Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke helt over at det gikk en måned fra de møttes første gang til han ble introdusert for ungene. Skjønner bare ikke hva som hastet sånn, særlig når jeg ser hvor mye tid de har sammen som par uten at ungene er med. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AB tagline "Erik er kjekk og så er han 10 år yngre!" Når jeg så den kleine samtalen hvor hun fremsto som en morsfigur, så forklarer det taglinen, jeg har sjans  på en mann som er både 10 år yngre og ser veldig bra ut, andre kvaliteter ikke så viktig. Når en man sier at en dame er søt og hyggelig, så tenker jeg at man da sier at hun er koselig person, men ikke kjæresteemne. Mulig han var ubekvem med en kamera opp i ansiktet men likevel. Jeg synes ikke det var noe kjemi å spore dem i mellom. Uansett så  det er det de som blir det underholdende å følge dem

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Oslo, men er det vanlig for det området der at voksne menn på over 30 snakker sånn som kjæresten til AB gjør?

Tenker da på «Halla»....«kidsa»...osv osv 

Endret av skruf
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skruf skrev:

Nå bor ikke jeg i Oslo, men er det vanlig for det områder der at voksne menn på over 30 snakker sånn som kjæresten til AB gjør?

Tenker da på «Halla»....«kidsa»...osv osv 

Ikke vanlig.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, skruf skrev:

Nå bor ikke jeg i Oslo, men er det vanlig for det området der at voksne menn på over 30 snakker sånn som kjæresten til AB gjør?

Tenker da på «Halla»....«kidsa»...osv osv 

Hahaha 😂😂😂 Bare de med ungdomskrampe, de som panisk prøver å være noe de tror er ungdommelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, skruf skrev:

Nå bor ikke jeg i Oslo, men er det vanlig for det området der at voksne menn på over 30 snakker sånn som kjæresten til AB gjør?

Tenker da på «Halla»....«kidsa»...osv osv 

Nei. 🤦‍♂️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, skruf skrev:

Nå bor ikke jeg i Oslo, men er det vanlig for det området der at voksne menn på over 30 snakker sånn som kjæresten til AB gjør?

Tenker da på «Halla»....«kidsa»...osv osv 

Ja! Ganske vanlig har jeg funnet ut, for de som er i ca den aldersgruppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Berga skrev:

Hahaha 😂😂😂 Bare de med ungdomskrampe, de som panisk prøver å være noe de tror er ungdommelig. 

Det er jo bare helt genialt 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett Bloggerne for første (og siste gang), kun for å se om det virkelig var så ille som beskrevet her.

Det var verre. Mye verre.

Altså. Erik 32, Bærum, kan jo ikke være mer enn 14 år mentalt?? Om jeg ikke skjønte forholdet mellom AB og han før, så skjønner jeg ihvertfall ingenting av det nå.

Tilført:

Det var episode 2 jeg så i reprise, hvor AB og Erik 32, Bærum, var på date. Episoden hvor barna møter Erik første gang, orker jeg bare ikke å se. Det holder å lese om det her.

Endret av SjokoLine
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang sammen med en sånn type som leste Donald og sa "halla". Han fikk etterhvert kone og barn, og spør meg enda om jeg vil ha sex via meldings-server.... Anne Brith, mentalt voksne menn oppfører seg ikke slik, man må holde seg langt unna slike. Revurder alle dine vurderinger, du kan enda snu og lage et flott liv for deg og barna dine.

Endret av Vitting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjelden en ser noen så begeistret som AB over komme på TV (stakar) jeg får helt vondt av henne , men enda vondere får jeg av måten hun får seg til å bruke barna sine på . Håper ikke det var første gang barna hilste på Erik med kamera på slep . Synes Erik er så langt fra en 100% bonuspappa du kan komme , men han skal altså trå til på hjemmebane mens hu mor sjøl får realisert sine drømmer . 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får litt "Tommy Steine-vibber" fra han!🙈

La også merke til hvordan AB satt og nistirret på eldstesønnen for å få han til å spørr Erik om hva han jobber med. Det er IKKE barnas ansvar å få Erik til å føle seg velkommen og komfortabel! Så uteolig egoistisk gjort av AB!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...