍

Shit får jeg makrondama på døra, så får hun jammen bake noen makroner samtidig. Landsturnè hadde kanskje vært tingen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...