Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Tøytigern skrev:

Det hadde vært artig å se Vendela som bryggesjauer for en dag. Nytt reality show. Det verste er at jeg tror hun hadde gjort det utmerket. Den dama gjør alt med stil og klasse. :) (Sånn som å bry seg ordentlig om kuer når hun jobber på gård.)

Fru Tøytiger mener at AnneBrith ikke hadde klart seg i det reality programmet med brygge-sjauing... :sleep: Men hun vil gjerne se det. Programmet, altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videoer som er lagt ut så synes jeg faktisk Stina er litt nedlatende og småfrekk mot AB, men det virker ikke som om AB oppfatter den litt hånlige undertonen 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, skruf skrev:

På videoer som er lagt ut så synes jeg faktisk Stina er litt nedlatende og småfrekk mot AB, men det virker ikke som om AB oppfatter den litt hånlige undertonen 

Hun er i såfall ikke den første som gjør dette? Mener det har vært flere som har latterliggjort denne umodne damen, men husker dessverre ikke hvem. 

Men er det bare meg som synes disse forsidene på snappene er litt skrikende? Ser uproft ut og "jalla" 😏

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pæddan skrev:

Hun er i såfall ikke den første som gjør dette? Mener det har vært flere som har latterliggjort denne umodne damen, men husker dessverre ikke hvem. 

Men er det bare meg som synes disse forsidene på snappene er litt skrikende? Ser uproft ut og "jalla" 😏

Tror jeg skrev litt kronglete sånn at det jeg mente ikke kom tydeligere frem, det var ikke sånn «stakkars AB som blir latterliggjort», men mere som at AB tror at hun og Stina er bestiser, mens Stina igjen ikke ser på vennskapet på samme måte. 

Dette kom også ganske tydelig frem under en fest de var på, tror det var forlovelsesselskapet til Stina. Der var alle på samme alder som Stina, og AB virket helt malplassert. Hun tror hun er endel av den unge gjengen, samtidig som de håner henne uten at hun oppfatter undertonen 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith liker jo å presentere seg som "mamma" til de unge bloggerne, noe hun har framhevet flere ganger. Det er hennes rolle i gjengen - å være omsorgspersonen de andre kan komme til med sine spørsmål og problemer.

Det er bare det at når vi ser dem sammen, så vil AB være som dem! Like ung, og den mest fnisete, støyende og skrålende av dem alle, og det ser bare så rart ut.

Det kan også anes en undertone av sårhet når Vixen nevnes - hun var ikke engang nominert, men ble med for å støtte de andre. Har en følelse av at hun drømmer om nominasjon, eller kanskje til og med å vinne. Årets livsstilsblogg? Folkets favoritt?

Men hun vil nok påstå at hun "ikek" bryr seg.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, skruf skrev:

På videoer som er lagt ut så synes jeg faktisk Stina er litt nedlatende og småfrekk mot AB, men det virker ikke som om AB oppfatter den litt hånlige undertonen 

AB forstår ikke hvordan andre oppfatter henne uansett!!!! Hun bare fniser og ler, og fremstår som latterlig, men like blid:-)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, skruf skrev:

På videoer som er lagt ut så synes jeg faktisk Stina er litt nedlatende og småfrekk mot AB, men det virker ikke som om AB oppfatter den litt hånlige undertonen 

Det var Astrid Smestad som gjorde narr av Anne Brith på sin snapstory. Skrev noe tull om cheerleading etc . Husker ikke ordrett . Anne Brith tok dette som et stort kompliment , og så ikke selv at hun ble gjort narr av. Dama eier jo null selvinnsikt.

Endret av Vinglass
Glemt en bokstav
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Anne Brith liker jo å presentere seg som "mamma" til de unge bloggerne, noe hun har framhevet flere ganger. Det er hennes rolle i gjengen - å være omsorgspersonen de andre kan komme til med sine spørsmål og problemer.

Det er bare det at når vi ser dem sammen, så vil AB være som dem! Like ung, og den mest fnisete, støyende og skrålende av dem alle, og det ser bare så rart ut.

