Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anne Brith: du vet at det er 18 årsgrense (av en grunn!) på COD? Siden Erik var så gira etter å spille dette med "kidsa" dine, mener jeg.. 

Urk, hadde håpet jeg hadde fått feil inntrykk gjennom bloggen, men dette er jo helt krise. Han jobber som pizzabud? Av en eller annen grunn trodde jeg han var en av eierne av kjeden 😬😬 😬  

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Vipser skrev:

Anne Brith: du vet at det er 18 årsgrense (av en grunn!) på COD? Siden Erik var så gira etter å spille dette med "kidsa" dine, mener jeg.. 

Urk, hadde håpet jeg hadde fått feil inntrykk gjennom bloggen, men dette er jo helt krise. Han jobber som pizzabud? Av en eller annen grunn trodde jeg han var en av eierne av kjeden 😬😬 😬  

Jeg får ikke sett bloggerne så unnskyld for at jeg graver, men hva? Jeg var helt sikker på at han hadde en form for eierskap. Er han pizzabud eller daglig leder for en av restaurantene? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Moi04 skrev:

Jeg får ikke sett bloggerne så unnskyld for at jeg graver, men hva? Jeg var helt sikker på at han hadde en form for eierskap. Er han pizzabud eller daglig leder for en av restaurantene? 

Daglig leder: https://www.regnskapstall.no/roller-nils-erik-skaar_768867

Eiere: https://e24.no/bedrift/984460325/seko-as/

 

Endret av ashera
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, skruf skrev:

Hun sier at hun føler ikke at hun har vært på mannejakt......vel, når man betaler 35 000 for å finne seg en mann så vil jeg kalle det å være på ganske så aktiv mannejakt 

https://www.tv2.no/v/1325005/

Obs 😂 det hadde hun nok glemt , som mye annet hun sier .

Endret av Lkk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør en ekstremt dårlig figur på God Morgen Norge, fnisete som en tenåring, men det er tydelig at det er STORT for henne. Middagsdaten med Nils Erik 32 år Bærum var enda verre, han virker jo som en forvokst tenåring i både væremåte og svar. Ser for meg at han scroller nedover bloggen til a mor med Donalbladet ved siden av og kjøkkenet fullt av pizzaesker. Det er både kult og genialt. 

AB er opptatt av å fremsnakke, men her mener jeg man driter ut fyren så til de grader. Rart de ikke ser det sjøl.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er at jeg tror han virkelig mente det når han sa at barn bør få spille iallefall tre timer intensivt hver dag..

Og jeg tror han heller ville ha døgna og hatt spillemaraton med barna enn valentinedate med annebrith 😄

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xstrella skrev:

Ramlet godt oppi restylanepåfyllfillers krukka både hun og Stina. De gjester god morgen Norge nå. 

AB gjør virkelig ingen god figur i "God morgen Norge".

Hun angrer absolutt ikke på noe hun har delt de sesongene hun har vært med i Bloggerne, fordi kontakten med kamerateamet er så fantastisk god. Som om dette på noen måte skulle rettferdiggjøre måten hun har eksponert barna på i dette programmet. Hun presterer til og med å si at hun skjermer barna i bloggen (noe hun definitivt ikke gjør) mot deres vilje - vel, enkeltes kroppspråk i programmet tyder på noe helt annet.

Har også mine tvil om at hun fikk drapstrussel etter innlegget om at menn skal betale på første date, og når hun forteller at de yngre bloggerne ringer henne hvis det står noe om dem i VG som de ikke liker. ( Bortsett fra bestevenninnen Stina da). Jeg tror rett og slett ikke på det.

En annen ting som er påfallende er jo at hun nærmest sitter og dirrer mens Stina snakker - hun kan ikke vente med å få komme til orde! Og når hun gjør det, er fokus å framheve hvordan hun selv stiller opp for alle med trøst og makroner. Alt med hysterisk fnising.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, formula skrev:

AB gjør virkelig ingen god figur i "God morgen Norge".

Hun angrer absolutt ikke på noe hun har delt de sesongene hun har vært med i Bloggerne, fordi kontakten med kamerateamet er så fantastisk god. Som om dette på noen måte skulle rettferdiggjøre måten hun har eksponert barna på i dette programmet. Hun presterer til og med å si at hun skjermer barna i bloggen (noe hun definitivt ikke gjør) mot deres vilje - vel, enkeltes kroppspråk i programmet tyder på noe helt annet.

Har også mine tvil om at hun fikk drapstrussel etter innlegget om at menn skal betale på første date, og når hun forteller at de yngre bloggerne ringer henne hvis det står noe om dem i VG som de ikke liker. ( Bortsett fra bestevenninnen Stina da). Jeg tror rett og slett ikke på det.

En annen ting som er påfallende er jo at hun nærmest sitter og dirrer mens Stina snakker - hun kan ikke vente med å få komme til orde! Og når hun gjør det, er fokus å framheve hvordan hun selv stiller opp for alle med trøst og makroner. Alt med hysterisk fnising.

 

I tillegg har ironisk nok "God morgen Norge" dessert som tema. Det blir bare så tydelig at hun beveger seg mer og mer bort fra å være matblogger. Hun kunne en gang tatt et valg om å satse på baking og dekorering og blitt tatt seriøst. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, skruf skrev:

Verste er at jeg tror han virkelig mente det når han sa at barn bør få spille iallefall tre timer intensivt hver dag..

Og jeg tror han heller ville ha døgna og hatt spillemaraton med barna enn valentinedate med annebrith 😄

.......og stå på vannski og bade.......🏄‍♂️🏊‍♂️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Hvordan kan NOEN av de ansvarlige for serien (AB inkludert, men jeg har slutta å ha forhåpninger der), tenke at det på noen som helst måte er greit at barnas første møte med mammas nye kjæreste, blir eksponert på TV??? 

Er det ikke Egmont som er så opptatt av å beskytte barns rett til privatliv? Men det gjelder kanskje bare her inne det? 

Men ER dette virkelig første møtet med barna? (Jeg har ikke sett bloggerne så jeg vet ikke hvordan det var)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to ganger under programmet jeg måtte se bort. 

1) da Erik Bærum var på skjermen

2) da Annijor prøvde å presse frem tårer da hun filmet seg selv på badet 

 

Shit så kleine folk

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Men ER dette virkelig første møtet med barna? (Jeg har ikke sett bloggerne så jeg vet ikke hvordan det var)

Tenker det er ille nok om det blir fremstil sånn. Ille nok i seg selv at xxxx i det hele tatt figurerer i den serien. 

Endret av Malum
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...