Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Trollmora skrev:

Åååå koselig - hun savner barna og følger med de på SoMe når hun er borte fra de :ironi:

Null problem å prioritere bloggfest med narchspiel på McDonalds en vanlig mandag fremfor å være tilstede hjemme.

Nå skal jeg snart stoppe kritikken og tenke positivt. Hun skal jo i følge bloggen bruke tid med ungene på søndag.

Endret av ESFP
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Trollmora skrev:

Åååå koselig - hun savner barna og følger med de på SoMe når hun er borte fra de :ironi:

OG deler med oss hva barna legger ut - heldigvis! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Berrykisses skrev:

Jeg sitter å ser på episode 2 hvor hun er på date med kjæresten... Jeg har kun brukt ordet «pute flaut» og «pute TV», men nå sitter jeg for første gang å gjemmer meg bak en pute🙈 

Det er jo TV og alt er sikkert staget, men likevel... 🙈 Jeg hadde aldri frivillig framstått slik for alle hele landet😂

Bare jeg som synes han fyren er skikkelig klein? "Kult!" Når han møter barna etc? Virker ikke som en genuin type i det hele tatt!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, misssssnorway skrev:

Bare jeg som synes han fyren er skikkelig klein? "Kult!" Når han møter barna etc? Virker ikke som en genuin type i det hele tatt!

Jeg har ikke sett Bloggerene eller han live noe sted, men tenker at man må gi folk som ikke er vant til å være foran kamera litt slækk. Det er nok ikke barebare å bli satt i situasjoner hvor man skal være spontan og naturlig - på liksom. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Perle skrev:

Uff, nå har jeg også sett episoden. Han liker best pizza og taco, leser ikke bloggen hennes, men ser på bildene. Derfor liker gan Donald. Han liker ikke fisk, men det kan gå bra dersom han ikke SER fisken i maten..

Altså, man SER at hun irriterer seg ig at det kverner oppi hodet hennes, men så tar hun seg sammen og tenker på villan i Bærum. 😅

Herreguuud! Haha, har ikke nok puter i sofaen til å forsette og se på dette! :ninja:

Riktig oppservert 😂😂😂 Blir helt svett, så kleint er dette opplegget mellom de to. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg har ikke sett Bloggerene eller han live noe sted, men tenker at man må gi folk som ikke er vant til å være foran kamera litt slækk. Det er nok ikke barebare å bli satt i situasjoner hvor man skal være spontan og naturlig - på liksom. 

Jeg så han da de skulle offentliggjøre forholdet sitt på Vixen, og jeg hadde medfølelse for mannen. Første spørsmål gikk greit:

Journalist: Er dere kjærester?

Erik etter lang kunstpause og søte smil til Anne Brith: Ja!     Riktignok med tilgjort barnestemme, men ok.

Journalist: Hva var det du så i Anne Brith?

Erik ser ut som om han tenker: Shit, er det oppfølgingsspørsmål på dette?? Før han finner romantikeren i seg og svarer: Egentlig alt mulig, det er... veldig søt og hyggelig da, det er hun veldig. Så... jeg koser meg sammen med henne i hennes selskap.... 

Ja, dere skjønner tegninga. Håper han har øvd seg før innspillingen av bloggerne, for etter at han var ferdig med å finne superlativer om Anne Brith var han helt svett. På bloggerne har han jo også mulighet for å ta det om igjen hvis det ikke blir bra, for det er flere takes. De blir også instruert i hva de skal si, så det er nok mindre smertefullt for han enn intervju på direkten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett episoden, men føler uansett at det ikke er noe poeng i å diskutere hva slags forhold folk har, det får være opp til dem. At hun evt.skal lage så mye styr om at han er yngre syns jeg bare er teit, vi lever i 2018, ikke unormalt med større aldersforskjeller, selv for kvinner.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Perle skrev:

Uff, nå har jeg også sett episoden. Favorittmaten hans er pizza og taco, han leser ikke bloggen hennes, men han ser på bildene (lol!), derfor liker han så godt å bla i Donaldblader. :) Han liker ikke fisk, men det kan gå bra dersom ikke selve fisken synes oppi maten..

Altså, lett å se at hun irriterer seg, og at det kverner oppi hodet hennes, men så tar hun seg sammen og tenker på villaen i Bærum. 😅

Herreguuud! Haha, har ikke nok puter i sofaen til å forsette og se på dette! :ninja:

 

 

Og dagens ord er "kult". 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også min bloggerne-debut i går kveld. Man ser jo hvordan hun reagerer når han snakker om at fisk er æsj, han leser donald og elsker taco. Jeg har vanskelig for å tro at han er the-one når hun forsøker å opprettholde et fin-frue-image. Det virker rlitt velregissert mtp underholdningsverdien i programmet. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes de virket ganske betatt av hverandre jeg. Litt sjenerte og småforelsket.

Ja - det var litt spesielt det med fisken, og Anne Brith som straks inntar en slags morsrolle, med oppfordring til å smake på maten, men likevel.

Den kleineste scenen var da hun informerte hjemme om datingen, ikke alle virket helt bekvemme kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig skikkelig kleint å se på! Virker i grunn som avtalt spill alt sammen, vanskelig for å tro at de to faktisk er sammen... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...