Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Hummingbird2 skrev:

I kommentarfeltet i innlegget om Erik har hun nå lagt ut telefonnummeret sitt... Så folk kan ringe henne og ta en diskusjon om hennes valg 🙈

Håper ingen gjør det, vi vet jo godt hva som skjedde med de som gjorde et lovlig søk i skattelistene. Selv mindreårige ble hengt ut med fullt navn og bosted. 

Herregud, hvor blåst er hun egentlig? Og nå snapper hun om hyttetur med Erik (= ungene alene hjemme). Her er det viktigere å snappe om overnatting og fest i «BÆRUM! Hytta! Vårt paradis!» - enn å tenke på barns sikkerhet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er liksom ikke noen verdenssensasjon å være sammen med noen som er 11 år yngre. 

Hun konstruerer som vanlig et bilde av at noen/alle/folk som sier fæle ting - og så konstruerer hun historien om rause snille AB som hever seg over kommentarene og lever livet sitt som hun vil. 

Jeg bryr meg virkelig ikke om hvem voksne folk er sammen med. Og jeg kjenner INGEN som bryr seg om sånn.

 

Men jeg kjenner ganske mange som synes det er helt for ille at hun bruker ungene sine som rekvisitter i konstruksjonen av historien om flotte, snille, rause, velmenende AB mot verden. DET synes jeg er helt fullstendig forkastelig. 

  • Liker 41
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg synes at Eirik sitt først møte med resten av familien (får ikke lov å skrive b*a*r*n*a)  gikk bra. Han prøvde å snakke deres språk, tenker det er helt greit. Det er ikke enkelt å møte partnerens barn for første gang, jeg har gjort det selv og det var kleint første gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øredobbene som hun har brukt hele tiden i et par uker nå,er de sponset? Ikke sett hun har skrevet annonse/reklame, men noe må det jo være når hun iherdig viser de frem på snap hele tiden? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

Husker hun skrev noe sånt som at "Jeg og Erik fant noe hos hverandre som vi begge søkte".

Han søkte hennes kjendisstatus, hun søkte hans penger? Ja jeg vet jeg spekulerer. Men hva i huleste ser de hos hverandre?? Hva ser AB hos denne råneren på 32 år? En godt voksen dame, mor til fire. For det er akkurat råner jeg tenker på når jeg ser bil, hytte, båt med blinkende lys i alle farger, dunkende musikk og en fyr med capsen bakfram.

Ville denne romansen ha oppstått om han var renovasjonsarbeideren som henta søppelet hennes hver uke? Eller om hun var 43 år og sto i kassa hos Pizzabakeren?

Setter en tier på nei  !

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, formula skrev:

 

Ville denne romansen ha oppstått om han var renovasjonsarbeideren som henta søppelet hennes hver uke? Eller om hun var 43 år og sto i kassa hos Pizzabakeren?

Aldri i verden!!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pittelille skrev:

De øredobbene som hun har brukt hele tiden i et par uker nå,er de sponset? Ikke sett hun har skrevet annonse/reklame, men noe må det jo være når hun iherdig viser de frem på snap hele tiden? 

Så bra du påminner henne! Leit om hun skulle glemme et  "det er mange som spør" -innlegg! :jepp:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Perle skrev:

Så bra du påminner henne! Leit om hun skulle glemme et  "det er mange som spør" -innlegg! :jepp:

Veit ikke hvorfor du svarer på den måten,jeg, men grunnen til at jeg lurer er fordi hun forrige lørdag ble intervjuet av GKN ang merking. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pittelille skrev:

Veit ikke hvorfor du svarer på den måten,jeg, men grunnen til at jeg lurer er fordi hun forrige lørdag ble intervjuet av GKN ang merking. 

Fordi hun har en greie med å "vise" frem ting. Etten viss tid lager hun et innlegg eller skriver på snap/insta: Det er mange som lurer! øredobber (eller buksene, eller blomstene, eller what not) er fra bla-bla-bla-bla".

Alle vet at jo at hun leser her inne, så da quotet jeg deg da, og skrev at det er fint (ironi) du minnet henne på dette i tilfelle hun hadde glemt. :Nikke: 

Endret av Perle
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg (med iphone) som ikke får trykket på menuen på bloggen hennes, og dermed ikke får opp det nyeste innleggene ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er vi igang igjen, på hytta på Ostøya, snapper båter og Bærums ungdom med store båter. Mor sjøl filmer og vandrer rundt med hode på skakke og ett øye i kamera. Jeg kjenner igjen noen av vennene og tror neppe de kan være overbegeistret.

 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nobile skrev:

Flere enn meg (med iphone) som ikke får trykket på menuen på bloggen hennes, og dermed ikke får opp det nyeste innleggene ? 

Fungerer ikke på iPhone, bare på iPad eller laptop ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chrisssi skrev:

Og så er vi igang igjen, på hytta på Ostøya, snapper båter og Bærums ungdom med store båter. Mor sjøl filmer og vandrer rundt med hode på skakke og ett øye i kamera. Jeg kjenner igjen noen av vennene og tror neppe de kan være overbegeistret.

 

Kommer nok snart en snap om hvor fint det er med (Eriks) nære venner, understreket med et smatt eller litt suging i tennene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chrisssi skrev:

Og så er vi igang igjen, på hytta på Ostøya, snapper båter og Bærums ungdom med store båter. Mor sjøl filmer og vandrer rundt med hode på skakke og ett øye i kamera. Jeg kjenner igjen noen av vennene og tror neppe de kan være overbegeistret.

 

Kleint. Bare kleint. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvilken "storm" hun står i nå?

Den med Nils Erik som ikke vil kjøpe hus, den med "når kameraet er slått av" eller den selvkonstruerte om hvor fælt og hatske alle er fordi hun er elleve år eldre enn Nils Erik 32? 

Det er vanskelig å holde oversikten. Seriøst. 

 

Endret av Perle
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentekvinne skrev:

Jeg synes at Eirik sitt først møte med resten av familien (får ikke lov å skrive b*a*r*n*a)  gikk bra. Han prøvde å snakke deres språk, tenker det er helt greit. Det er ikke enkelt å møte partnerens barn for første gang, jeg har gjort det selv og det var kleint første gangen. 

Ja, det er kleint for de voksne og antagelig også et ras av følelser involvert for barna. Derfor ville nok de fleste spart seg den ekstra belastningen med å ta med et tv-team på slep i en slik situasjon. Ja, med mindre man syns det var viktigere å lage "god og ekte" tv, da. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FruJohansen skrev:

Ja, det er kleint for de voksne og antagelig også et ras av følelser involvert for barna. Derfor ville nok de fleste spart seg den ekstra belastningen med å ta med et tv-team på slep i en slik situasjon. Ja, med mindre man syns det var viktigere å lage "god og ekte" tv, da. 

Hun eier ikke grenser eller sperrer. Hun kunne tråkket over lik det er jeg sikker på. 

Hun vekket den utslitte datteren sin mitt på natten inne på pikeromme oppjaget, påtatt og hysterisk med et TV-team på slep...

Endret av Perle
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par dager siden hadde hun dårlig samvittighet for å ha brukt lite tid med barna. Hun skyldte på hard jobbing. Nå er hun (som normalt) borte hele helgen. Her henger ikke ord og handling sammen. Utenfra ser det ut som om både jobb og pizzaboy blir prioritert fremfor de hjemme. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...