Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

12 timer siden, smartbimbo skrev:

Hva er egentlig denne hypen rundt Ida? Liker henne ikke jeg. 

Selv om jeg ikke er noe fan av AB, så forstår jeg ikke hvorfor AB ikke kan "bli som Ida"? Ser det ut som Ida er mye bedre på kjøkkenet, eller handler dette om utseende? Synes ikke Ida er noe spesiell på verken personlighet eller looks. 

Så den sammenligningen der forsto ikke jeg :ac: 

Dette er jeg faktisk enig i. Husker jeg ble invitert til et bakeevent hvor man ble oppfordret til å booke tid til å intervjue denne Ida. Nei, takk, tenkte jeg. Dro ikke på det eventet. Vil mye heller intervjue Anne Brith i så fall :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å skrive innlegg på KG kun for å irritere andre brukere av forumet her, er også helt normalt :)

 

 

not

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Jeg sa i dag tidlig at det ville komme ett innlegg om hvor ille ting er.

Og der kom det. Hun er så sliten at hun gråter seg i søvn

Hvem gjør ikke dét som alenemor? Hadde hun spart seg for å skape så mye dramatikk rundt seg selv, funnet roen med seg og makronene så hadde hun nok fått litt mindre pes. Men hun BER jo om det! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig fikk vi den store hemmeligheten. Må ha vært så slitsomt og holde på den så lenge ...😆

Og, hun er så sliten at hun griner hver kveld, da er det klart man kjører på med en ny sesong Bloggerne. Helt naturlig det. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe

Var hemmeligheten at hun skulle delta på Bloggerne? Husker at hun skrev at hun ikke kunne røpe hemmeligheten før om 16 dager, og det ikke mange dagene siden hun skrev det!

Var visst 10 dager siden.. Hemmeligheten var noe hun syntes var utrolig vanskelig å bære på helt alene. Akkurat!

 

Endret av Chloe
Føyd til tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... Da blir det ikke mye bloggerene på meg i neste sesong heller.. Men lykke til AB og familie

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chloe skrev:

Var hemmeligheten at hun skulle delta på Bloggerne? Husker at hun skrev at hun ikke kunne røpe hemmeligheten før om 16 dager, og det ikke mange dagene siden hun skrev det!

16 dager går fort i bloggverden

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
13 minutter siden, Karmaisabitch skrev:

Ja, endelig fikk vi den store hemmeligheten. Må ha vært så slitsomt og holde på den så lenge ...😆

Og, hun er så sliten at hun griner hver kveld, da er det klart man kjører på med en ny sesong Bloggerne. Helt naturlig det. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
46 minutter siden, Den røde fare skrev:

Men forstår du ikke hvorfor flere reagerer på skrivemåten? 

Jeg skjønner at noen sikkert tenkte at det var det eneste de kunne kommentere på dette innlegget så da ble det sånn. 

Det er ofte når man ikke har noe å kritisere for i selve innholdet at man finner andre ting man kan snakke om. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lapper skrev:

16 dager går fort i bloggverden

Det bør du vel vite.... Snart jul hos Paprikalady, siden sommern var unnagjort i januar. Bloggere har en annen tidsregning enn oss dødelige:fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Chloe skrev:

@Den røde fare  Bare å gi opp. Den der forstår selvfølgelig ikke det! :)

Jeg lever i trua, selv om det er bortkasta😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe

Fulgte med på Bloggerne. Ikke mye sendetid AB fikk. En halvtime til sammen eller noe. Så de episodene kjapt siden jeg spolte over det uinteressante = det meste.

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo fantastiske nyheter, hele Norge jubler nok. Mer freakshow på nisjekanalen.......

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje det ikke er en ny sesong av bloggerne som er den store hemmeligheten? Ser at hun skrev på bloggen 20. mars at hun kunne dele hemmeligheten først om 16 dager...og da er vi ut i april, ihvertfall med den tidsregningen vi vanlige dødelige opererer med... Hun benekter også i kommentarfeltet på bloggposten at det har med jobb å gjøre...og Bloggerne er vel å betegne som jobb...(selv om noe inni meg protesterer vilt på akkurat det...)

Jaja, den som lever, får se...jeg dør vel ikke av spenning, akkurat....:fnise:

Endret av SjokoLine
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lopploella skrev:

Ting tyder på at mye bruk av snapfilter og annen fotoforskjønnelse får folk til å begynne å tro at det er sånn de ser ut. Gjelder flere enn AB!

Jeg ble utrolig vakker på snapfilteret med blomster i håret, de hadde forskjønnet øynene mine så de ble større og mer dådyraktige... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...