Det kan også anes en undertone av sårhet når Vixen nevnes - hun var ikke engang nominert, men ble med for å støtte de andre. Har en følelse av at hun drømmer om nominasjon, eller kanskje til og med å vinne. Årets livsstilsblogg? Folkets favoritt?

Men hun vil nok påstå at hun "ikek" bryr seg.

Får meg til å tenke på moren Regina George i mean girls :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser en frisk etisk, moralsk vind hos reklamekjøpere i dette landet.  På Vika Kino i Oslo 13.11. klokken 8.30 arrangeres "Kampanjeskolen"  Ett av tema er hvordan din merkevare oppfattes når det gjelder valg av reklamemedium.  Stikkord: Kvalitet - tillit - troverdighet - styrke merkevaren.

2018 blir det siste året barneksponeringsbloggere får penger kastet etter seg fra seriøse bedrifter.  De har endelig skjønt at 99% av leserne deres er sterkt kritisk, for å si det mildt, til den uhemmede kyniske bruk av barn for klikk. Dette veldig mye takket være oppegående samfunnsengasjerte lesere av Kvinneguiden og BOT. Forum som jeg vet bransjefolk leser.

Derfor vil ingen seriøs bedrift lenger assosiere seg med barneksponeringsbloggere. Gjelder også de som konsekvent driver med fjusk og fanteri når det gjelder merking... eller ikke merking.  

I 2019 må disse bloggerne livnære seg med å reklamere for luriumpiller, dåsespray og orgasmekrem.  Eller flytte til Malta, ta med seg IP adressen, og reklamere for bettingselskaper og det som verre er ;)

 

 

Endret av Yann
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Moi04 skrev:

Får meg til å tenke på moren Regina George i mean girls :fnise:

Haha ja! «Ah, you girls keep me young" 😂🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg aldri har vært en tilhenger av Anne-Brith. Jeg reagerte på oppførselen hennes da hun deltok i "Hele Norge baker" for noen år siden, hun virket så høy på seg selv og noen god taper var hun ikke, snarere tvert i mot. Jeg hadde litt inntrykk av at hun var overrasket over at hun faktisk hadde konkurrenter der. At det faktisk var andre deltakere som var like flinke, eller enda verre, flinkere enn henne tror jeg nesten ikke hun hadde sett for seg.

Men hun har selvsagt bortforklart oppførselen sin der også, i dette blogginnlegget fra 2015: http://www.annebrith.no/2015/05/01/sannheten-om-hele-norge-baker/ Hun ble i følge seg selv urettferdig behandlet og det var klippingen til TV3 sin skyld at hun fremstod som hun gjorde. Det var dessuten en vanskelig tid for henne, hun hadde ramlet ned kjellertrappa rett før innspillingen begynte og hun savnet barna hun hadde "forlatt".

Jeg heiet på Ida Gran Jansen den gangen - og det gjør jeg fortsatt. Hun har jo virkelig klart å gjøre det bra og har tatt bakebloggingen videre til å inkludere matblogging også. Hun tar fine bilder og jeg synes bloggen hennes er inspirerende. Det har også vært mange gode interiørtips i det senere, siden hun og samboeren har kjøpt ny leilighet de har pusset opp. Jeg gleder meg til kokeboken hennes kommer i oktober!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, formula skrev:

Anne Brith liker jo å presentere seg som "mamma" til de unge bloggerne, noe hun har framhevet flere ganger. Det er hennes rolle i gjengen - å være omsorgspersonen de andre kan komme til med sine spørsmål og problemer.

Det er bare det at når vi ser dem sammen, så vil AB være som dem! Like ung, og den mest fnisete, støyende og skrålende av dem alle, og det ser bare så rart ut.

Det kan også anes en undertone av sårhet når Vixen nevnes - hun var ikke engang nominert, men ble med for å støtte de andre. Har en følelse av at hun drømmer om nominasjon, eller kanskje til og med å vinne. Årets livsstilsblogg? Folkets favoritt?

Men hun vil nok påstå at hun "ikek" bryr seg.

