Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, JackIost skrev:

Dette med å reagere på at hun kritiserer andre, og så fly til KG for å kritisere henne for alt mulig..

Ja, å se lenger enn til sin egen nesetipp er det nok noen og enhver som sliter med :)

 

Har forsøkt å rette kritikken direkte til henne, men den tar hun ikke til seg eller svarer på. ;) 

Endret av tov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, tov skrev:

Har forsøkt å rette kritikken direkte til henne, men den tar hun ikke til seg eller svarer på. ;) 

Er mange som sliter med å svare på all fanposten/-mailen de får, og da er det nok ikke så vanskelig å forstå at de som får mye hatmail, eller ellers negative henvendelser, lar være å svare på dem, en del av toppbloggerne ville jo da ikke fått tid til annet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, JackIost skrev:

Dette med å reagere på at hun kritiserer andre, og så fly til KG for å kritisere henne for alt mulig..

Ja, å se lenger enn til sin egen nesetipp er det nok noen og hver som sliter med :)

 

Og dette er jo toppen av ironi. Kritisere for at noen kritiserer kritikk. Og nå kritiserer jeg deg for å kritisere at noen kritiserer kritikk. Og sånn kan vi nok fortsette, uten at noen kan påstå at den er noe særlig bedre enn den andre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H E R R E G U D, Espen Hilton skal være med neste sesong også. Går å finner en ritalinbox......Dette blir for mye. Og han sammens med Tinderella blir nok helmax!:alice:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pæddan skrev:

H E R R E G U D, Espen Hilton skal være med neste sesong også. Går å finner en ritalinbox......Dette blir for mye. Og han sammens med Tinderella blir nok helmax!:alice:

OMG!!! Åsså DE TO ilag... Hun som fjollete fnisejente mens han duracellkaninen står og roper "BØ!!!" til henne 🙄🙈 Han e jo sånt han Hilton vettu, iiisje sant ? 

Er SÅ GLAD jeg fjerna begge fra Snap! Bare gnål og narsissisme ! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun knipsa seg sjøl opp på 8.plass på lista? Det var et påfallende opprykk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perle skrev:

Er det seneste blogginnlegget skrevet for å provosere? 

Det må være aprilsnar.. Er 1 april i dag.om ikke .... Ja da blir jeg sjokkert

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Perle skrev:

Er det seneste blogginnlegget skrevet for å provosere? 

Ho trenger vel å få bloggen oppover på lista igjen, tjener vel bedre øverst enn på 20.plass :roll:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun elsker å provosere, og har skrevet mye merkelig gjennom tidene, men siste innlegget tar jeg med en klype salt. Det er 1.april i dag, så jeg tenker det er en aprilspøk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lapper skrev:

Det må være aprilsnar.. Er 1 april i dag.om ikke .... Ja da blir jeg sjokkert

Aaah, hadde glemt hvilken dato det var i dag. :klaske: Klart denne dagen må utnyttes for klikk! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Dottie skrev:

Hun elsker å provosere, og har skrevet mye merkelig gjennom tidene, men siste innlegget tar jeg med en klype salt. Det er 1.april i dag, så jeg tenker det er en aprilspøk.

For de som lurer og ikke vil klikke seg inn eller ikke bruker bloglovin: Overskriften er "Barna må heretter betale husleie". 

Helt sikkert et forsøk på aprilsnarr. Problemet til AB er wt hun til en stadighet har blogginnlegg som ville passet bedre som aprilsnarr...

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rosalie skrev:

For de som lurer og ikke vil klikke seg inn eller ikke bruker bloglovin: Overskriften er "Barna må heretter betale husleie". 

Helt sikkert et forsøk på aprilsnarr. Problemet til AB er wt hun til en stadighet har blogginnlegg som ville passet bedre som aprilsnarr...

Ja, også skriver hun videre at dette vil generere 2500,-kr ekstra i mnd. Noe som kommer godt med til hussparingen, og at hun også vil få mer penger til å bruke på klær og vippeextensions. 

Det første der hadde ikke forundret meg, men skjønte det var noe tull da hun dro inn dette med klær og vipper. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ukelønnen til ungene uansett kommer fra hennes lommebok så går man ikke akkurat i overskudd dersom de skulle betalt husleie. Men nå er det garantert aprilspøk som hun håper vi grusomme menneskene på KG skulle gå på.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Lapper skrev:

Sykt og dra barna inn i en Spøk på den måten

Morsomt? Nei

Sykt? Synes dette er langt mindre alvorlig (evt "sykt") enn den eksponeringen av ungene som forgår til vanlig

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forsto at det var en april spøk, selv om enkelte i kommentar feltet hennes skrev at nå ville det ta helt av her inne, det tyder på for meg at enkelte bloggere som kommenterer andre bloggere kanskje litt bevist har lyst til å bli diskutert her inne kanskje? Og at innlegg dermed legges opp nettopp for diskusjon... (tenker ikke nødvendigvis kun på denne bloggeren her altså). 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, marthes skrev:

Alle forsto at det var en april spøk, selv om enkelte i kommentar feltet hennes skrev at nå ville det ta helt av her inne, det tyder på for meg at enkelte bloggere som kommenterer andre bloggere kanskje litt bevist har lyst til å bli diskutert her inne kanskje? Og at innlegg dermed legges opp nettopp for diskusjon... (tenker ikke nødvendigvis kun på denne bloggeren her altså). 

Sier jo mer om leserne hennes som faktisk gikk på limpinnen enn om KG-brukerne som straks gjennomskuet det. 

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marthes skrev:

Alle forsto at det var en april spøk, selv om enkelte i kommentar feltet hennes skrev at nå ville det ta helt av her inne, det tyder på for meg at enkelte bloggere som kommenterer andre bloggere kanskje litt bevist har lyst til å bli diskutert her inne kanskje? Og at innlegg dermed legges opp nettopp for diskusjon... (tenker ikke nødvendigvis kun på denne bloggeren her altså). 

Ja, nå tok det helt av her. Kommentarfeltet brenner og folk er i harnisk. Verden står ikke til påske. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...