Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Nå vet vi strengt tatt alle at det er dette som skjer. Så da kunne de like godt merket banneret til bloggen sin.

Alle på Rampelys ja. Jeg er neimen ikke sikker på om alle som leser blogg er klar over at 99% av det som skrives er kjøpte meninger. Men det er en annen diskusjon igjen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Berga skrev:

FT landet vel på ordet reklame nettopp fordi bloggerne brukte alle slags blomstrende begreper slik dere beskriver @Tøytigern og @Miss.Wildfox ?

Jamen da er det jo enkelt for dem. Sier reglene det skal stå reklame, så skal det jo stå reklame. Da er det ikke noe å lure på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Alle på Rampelys ja. Jeg er neimen ikke sikker på om alle som leser blogg er klar over at 99% av det som skrives er kjøpte meninger. Men det er en annen diskusjon igjen.

Nja, det er mulig. Spesielt når leserne er unge.

De kan jo skrive det med en delikat font og pastellfarger. Sammen med en helgebukett. ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Berga skrev:

 snip> Jeg mener, det skal jo være pent, ikke sant, og da kan man ikke ha ordet reklame så stort at det forstyrrer designet på bloggen! Makan.<snip

 

 

De får lage seg en passelig logo.:sleep: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith kommer nok forøvrigens til å overleve at vi snakker om henne på KG. Hun har fått litt coaching, for en god stund siden, om å legge det fra seg. Da forstod hun det, så det lover jo bra.

http://www.annebrith.no/2017/09/27/sannheten-om-stalkeren/

(Men jeg syns fortsatt ikke hun skulle gjengitt kommunikasjonen hun har hatt med den angrende stalkeren Hege. Det var nok usmart, for det likte nok Hege særdeles lite. Blir lite igjen av tillit og anger, når kommunikasjonen med beklagelsen brukes på den måten.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Viking-girl skrev:

Nettopp!! 😩 Hadde vært et koselig innlegg til en forandring. 

Tipper hun er veldig opptatt av personvern😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Helado skrev:

Tipper hun er veldig opptatt av personvern😂

Kan neppe ha noe med det å gjøre, når folk går inn og skriver at de ønsker å vinne i et kommentarfelt... Da har de jo offentliggjort det selv, at de deltar i konkurransen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tøytigern skrev:

Anne Brith kommer nok forøvrigens til å overleve at vi snakker om henne på KG. Hun har fått litt coaching, for en god stund siden, om å legge det fra seg. Da forstod hun det, så det lover jo bra.

http://www.annebrith.no/2017/09/27/sannheten-om-stalkeren/

(Men jeg syns fortsatt ikke hun skulle gjengitt kommunikasjonen hun har hatt med den angrende stalkeren Hege. Det var nok usmart, for det likte nok Hege særdeles lite. Blir lite igjen av tillit og anger, når kommunikasjonen med beklagelsen brukes på den måten.)

Jeg tror AB fint overlever at det snakkes om henne. Som hun har sagt tidligere: det verste som kan skje, er at ingen snakker om henne. I tillegg kan hun bruke kritikken hun finner her inne når hun ikke føler seg på topp eller når det er en stund siden hun har fått beundrendre erklæringer fra omverden. Hun kan plukke litt herfra, lage et stakkarslig eller hat-innlegg og høste litt sympati fra sine trofaste følgere. På den måten får hun seg sikkert en liten "ego-boost" og kan føle seg litt bedre igjen. 

Endret av ESFP
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ESFP skrev:

Jeg tror AB fint overlever at det snakkes om henne. Som hun har sagt tidligere: det verste som kan skje, er at ingen snakker om henne. I tillegg kan hun bruke kritikken hun finner her inne når hun ikke føler seg på topp eller når det er en stund siden hun har fått beundrendre erklæringer fra omverden. Hun kan plukke litt herfra, lage et stakkarslig eller hat-innlegg og høste litt sympati fra sine trofaste følgere. På den måten får hun seg sikkert en liten "ego-boost" og kan føle seg litt bedre igjen. 

I tillegg gir vi henne klikk fordi folk blir interessert i å lese skandalene.:skravle:

Jeg, feks, hadde aldri blitt interessert i å lese på den bloggen hvis det ikke var for denne tråden. :ninja:

Og vi poster lenker til bloggen.  Ka -chingg! :danse:

Anne Brith skylder meg en takk for innleggene mine med lenker til bloggen.:sleep:

Endret av Tøytigern
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Tøytigern skrev:

Kan neppe ha noe med det å gjøre, når folk går inn og skriver at de ønsker å vinne i et kommentarfelt... Da har de jo offentliggjort det selv, at de deltar i konkurransen.

