Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Hvorfor er hun så sjokkert når folk synes hun ser sliten/gammel ut når hun legger ut bilde uten filter eller er på TV? 

Hun bruker jo filter på alle sine egne SoMe. Er det rar seerne får sjokk?? I kommentarfeltet på insta skriver hun at hun skal ta dette opp med sine yngre kollegaer. Vel, det er som de sier under sikkerhetsdemonstrasjonen på flyet: hjelp først deg selv, deretter andre. Slutt å bruk filter selv, vær et godt forbilde.

Siden jeg vet du leser her AB: Kan du slutte å ha alle videosnappene dine på loop?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun bruker konstant filter på snap og redigerer alt av bilder på bloggen. Veldig rart folk syns hun ser annerledes ut på tv🙃

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror både det halvnakenbildet og det intetsigende innlegget om hus kom i dag for å tåkelegge det innlegget om pc’en sønnen fikk til konfirmasjon. De to andre innleggene lager nok «støy» så det innlegget blir glemt. 

Hun måtte skrive det fordi hun har blitt sponset, men hun skjønner at hun får kritikk for å selge sønnen sin for en pc. Det var også utrolig dårlig skrevet og bare svada, så veldig tydelig at det kun var reklame. 

 

Så tror de to andre kom for å få folk til å forbi gå det og hive seg over det lolitabildet hun vet engasjerer her. 

 

Utspekulert dame, tror hun er villig til å selge seg for det meste. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne

Jeg har skrevet det her før og jeg skriver det igjen; jeg tenker med skrekk og gru hvordan jeg hadde hatt det hvis mamma la ut et bilde på insta der hun var i ført en bitteliten truse og en singlet der brystvorten synes igjennom. Jeg hadde dødd av skam. Har ikke AB noe som helst følelse for hvordan arvingene opplever dette? Det er et utrolig billig triks for å få oppmerksomhet og jeg tar ikke den bloggen seriøst overhodet. Hun er ikke inspirerende, hun er den minst populære jenten i klassen som endelig har fått blogg, henger med kjendisene og tror hun nå har vunnet livet for endelig er det hennes tur å være populær. Hun oppfører seg som en i tenårene, ikke en på godt over 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun i det hele tatt venninner på sin egen alder, eller er det bare rosabloggerene i 20-åra hun henger med? 

De jentene er jo ikke langt unna eldstemann sin alder.

Jeg har ikke noe i mot kvinner i 20-årene, men tenker med meg selv at det ville vært helt merkelig å bare vært venninne med folk som er på alder med datteren min på 21 år. Man forandrer seg mye fra 20 til 40, og man trenger impulser og det å omgås noen på sin egen alder. En 20-åring har naturlig nok ikke samme livserfaring som en på 40. De færreste på 20 har fire barn, og iallefall ikke tenåringer med de utfordringer det kan medføre. 

Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot de i 20-årene, jeg har noen gode jobbvenninner i den alderen der som jeg også har mye kontakt med på fritiden. Men det er venninnene mine på min egen alder som forstår meg best og som best forstår de utfordringene og bekymringene som av og til oppstår i et langt ekteskap og med tenåringer 

Endret av skruf
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg på Bloggerene i 5 min i går og fikk kun med meg at AB sjekket i sidesynet at de ble filmet da kjæresten kysset henne under Vixen. Så stas med ny kjæreste altså! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fremsnakking av seg selv i dagens «Bloggerne». Er jo ikke måte på hvor støttende, snill, raus og omsorgsfull den dama er 🙈

Tror hun at hvis hun gjentar det ofte nok så blir det en sannhet? Hun har da vist helt andre takter på blogg og i sosiale medier... 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg såg på Bloggerene i 5 min i går og fikk kun med meg at AB sjekket i sidesynet at de ble filmet da kjæresten kysset henne under Vixen. Så stas med ny kjæreste altså! 

Hele seansen fra Vixen viser for en besynderlig gjeng bloggerne er. Én person med naturlig varme og utstråling, og det var Helsesista. Resten framstår mer eller mindre krampaktig opptatte av hvordan de tar seg ut, og AB klarer overhodet ikke å skjule hvor stort dette er for henne, med alt av media til stede. Og skravla går i ett. Men hun var fin denne kvelden da, det skal hun ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Har hun i det hele tatt venninner på sin egen alder, eller er det bare rosabloggerene i 20-åra hun henger med? 

 

Har hun venner i det hele tatt? Hvor er de unge bloggerne når Anne Brith og kjæresten arrangerer party på hytta si til svigers? Og bloggervennene byttes ut i takt med at hun bytter plattform eller hvem som skal delta i bloggerne. Det ser ut som om hun krampaktig forsøker å tro på at dette er ekte. Er det noen som kunne trengt noen gode venninner, så er det Anne Brith!