Mammaen deres? :Knegg:

De har da sine egne mødre og veninner å ty til. Jeg tror det bare er AnneBrith som forsøker å finne en unnskyldning for å henge med dem som er halvparten så gamle. Jeg tror ikke de trenger hennes "støtte"... De er mer enn oppegående nok på egenhånd.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, skruf skrev:

Tror jeg skrev litt kronglete sånn at det jeg mente ikke kom tydeligere frem, det var ikke sånn «stakkars AB som blir latterliggjort», men mere som at AB tror at hun og Stina er bestiser, mens Stina igjen ikke ser på vennskapet på samme måte. 

Dette kom også ganske tydelig frem under en fest de var på, tror det var forlovelsesselskapet til Stina. Der var alle på samme alder som Stina, og AB virket helt malplassert. Hun tror hun er endel av den unge gjengen, samtidig som de håner henne uten at hun oppfatter undertonen 

Akkurat det er jo ikke spesielt pent av dem da. De trenger ikke henge med henne for så å håne henne, samtidig. Jeg får litt "mean girls"-vibber.

Endret av Tøytigern
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, ESFP skrev:

Dagens blogginnlegg om å være på Vixen:
"Så jeg dro for å støtte venner og kollegaer. Og jeg ble sittende i salen, helt til slutt. Skam dere dere som ikke gadd å være der til det var ferdig! Frekkere kan det faktisk ikke bli!"

Gårsdagens om pizzaboy:
"En arm som holdt meg inntil seg og en fin fyr, som løftet meg opp og var positiv, fremfor å snakke meg og andre ned. Litt som meg."

Mer selvmotsigende enn henne er det vanskelig å bli. Hun skal få lov til å ikke stille på 17. mai dugnad samtidig som hun krever respekt og forståelse for det valget, mens hun skal dømme folk som går før en Vixen-seremoni er ferdig. LOL!!

 

Og du er moralens vokter selv?

Synes heller det er nyttig å diskutere at hun skrur på kamera for å filme barnas reaksjon når hun snakker om noe som kanskje er sårt for barna: at hun skal begynne å date. At filmcrewet får stikke kamera oppi ansiktet på barna første gang de møter han som enda ikke er mammas kjæreste. At barna ikke beskyttes fordi mamma er opptatt av å lage materiale til TV (for hva hadde AB kunne vist på Bloggerne uten barna?). 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Mnjah skrev:

Og du er moralens vokter selv?

Synes heller det er nyttig å diskutere at hun skrur på kamera for å filme barnas reaksjon når hun snakker om noe som kanskje er sårt for barna: at hun skal begynne å date. At filmcrewet får stikke kamera oppi ansiktet på barna første gang de møter han som enda ikke er mammas kjæreste. At barna ikke beskyttes fordi mamma er opptatt av å lage materiale til TV (for hva hadde AB kunne vist på Bloggerne uten barna?). 

AB sin påvirkningskraft handler om hvor sympatisk folk finner henne. Hun jobber beinhardt for å fremstille seg som en nestekjærlig og god person, en som vil alle vel. Å påpeke selvmotsigelsene hennes handler om å åpne øynene til følgerne hennes, og få dem til å se henne med litt andre øyne. Denne utstrakte iscenesettelsen som mange bloggere driver med, er det helt greit at blogglesere blir gjort oppmerksomme på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet i innlegget om Erik har hun nå lagt ut telefonnummeret sitt... Så folk kan ringe henne og ta en diskusjon om hennes valg 🙈

Håper ingen gjør det, vi vet jo godt hva som skjedde med de som gjorde et lovlig søk i skattelistene. Selv mindreårige ble hengt ut med fullt navn og bosted. 

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

I kommentarfeltet i innlegget om Erik har hun nå lagt ut telefonnummeret sitt... Så folk kan ringe henne og ta en diskusjon om hennes valg 🙈

Håper ingen gjør det, vi vet jo godt hva som skjedde med de som gjorde et lovlig søk i skattelistene. Selv mindreårige ble hengt ut med fullt navn og bosted. 

Herre🙈hvor viktig tror hun at hun er😂 hun må da være det tåpeligeste menneske jeg vet om. Og det betyr at hun topper Per Sandberg. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...