Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva Erik sikter til i instastoryen han har lagt ut? 

 

(«Alle dere som sender melding til min kjære om meg, bare ødelegger for oss😡»)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, ashanti skrev:

Noen som vet hva Erik sikter til i instastoryen han har lagt ut? 

 

(«Alle dere som sender melding til min kjære om meg, bare ødelegger for oss😡»)

Ja, hva er det for noe greier?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ESFP skrev:

Konfirmasjonsgaven var altså sponset😱 og eldste må stille opp i reklame for sin egen gave. Han må visst gjøre halve jobben selv for å finansiere sin egen gave. Her blir igjen lommeboka vikitg enn alt annet. 

Og at de har gamingfri hver lørdag... der de ser "Skal vi danse" istedenfor.... Det tror jeg ingenting på, siden AB tydeligvis ikke er hjemme lørdagskveldene. 

Graverende! Er det noe som ikke er til salgs? 

Ungdommens første date; sponset av Tuttifrutti tyggegummi for frisk pust i samarbeid med pizza sjappa på hjørnet for den ultimate gourmet opplevelse? Dokumentert på mamma AS blogg, insta, snap og søppel-TV på TV 2?

Mamma AS snakker om blomsten og bien, sponset av pekeboken;  Herr og Fru kanin  blir foreldre - hvordan forhindre uønsket graviditet? Bruk kondom..?

Alt er til salgs og alt kan redigeres! Fansen får tilfredsstilt sin glede av å se mindreåriges liv bli stilt ut på utstilling og invadert på det groveste av mamma AS. Spørsmålet mitt er; ville de gjort det samme med egne barn? 

 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Trollmora skrev:

Jeg må nesten le, hun slår et slag for uredigerte bilder og null filter i dag. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har ikke sett en offentlig snap'er med mer bruk av filter enn AB :rasende:

Do as you preach AB, do as you preach.....

Når bloggere poster bilder av seg selv i undertøy er det som regel for å få skryt av kroppen sin. AB intet unntak regner jeg med.

Nå slenger hun attpåtil med at hun daglig får høre hvor stygg hun er, og de positive tilbakemeldingene strømmer på. At kanskje ikke alle i familien er like glad for undertøysbildene gir hun blaffen i. Ukjente mennesker roser kroppen og holdningene til denne sterke kvinnen, og dagen er reddet.

 Når det gjelder ansiktsfilter er det - som du sier - ingen som slår henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ashanti skrev:

Noen som vet hva Erik sikter til i instastoryen han har lagt ut? 

 

(«Alle dere som sender melding til min kjære om meg, bare ødelegger for oss😡»)

Lurer på om Erik har sett disse meldingene.....eller om AB bare har fortalt ham at hun har fått dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ser på konfirmasjonen som et overgangsrituale, hvor konfirmanten trer inn i de voksnes rekker. Anne Brith ser på det som en anledning til å fylle kontoen. De fleste foreldre stresser før en konfirmasjon, og Anne Brith er intet unntak. Det er ikke lett å finne så mange sponsorer på så kort tid., særlig ikke når man i tillegg skal pleie hud, hår, negler og kjærligheten. Alle vet hvor travle bloggere er!

Sponsorinnlegget er pakket inn som et velmenende innlegg om hvordan å forholde seg til barnas spilling. Noen råd og tips til andre bekymrede foreldre. Det viktigeste er å være kjempeinteressert og involvert i spillingen til barnet. "Hva skjer i spillet? Hvorfor liker du det? Hva er gøy? Og ikke minst: Hvem spiller du med?". Så hun har teorien inne, men jeg tviler på at det er så lett å følge opp fra Ostøen.

Det er ikke uvanlig at deler av konf-pengene går til pc. Men i stedet for den vanlige veien, hvor konfirmanten koser seg med å velge ut drømmepc'n selv, har hu mor sjøl gjort unna den delen. Hun har brukt måneder på research, for pc'n må jo være tilpasset favorittspillet. Og siden Anne Brith følger barna tett, vet hun nesten hva det heter (Fortnite var nok navnet hun lette etter). Heldigvis hadde sponsoren akkurat de komponentene hun har brukt de siste månedene på å finne fram til. Snakk om flaks!

Innlegget avsluttes med en liten urban dictionary for de foreldrene som kanskje ikke følger med så godt som Anne Brith. Men hun glemte et ord:

Cringe

Det ordet er veldig beskrivende for innlegget!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, formula skrev:

Lurer på om Erik har sett disse meldingene.....eller om AB bare har fortalt ham at hun har fått dem?

Han skrev: Alle dere som sender melding til min kjære om meg, bare ødelegger for oss😡

Slik jeg tolker det dreier ikke dette seg om meldinger om bloggerens utseende men at det dreier seg om Erik selv. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Han skrev: Alle dere som sender melding til min kjære om meg, bare ødelegger for oss😡

Slik jeg tolker det dreier ikke dette seg om meldinger om bloggerens utseende men at det dreier seg om Erik selv. 

