Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Jeg har fulgt Anne Brith på Instagram i noen måneder nå fordi jeg likte hennes ærlighet og direkte væremåte. En dame som meg, med bein i nesa som ikke lar seg pille på nesen. 

Når man har en blogg, har man lov å skrive om hva man vil på den. Noen finner den interessant og kan lære noe av den mens andre tenker sitt og kommer med kritikk på forumet. Alle har lov til å komme med ris eller ros men husk en viktig ting: eieren av bloggen er sjefen og bestemmer innholdet. Det samme gjelder Instagram og Snapchat. Det gjelder ikke-kjendiser som meg og kjendiser som Anne Brith, Caroline, Eirin K, osv. Alle har et valg. Om du velger å besøke en blogg kun for å finne feil i den eller klandre bloggeren, har du valgt feil blogg. Din kritikk og drittkommentarer endrer ingenting, og du kommer ingen vei. Jeg, Anne Brith, Caroline, osv. kommer til å fortsette med å være oss selv og drite tynt i hva dere andre mener. 

I bloggverden, som i alt annet i livet, "You can't please everyone. You're not a jar of Nutella". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, hets og  personangrep/persondebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende dame som er et godt eksempel på hvor forskrudd mediebildet er i dag; full eksponering av privatliv, inkludert barn som burde vært vernet mot sånt, klikkbait-innlegg og null evne til å ta til seg konstruktiv kritikk. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bloggen hennes du har linket til? Beklager, men klikker meg ikke inn om det er bloggen :)

ja, det er det.. Jeg gikk rett i fella :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det.. Jeg gikk rett i fella :/

Det er ikke en felle. Om du holder musepekeren over linken får du opp navnet på siden den linker til, nede til venstre på skjermen. Hvordan det er på mobil vet jeg dog ikke. 

Endret av Llise
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en felle. Om du holder musepekeren over linken får du opp navnet på siden den linker til, nede til venstre på skjermen. Hvordan det er på mobil vet jeg dog ikke. 

På mobil får man ikke muligheten til det (korrekter meg gjerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

På mobil får man ikke muligheten til det (korrekter meg gjerne)

Jeg får opp bloggadressen på mobil om jeg trykker og holder inne på linken. Kommer opp øverst i ruta med valg om hva jeg vil gjøre (gå dit, åpne ny fane, kopiere tekst osv). 

Beklager at jeg ikke tenkte på å merke, satt ved datamaskinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp bloggadressen på mobil om jeg trykker og holder inne på linken. Kommer opp øverst i ruta med valg om hva jeg vil gjøre (gå dit, åpne ny fane, kopiere tekst osv). 

Beklager at jeg ikke tenkte på å merke, satt ved datamaskinen. 

Måtte teste det nå, og du har helt rett, takk det var jeg ikke klar over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Anne Brith skal begynne hos Anti. Hun skrev om det her - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/928489217234534/ - og søkte jeg og fikk opp blogginnlegget http://www.annebrith.no/2015/11/19/jeg-hadde-en-ide/ .

Nettsiden til Anti: http://anti.as/news  - og noen av folkene hun skal jobbe sammen med finner man her: http://anti.as/brandpeople/contact

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

I et ubetenksomt øyeblikk kom jeg til å trykke meg inn på AB sin blogg. Gurimalla, jeg hadde virkelig glemt hvordan hun skriver. Typisk klikkorientert overskrift om barn og at mor må tilbringe julaften alene. Bare for å lese at

1) Barna ikke vil at hun skal være alene

2) Hun ofrer (???!!!) seg for barna som sier at hun bør være sammen med kjæresten, så da velger hun heller det.

3) Og så, på forespørsel fra lesere som jo påpeker at hun har familie som hun kan være sammen med, svarer hun at nei, i år skal hun gjøre det hun har lyst til.

Hvor ble det av problemstillingen? Var ikke den at hun egentlig måtte være alene på julaften?

Og så som rosinen i pølsa, er det flere i kommentarfeltet som ikke får livshistorien hennes til å henge sammen, disse vil hun svare på mail, MEN, de som har fulgt henne lenge, skriver hun, har ikke problemer med å forstå. 

Tror de på det de skriver selv, disse bloggerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var daglig leser på Villa Perlesukker og jeg både brukte og testet oppskriftene. Var en fantastisk blogg! Sluttet da det ble flere innlegg om hennes BFF(!) Lene Alexandra enn om baking. og at det ble for mye om trening og daglige sysler var også med på å miste meg som leser. Ser nå at jeg gjorde et godt valg etter å ha lest hele denne tråden! Det sjokkerer meg at hun har valgt denne retningen og lar de flotte barna utleveres slik. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

For noen uker siden sjekket jeg blogglisten og da hadde AB i overkant av 3000 lesere. Jeg ble litt forbauset, fordi da jeg var leser så lå hun jevnt mye høyere enn dette. Bare et par dager senere var hun oppe på 12.000 igjen. Jeg tenkte at det var et engansgtilfelle, men da jeg sjekket blogglisten i dag var hun nede på 3000 tallet igjen.

http://imgur.com/nuift6z

Jeg lurer på hva som skjer med bloggen fremover. Det er underlig å se på disse tallene.  Selvfølgelig handler jo dette om klikkoverskrifter som drar lesertallene oppover, men det er litt som å se på hjerterytmen til noen som gang på gang må bli gjennopplivet. Det virker som det er stunt som holder det gående. Tror Anti bør ha en god plan for bloggen fremover hvis den skal overleve. Jeg tror ikke bakeblogg kaster nok av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen uker siden sjekket jeg blogglisten og da hadde AB i overkant av 3000 lesere. Jeg ble litt forbauset, fordi da jeg var leser så lå hun jevnt mye høyere enn dette. Bare et par dager senere var hun oppe på 12.000 igjen. Jeg tenkte at det var et engansgtilfelle, men da jeg sjekket blogglisten i dag var hun nede på 3000 tallet igjen.

http://imgur.com/nuift6z

Jeg lurer på hva som skjer med bloggen fremover. Det er underlig å se på disse tallene.  Selvfølgelig handler jo dette om klikkoverskrifter som drar lesertallene oppover, men det er litt som å se på hjerterytmen til noen som gang på gang må bli gjennopplivet. Det virker som det er stunt som holder det gående. Tror Anti bør ha en god plan for bloggen fremover hvis den skal overleve. Jeg tror ikke bakeblogg kaster nok av seg.

Hun kommer nok til å begynne med enda drøyere utsmøring av barnas privatliv, og seg selv, osv. :P clickbait for alle pengene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...