Nå kommer det sikkert et innlegg om alle de nære venninnene hun har, men som hun ikke vil eksponere på bloggen. Men Anne Brith har brent så mange broer de siste årene at jeg tviler på at de finnes. Den siste gangen jeg hørte om en venn utenfor Blogglandia var i et par innlegg på bloggen hennes for noen år siden. Og ut ifra innholdet var de ikke venner lenger. Og de innleggene alene er nok for at de fleste oppegående mennesker styrer unna. Og tilbake sitter unge bloggere som ikke har noe å tape hvis Fru Davidsen tilter. Tvert imot, drama selger. Og i mellomtiden smiler de søtt for kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, bue skrev:

Har hun venner i det hele tatt? Hvor er de unge bloggerne når Anne Brith og kjæresten arrangerer party på hytta si til svigers? Og bloggervennene byttes ut i takt med at hun bytter plattform eller hvem som skal delta i bloggerne. Det ser ut som om hun krampaktig forsøker å tro på at dette er ekte. Er det noen som kunne trengt noen gode venninner, så er det Anne Brith!

Nå kommer det sikkert et innlegg om alle de nære venninnene hun har, men som hun ikke vil eksponere på bloggen. Men Anne Brith har brent så mange broer de siste årene at jeg tviler på at de finnes. Den siste gangen jeg hørte om en venn utenfor Blogglandia var i et par innlegg på bloggen hennes for noen år siden. Og ut ifra innholdet var de ikke venner lenger. Og de innleggene alene er nok for at de fleste oppegående mennesker styrer unna. Og tilbake sitter unge bloggere som ikke har noe å tape hvis Fru Davidsen tilter. Tvert imot, drama selger. Og i mellomtiden smiler de søtt for kamera.

Hun har vært bestis med Espen Hilton, Lene Alexandra, Treningsfrue og mange flere alt etter hvilken plattform hun har blogget under. Hun hadde «stylist-venninne» (vi husker veska som ble stjålet) Hun roper så høyt når hun får henge med noen oppe i hiarkiet, «fiffen», men plutselig er alle borte. Når jeg så at til og med ØRJAN BURØE så meget beklemt ut ved å snakke med henne mens Erik 32 beundret ballonger, satt jeg og rista på hodet og måtte le. Av AB. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Chrisssi skrev:

Mor sjøl hadde nok kun ett mål med å vise seg på Vixen, å vise at hun endelig hadde kapret seg et mannebein. Hun brauter seg fram, gnåler og fniser høyest. For et slitsomt menneske, ikke rart folk skygger banen.

Samtalen mellom Nils Erik 32 år  og den ukjente var fornøyelig; Hva gjør du? Jeg lager pizza, og du? Jeg er programutvikler i TV3, Viaplay, Viasat..... Så sier Nilsemann: Kult, det blir bra, noen må gjøre det også (samtidig som ha filker med noen ballonger i taket). Genialt altså 😂 (kanskje ikke ordrett gjentatt)

 

 

Uff da.. 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Chrisssi said:

Mor sjøl hadde nok kun ett mål med å vise seg på Vixen, å vise at hun endelig hadde kapret seg et mannebein. Hun brauter seg fram, gnåler og fniser høyest. For et slitsomt menneske, ikke rart folk skygger banen.

Samtalen mellom Nils Erik 32 år Bærum og den ukjente var fornøyelig; Hva gjør du? Jeg lager pizza, og du? Jeg er programutvikler i TV3, Viaplay, Viasat..... Så sier Nilsemann: Kult, det blir bra, noen må gjøre det også (samtidig som ha filker med noen ballonger i taket). Genialt altså 😂 (kanskje ikke ordrett gjentatt)

 

 

Jupp, det var akkurat slik! Døde litt innvendig kjente jeg. Hadde det kommet fra en 13 åring i en klein situasjon.. men en voksen mann står å snakker slik?! Jeg bor langt ute på bygda og er godt vant med mange unkarer som blir betegnet "bygdetullinger", men de fremstår jo mer verdensvant og oppegående i praten enn dette. Blir helt målløs.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Chrisssi skrev:

Mor sjøl hadde nok kun ett mål med å vise seg på Vixen, å vise at hun endelig hadde kapret seg et mannebein. Hun brauter seg fram, gnåler og fniser høyest. For et slitsomt menneske, ikke rart folk skygger banen.

Samtalen mellom Nils Erik 32 år Bærum og den ukjente var fornøyelig; Hva gjør du? Jeg lager pizza, og du? Jeg er programutvikler i TV3, Viaplay, Viasat..... Så sier Nilsemann: Kult, det blir bra, noen må gjøre det også (samtidig som ha filker med noen ballonger i taket). Genialt altså 😂 (kanskje ikke ordrett gjentatt)

 

 

Oisann🙊

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møte med YouTube?? 

 

Jeg trodde ikke man måtte ha møte med YouTube for å lage filmer der? Og sånn som jeg kjenner YouTube ut fra venner, så er det ikke sånn at YouTube løpet rundt og har møter?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ESFP skrev:

Håper INGEN av hennes fans meldte seg på denne turen med ønske om å være på samme tur som henne, for så å oppdage at hun ikke blir med på turen. 

Det går knapt an å forestille seg hvor skuffende det må være......:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...