 

Det jeg lurer på er: Vet han at disse meldingene finnes? (ikke noe med utseendet å gjøre)

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, formula skrev:

Det jeg spør om er: Vet han at disse meldingene finnes? (ikke noe med utseendet å gjøre)

Tja, i en logisk verden ville jeg sagt ja, men i Blogglandia er det ikke sikkert at det eksisterer noen meldinger som omhandler vedkommende i det hele tatt. 

Agendaen kan være så enkelt som spill for galleriet. De vil ha oppmerksomhet, 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Han skrev: Alle dere som sender melding til min kjære om meg, bare ødelegger for oss😡

Slik jeg tolker det dreier ikke dette seg om meldinger om bloggerens utseende men at det dreier seg om Erik selv. 

Eller kansje blander han innlegg med 

Han blander vel "meldinger" med innlegg på et offentlig forum, da. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på det: En voksen kvinne, til og med en godt voksen kvinne, og ikke minst en mamma, - legger ut sutrete komplimentfiskeinnlegg på Instagram, flankert av et soft foto i pastellfarger, av seg seg selv, dandert i romantiske omgivelser og iført lolitaundertøy. Hvor blåst og egosentrert kan man bli? Her snakker vi kvinnelig utgave av Frank L. 

 

Endret av Berga
Rettet feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Tja, hvem vet? 

Ja, alt annet sletter hun vel? 

Jeg har aldri noen sinne skrevet eller kommentert noe hun poster av denne ene grunnen. Verken på insta, snap, blogg eller fb.

Eneste stedet en kan ytre seg kritisk er her inne. 

Endret av Perle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Berga skrev:

Tenk på det: En voksen kvinne, til og med en godt voksen kvinne, og ikke minst en mamma, - legger ut sutrete komplimentfiskeinnlegg på Instagram, flankert av et soft foto i pastellfarger, av seg seg selv, dandert i romantiske omgivelser og iførti lolitaundertøy. Hvor blåst og egosentrert kan man bli? Her snakker vi kvinnelig utgave av Frank L. 

 

Det er slik ungdomsskoleelever holder på, men flertallet av dem fisker nok ikke etter komplimenter på insta i pastellfarger, ikledd undertøy. 

Noen burde snakket med denne voksne kvinnen om hvilken rollemodell hun er og at denne oppførselen kan komme tilbake til hennes egne barn. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perle skrev:

Ja, alt annet sletter hun vel? 

Jeg har aldri noen sinne skrevet eller kommentert noe hun poster av den ene grunnen. Hverken på insta, snap, eller fb. 

Eneste stedet en kan ytre seg kritisk er her inne. 

Jeg skriver heller aldri på bloggen eller på insta av samme årsak som deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Perle skrev:

Ja, alt annet sletter hun vel? 

Jeg har aldri noen sinne skrevet eller kommentert noe hun poster av denne ene grunnen. Verken på insta, snap, blogg eller fb.

Eneste stedet en kan ytre seg kritisk er her inne. 

Jeg kommenterer heller aldri noe av det hun poster. For det første er jeg blokkert på insta og går ut fra at jeg fort kunne blitt det på snap og blogg også. På FB har jeg aldri sett noen har kommentert stygt, hverken når det gjelder utseende eller kjæreste. På bloggen har hun vel en assistent som luker ut de stygge meldingene før hun får lese, så HVOR hagler disse meldingene inn?? 

Anne Brith, som gladelig offentliggjør både den ene og den andre, hvorfor gjør hun ikke noe lignende med disse? Ikke en gang en skjermdump vil hun vise... Og nå er kjæresten altså ute og indirekte ber folk om å slutte å sende meldinger, om ham,  til "hans kjære". Lurer veldig på om han har fått se disse meldingene - ja, om de finnes rett og slett.

Eller er dette et spill hun driver for å skape det velkjente "oss mot verden (haterne)", knytte dem nærmere sammen ved å dra inn ham på denne måten? Og disse meldingene som går på hennes utseende, som er så stygge, og som hun får lese daglig, finnes de i det hele tatt? I denne bloggen, der sannhet og løgn går om hverandre hver dag, må det være lov å tvile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelpes🙈

Og så hun som kommenterer som er så vakker at hun ikke får jobb 😂 det er et hardt liv. 

Jeg trodde at jeg ser sånn passe pen ut, men jeg har aldri vært arbeidsledig, så der røyk den livsløgnen altså 😖

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, anno1 skrev:

Dette er vel en sak for Mads Hansen.

"Apper som vrir og vrenger på vårt utseende er vi for gode for" Atte say what?!?! 

Ingen, INGEN! på denne planeten bruker mer filter enn mor sjøl!

Nettopp!! I 99% av snappene hun tar bruker hun filter. Alt fra kaninører, beautyfilter og annet rart, så her var det rette ræva som feis. Høyt!! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...