Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, ESFP skrev:

For et par dager siden hadde hun dårlig samvittighet for å ha brukt lite tid med barna. Hun skyldte på hard jobbing. Nå er hun (som normalt) borte hele helgen. Her henger ikke ord og handling sammen. Utenfra ser det ut som om både jobb og pizzaboy blir prioritert fremfor de hjemme. 

Ja, hun hadde dårlig samvittighet for å være mye borte fra barna, og kroppen hungrer etter fri og hvile. Og for 2-3 dager siden: "Nå blir det heldigvis noen dager hjemme. Bare jeg og barna!"

Og etter å ha spydd ut eder og galle i innlegg etter innlegg, lyser det mot oss på FB-siden: "La oss ikke ta alt så fryktelig seriøst......" Tror ikke jeg vet om noen andre som er så skiftende og selvmotsigende. Hvorfor ikke være hjemme og hvile hvis det er sånn at kroppen hungrer etter avslapning? Tør hun ikke la kjæresten feste alene? Eller er hun kanskje ikke så sliten likevel?

Hun refererer også til  «den tåkete tiden» - DA var hun ikke pen. Men  derimot - nå blomstrer hun fordi hun har det bra på innsiden! Hvem skriver sånt om seg selv?! Ikke virker det som hun har det spesielt bra på innsiden heller, de dagene hun skriver innlegg som f. eks "Kan jeg få se deg naken?".

Håper TV2 evaluerer deltagerne i Bloggerne før evt. nye sesonger. Her er det alt for mye som ikke stemmer, og de har også et ansvar, både når det gjelder bloggeren og familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, formula skrev:

....:::::Hun refererer også til  «den tåkete tiden» - DA var hun ikke pen. Men  derimot - nå blomstrer hun fordi hun har det bra på innsiden! Hvem skriver sånt om seg selv?! Ikke virker det som hun har det spesielt bra på innsiden heller, de dagene hun skriver innlegg som f. eks "Kan jeg få se deg naken?". .........

Så hun blomstrer, ok....da skjønner jeg hvorfor hun hele tiden beundrer seg selv med det ene øyet i kamera 🤣🤣🤣

De har fest med sine venner, men hvor er Stina og de andre bloggerne, for ikke å snakke om bestevenner som Espen Hilton og Lene Aleksandra? 😳

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nobile skrev:

Flere enn meg (med iphone) som ikke får trykket på menuen på bloggen hennes, og dermed ikke får opp det nyeste innleggene ? 

Bruk en annen nettleser. Jeg får ikke opp bloggfeeden i safari, men det funker i Chrome. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marimba skrev:

Bruk en annen nettleser. Jeg får ikke opp bloggfeeden i safari, men det funker i Chrome. 

Det virker i safari hos meg.

IPhone 8plus (IOS 11.4.1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chrisssi skrev:

De har fest med sine venner, men hvor er Stina og de andre bloggerne, for ikke å snakke om bestevenner som Espen Hilton og Lene Aleksandra? 😳

Det er vel leeenge siden AB var bestevenn med Espen Hilton....og Konatil....og Ørjan Burøe....osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Chrisssi skrev:

Så hun blomstrer, ok....da skjønner jeg hvorfor hun hele tiden beundrer seg selv med det ene øyet i kamera 🤣🤣🤣

De har fest med sine venner, men hvor er Stina og de andre bloggerne, for ikke å snakke om bestevenner som Espen Hilton og Lene Aleksandra? 😳

kanskje Stina er for pen for AB til å ta med på festen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Potatopotato said:

Og dette båthuset som «ikke har strøm»..... mye lys og lyd fra ingenting

Blåser godt i den vindmølla ja! 😂😂

Ref. de som mente det kunne være egenprodusert strøm.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Potatopotato skrev:

Og dette båthuset som «ikke har strøm»..... mye lys og lyd fra ingenting

Fascinerende mye lys og lyd med tanke på at det ikke er strøm der, ja🤔... (og dritharry, jeg får bare vibber fra bygdefester da jeg var 17...)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selveste Morten Ramm harselerer med mor hjertegod og pizzaboy på Instagram nå. (rammnieu)

Endret av Hummingbird2
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuuuu skal vi bad!

hva er poenget med tre snaps hvor ab filmer at hun går bortover brygga? Ble flau av snappene nå, hun prøver virkelig for hardt 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lopploella skrev:

Den utseendemessige endringen kommer muligens ikke bare innenfra? Kan den ha bittelitt å gjøre med et noe økt fokus på egenpleie, sminke, hår- og vippextensions, løsnegler, fillers, tatoverte øyenbryn og tannregulering?

Og ikke minst filterbruk!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For moro skyld så jeg om igjen den første episoden de var med i av Bloggerne. Fiffig at det er like mye mas om hus og eksponering av ungene etter fire år. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Vipser skrev:

For moro skyld så jeg om igjen den første episoden de var med i av Bloggerne. Fiffig at det er like mye mas om hus og eksponering av ungene etter fire år. 

Synes det er mer tragisk enn fiffig at hun har fått drive med denne uhemmede eksponeringen av barn i flere år.

Det er jo store deler av barndommen til de det er snakk om. Og dette synes TV2 er greit.

Får håpe dette er siste sesongen med denne familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, anno1 skrev:

Blåser godt i den vindmølla ja! 😂😂

Ref. de som mente det kunne være egenprodusert strøm.

Skjøteledning fra hovedhus fikser nok mye. 

Jeg tror heller ikke dette egentlig er noe båthus, tror det er ett aneks til hytten som har fått navnet "båthuset".  Syns det er merkelig om ett båthus skulle vært ustyrt med så mye vinduer og glassdører. Så jeg vil tro det i sin tid var bygd som ett aneks.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det aller første møtet mellom Erik og ungene kommenterte et av barna at de voksne kunne gå ut på date og at de selv kunne være her hjemme. Tviler ikke et sekund på at de er mye alene. AB har vel mye «tapt tid» i utelivet og ta igjen etter å ha vært hjemmeværende og alene med 4 stk. Før brukte hun søsteren sin som barnevakt. Hører hverken om henne lenger eller at hun er barnevakt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...