Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Lapper skrev:

Å bli som Ida klarer hun ikke. Men jeg har tenkt tanken om at hun skal være med på skal vi danse.... Hun la ut en snap denne uken hvor hun danset og sa hun fortsatt holdt på hemmeligheten.

Hva er egentlig denne hypen rundt Ida? Liker henne ikke jeg. 

Selv om jeg ikke er noe fan av AB, så forstår jeg ikke hvorfor AB ikke kan "bli som Ida"? Ser det ut som Ida er mye bedre på kjøkkenet, eller handler dette om utseende? Synes ikke Ida er noe spesiell på verken personlighet eller looks. 

Så den sammenligningen der forsto ikke jeg :ac: 

Endret av smartbimbo
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, smartbimbo skrev:

Hva er egentlig denne hypen rundt Ida? Liker henne ikke jeg. 

Selv om jeg ikke er noe fan av AB, så forstår jeg ikke hvorfor AB ikke kan "bli som Ida"? Ser det ut som Ida er mye bedre på kjøkkenet, eller handler dette om utseende? Synes ikke Ida er noe spesiell på verken personlighet eller looks. 

Så den sammenligningen der forsto ikke jeg :ac: 

Har ikke noe med utseende jeg tenker på. Men jeg personlig synes ida virker og være en helt annen person.

AB er en god kakebaker men hun kommer ikke opp på nivået til Ida. Å jeg tror jeg har sagt det før at hadde bare AB holdt seg til bakeblogg,ville hun faktisk gjort det mye bedre. Det er alt dette styret hun driver med som er dumt. 

Nå har det vært mer eller mindre helt stille fra AB etter NM i helgen,så jeg tror det kommer ett innlegg i dag hvor hun forklarer og klager på hvor ille ting er.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, smartbimbo skrev:

Hva er egentlig denne hypen rundt Ida? Liker henne ikke jeg. 

Selv om jeg ikke er noe fan av AB, så forstår jeg ikke hvorfor AB ikke kan "bli som Ida"? Ser det ut som Ida er mye bedre på kjøkkenet, eller handler dette om utseende? Synes ikke Ida er noe spesiell på verken personlighet eller looks. 

Så den sammenligningen der forsto ikke jeg :ac: 

Går det ann å ikke like Ida :fnise: Synes hun er helt nydelig, virker til å ha kjempe fin personlighet. En jordnær jente som ikke deler noe privat på bloggen men bare supre oppskrifter. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sweety pie skrev:

Går det ann å ikke like Ida :fnise: Synes hun er helt nydelig, virker til å ha kjempe fin personlighet. En jordnær jente som ikke deler noe privat på bloggen men bare supre oppskrifter. 

Da har vi lik mening.. Det er ikke noe i veien med og dele andre ting på en blogg enn kun kaker, men det får jo være grenser på hvor mye rart man skal dele.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, LilleLerke skrev:

Bare å telle timer til kl.18 folkens! Da skal en stor nyhet avsløres :nori:

For håpe den er god.. Om ikke hadde jeg stengt kommentarfeltet hennes. Nå  har hun jo holdt på dette.

Kanskje hun har kjøpt hus😊 vet om ett på sørumsand som ble solgt denne uka

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lapper skrev:

For håpe den er god.. Om ikke hadde jeg stengt kommentarfeltet hennes. Nå  har hun jo holdt på dette.

Kanskje hun har kjøpt hus😊 vet om ett på sørumsand som ble solgt denne uka

På tide de får seg dette meget omtalte huset!! Men hvorfor måtte holde dét hemmelig for HELE familien. Er kun to som vet om denne hemmeligheten i følge AB. Men hun er jo ikke kjent for å være vanntett 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe

Får håpe hun har kjøpt drømmehuset til 6-7 mill, så makronene slipper å leve med dårlig samvittighet fordi det skal spares til hus. Men, når hun har kjøpt huset, må de ratt være sparsommelige for å ha råd til å betale ned på lånet!

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her er så utrolig lite konstruktiv, er så mye latterliggjøring at man blir sliten av mindre. Skal ikke gå tilbake til å diskutere kritikkverdige ting da? Og gjerne ikke bare gjenta ting fra 10 sider tilbake?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Tv2 er jo kjent for å rebruke profiler som de har samarbeidet med før. Gitt det at hun fikk innpass i Bloggerne og de opplevde at dama leverer god underholdning så kan jeg lett se for meg at velger henne videre. Realityprogrammer er jo bygget opp etter å polarisere og skape antipati eller sympati for deltakerne, så dama er jo et godt valg for en "Jarl Goli"-rolle. 

Ser ikke for meg henne i Skal vi Danse, da mener jeg de har gjort for dårlig research. Der er det mer utstrålig og et godt vesen som gjør at folk har lyst til å heie på de ulike deltakerne (og stemme som gale = penger) som burde være et kriterium. 

Nå var jo ikke AnneBrith sine erfaringer med vinkling så gode etter bakeprogrammet, hun har jo skrevet innlegg som skulle forklare hvorfor hun fremstod så dårlig, så hvis hun velger å delta på noe liknende igjen så har hun jo ikke lært noe av forrige erfaring. 

En ting er sikkert, og det er at jeg personlig ikke har noe behov for å se på et program der hun skal være med. Jeg har dama langt opp i halsen, jeg leser ikke bloggen lenger, og holder meg stort sett oppdatert her på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa i dag tidlig at det ville komme ett innlegg om hvor ille ting er.

Og der kom det. Hun er så sliten at hun gråter seg i søvn

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser også at Kristine Ullebø skal slippe en ''fantastisk'' nyhet kl 18.00, så har nok noe med bloggerne å gjøre :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Birdo skrev:

Denne tråden her er så utrolig lite konstruktiv, er så mye latterliggjøring at man blir sliten av mindre. Skal ikke gå tilbake til å diskutere kritikkverdige ting da? Og gjerne ikke bare gjenta ting fra 10 sider tilbake?

Det er mange som har slik latterliggjøring som hobby, så man må nok forvente at det fortsetter så lenge det finnes bloggere med suksess :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rosalie skrev:

Bloggerne goes Charterfeber! 😝

DA må jeg ringe Gekkon og VP om de har noen STORE puter til overs. Helt seriøst:fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. nyhet som skal slippes kl. 18:

Sikkert ikke noe mer spennende enn en ny runde med Bloggerne (siden en blogger til også skal annonsere noe kl. 18).

*gjesp*

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SjokoLine skrev:

Ang. nyhet som skal slippes kl. 18:

Sikkert ikke noe mer spennende enn en ny runde med Bloggerne (siden en blogger til også skal annonsere noe kl. 18).

*gjesp*

Komikerfrue skal også fortelle en del idag, ifølge snap. Så er nok bloggerne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun nå skal være med på skal vi danse så må hun ikke klage etterpå at hun er sliten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...