Det var ironisk ment, siden hun gladlig henger ut alle hun ikke liker ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Helado skrev:

Det var ironisk ment, siden hun gladlig henger ut alle hun ikke liker ;)

Ah,sånn som med stalkeren Hege... ;) 

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Ah,sånn som med stalkeren Hege... ;) 

Eller den lokale bankansatte, eller alle de hun la ut med fullt navn som hadde sjekket skattelistene hennes...og Hege!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Ser hun ikke at folk blir ukomfortable når hun absolutt skal filme de, og legge ut på snap? Kleeeint å se på!!

Det er helt forferdelig å se på.

Det er tre typer ufint:
1. De som filmes av ikke-kjendiser som helt tydelig viser at de ikke synes dette er noe greit, men de vet ikke hvordan det kan stoppes. 

2. De gangene hun sier "hva sa du?" i begynnelsen av en snap. Det er tydelig at hun ikke var rask nok med å recorde og hun vil ha det hele med i filmen. PErsonen som snakker er uvitende.

3. Hun sniksnapper av andre bloggere/kjendiser som ikke vet at de blir filmet. Det er så drøyt. Så f.eks en snapp der CBE står i en samtale med en annen som vi hører bruddstykker av, der hun plutselig blir obs på at hun blir filmet. Hun slutter naturlig nok midt i en setning og vinker litt avvæpnende til AB. Og hun latterliggjør både Pilotfrue og JAR og andre ved å snikfilme når de holder på med sine ting. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Helado skrev:

Eller den lokale bankansatte, eller alle de hun la ut med fullt navn som hadde sjekket skattelistene hennes...og Hege!

Ikke verre.

Hvis hun greier å spore opp de som har sjekket skattelistene hennes, så må hun greie å spore opp hvem som har vunnet konkurransene hennes, også...:sleep:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Tøytigern skrev:

Og vi poster lenker til bloggen.  Ka -chingg! :danse:

Anne Brith skylder meg en takk for innleggene mine med lenker til bloggen.:sleep:

Det er faktisk ikke så mange som linker til bloggen - nettopp for å unngå disse ekstra klikkene. Imgur foretrekkes.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tro Smo Konosoro skrev:

Det er helt forferdelig å se på.

Det er tre typer ufint:
1. De som filmes av ikke-kjendiser som helt tydelig viser at de ikke synes dette er noe greit, men de vet ikke hvordan det kan stoppes. 

2. De gangene hun sier "hva sa du?" i begynnelsen av en snap. Det er tydelig at hun ikke var rask nok med å recorde og hun vil ha det hele med i filmen. PErsonen som snakker er uvitende.

3. Hun sniksnapper av andre bloggere/kjendiser som ikke vet at de blir filmet. Det er så drøyt. Så f.eks en snapp der CBE står i en samtale med en annen som vi hører bruddstykker av, der hun plutselig blir obs på at hun blir filmet. Hun slutter naturlig nok midt i en setning og vinker litt avvæpnende til AB. Og hun latterliggjør både Pilotfrue og JAR og andre ved å snikfilme når de holder på med sine ting. 

Det er jo ikke bare ufint. Det er uetisk. Noe så motbydelig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, formula skrev:

Det er faktisk ikke så mange som linker til bloggen - nettopp for å unngå disse ekstra klikkene. Imgur foretrekkes.

Oki. Skal huske det.

Edit: Jeg prøvde nå å gå inn på Imgur for å forandre på innleggene der jeg har postet lenker. Men fikk bare beskjed om at upload failed... Orker ikke bruke masse tid på det. 

Post gjerne en forklaring på hvordan jeg (egentlig) skal gå fram for å laste opp og lenke til imgur. Thnx. :)

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å ser på episode 2 hvor hun er på date med kjæresten... Jeg har kun brukt ordet «pute flaut» og «pute TV», men nå sitter jeg for første gang å gjemmer meg bak en pute🙈 

Det er jo TV og alt er sikkert staget, men likevel... 🙈 Jeg hadde aldri frivillig framstått slik for alle hele landet😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...