Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Asti skrev:

Bruk av barn i dagens episode: Det var vondt å se.  Er der ingen voksne som kan stoppe denne "dritten"?  Har ikke tv2/Egmont noen sperrer? 

Det kommer meget tydelig frem at TV 2 og Egmont ikke har sperrer. 

«Money talks»

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Asti skrev:

Bruk av barn i dagens episode: Det var vondt å se.  Er der ingen voksne som kan stoppe denne "dritten"?  Har ikke tv2/Egmont noen sperrer? 

Jeg skrev først vondt å se men endret det til ubehagelig for syns vondt ble litt kraftig, men enig med deg. Det er vondt å se på. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er helt jævli hva de utsetter disse mindreårige for. 

Skam dere tv2 og Anne-B Davidsen. 

Enig. At ingen grep inn da det ble filmet er for min del ufattelig, og at tv2/Egmont i ettertid har tenkt at dette er noe man må dele på tv er utenfor min fatteevne. Skam dere Anne-Brith og Tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skogspike skrev:

Dere som har sett dette, hva med å sende reaksjoner til TV2? Jo flere som viser at dette ikke er greit, jo bedre. 

Det er gjort. Selvsagt.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei og nei så utrolig flaut og ubehagelig å se på! Erik er utrolig infantil, og virker mer umoden enn barna hennes. En mann på over 30 år som gleder seg til å møte kidza og game med de liksom. Som om ikke det er nok foreslår han spill med for høy aldersgrense, og 3 timer intensiv gaming om dagen!

Tidligere skrev AB mye om «svigers», men nå er det lenge siden vi har hørt noe om de.........

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eksponeringen av barn blant deltakerne på Bloggerne denne gangen vært høyere enn tidligere? Jeg har ikke sett tidligere episoder, men mener at Bloggerne opprinnelig bestod av noen svært mye yngre bloggere som pga alderen ikke hadde barn og familieliv å dele. Dessuten har jeg inntrykk av at serien var mindre iscenesatt for å forlenge et narrativ enn før. Nå høres det ut som at bloggerne med foreldreansvar går bananas med å bekrefte det motsatte av foreldreansvar, -hensyn og -omsorg/beskyttelse

Flytt gjerne innlegget mitt til passende sted, mod.

Endret av Revenge of Cthulhu
Utdyping
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Asti skrev:

Enig. At ingen grep inn da det ble filmet er for min del ufattelig, og at tv2/Egmont i ettertid har tenkt at dette er noe man må dele på tv er utenfor min fatteevne. Skam dere Anne-Brith og Tv2.

Ikkesant? Masse voksne mennesker bak og foran og rundt kamera, og alle disse er med på denne skammelige utleveringen? Skam, skam og atter skam! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket akkurat innom Snap og kom over videoen av Stina og AB som er ute og spiser etter at de var på "God Morgen, Norge". Er det bare meg som lurer på om Stina gjør narr av AB når hun "parodierer" henne som klager på at appelsinjuicen ikke er ferskpresset mens mor sjøl fniser bak kamera? Fikk litt "ler av, ikke med" følelse da jeg så den.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Har eksponeringen av barn blant deltakerne på Bloggerne denne gangen vært høyere enn tidligere? Jeg har ikke sett tidligere episoder, men mener at Bloggerne opprinnelig bestod av noen svært mye yngre bloggere som pga alderen ikke hadde barn og familieliv å dele. Dessuten har jeg inntrykk av at serien var mindre iscenesatt for å forlenge et narrativ enn før. Nå høres det ut som at bloggerne med foreldreansvar går bananas med å bekrefte det motsatte av foreldreansvar, -hensyn og -omsorg/beskyttelse

Flytt gjerne innlegget mitt til passende sted, mod.

Nei, eksponeringen av barn er på samme nivå som før. Det som nok engasjerer og provoserer ekstra nå er vel at både Anne Brith og Caroline Berg Eriksen har gått ut i media og proklamert at de skal skjerme barna. Også skjer det stikk motsatte.

Barna til Ørjan Burøe og Marna samt Funkygine ble også kraftig eksponert i tidligere sesonger. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Asti skrev:

Bruk av barn i dagens episode: Det var vondt å se.  Er der ingen voksne som kan stoppe denne "dritten"?  Har ikke tv2/Egmont noen sperrer? 

Joda, sperrene til egmont går ved at vi her for guds skyld Ikke kan nevne blogger og barn i samme setning, dette har de derimot kontroll på. :ironi:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Asti skrev:

Bruk av barn i dagens episode: Det var vondt å se.  Er der ingen voksne som kan stoppe denne "dritten"?  Har ikke tv2/Egmont noen sperrer? 

På tide å ta kontakt med hun juristdama som har vært mye fremme i media vedr bruk av barn i SoMe?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...