Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid syntes Gant er harry, men det er kanskje bare meg. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Gjest Kariannne
Skrevet

Skjønner ikke all hetsen mot henne. Jeg følger ikke bloggen, men jeg ser på Bloggerne å det jeg har sett av hun der, gir meg et inntrykk av at hun er en god mamma som virkelig står på for barna sine. 

Skrevet
Akkurat nå, Kariannne skrev:

Skjønner ikke all hetsen mot henne. Jeg følger ikke bloggen, men jeg ser på Bloggerne å det jeg har sett av hun der, gir meg et inntrykk av at hun er en god mamma som virkelig står på for barna sine. 

Hets - eller kritikk av blogg?

Skrevet
14 minutter siden, Kariannne skrev:

Hets? Hvor finner du det? :klo:

• Liker 12
Gjest Kariannne
Skrevet
24 minutter siden, Berga skrev:

Hets - eller kritikk av blogg?

Kritikk da.

Skrevet
1 time siden, Kariannne skrev:

Kanskje du hadde forstått mer hvis du leste bloggen!

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, Kariannne skrev:

For meg var vendepunktet da hun hang ut folk med fullt navn og bosted på bloggen- folk som helt lovlig hadde søkt på skattelistene etter henne. 

Samt da jeg så henne ha «hysterisk anfall» på do da hun kalte barna for «jævel-unger».  

Jeg hetser ikke når jeg skriver dettte. 

• Liker 43
Skrevet (endret)
2 timer siden, Maskopi skrev:

Tok han smør før han sendte det videre?? 🙀

Unnskyld, men :skratte:

Endret av Rosalie
  • Liker 12
Skrevet (endret)
3 timer siden, Kariannne skrev:

Har du fått med deg f.eks.:

Eller:

Har samlet litt mer her: https://imgur.com/a/C4yla

Endret av Asti
Skrevet (endret)

Gang har blitt som michael kors m.fl. - harry! Det var sikkert eksklusivt en gang, men..

Endret av Monky
  • Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Pås skrev:

Hun og Erik, 32, har hatt krise i forholdet! To be continued... 😂

Hun holder på akkurat som småunger: «Jeg har noe å fortelle deg, men jeg vet ikke om jeg skal gjøre det». Jeg mener, er man ikke mer moden enn som så når man er 43? 

Skrevet (endret)

For meg vil dessverre merkevaren Gant alltid forbindes med drapet på Varhaug. 

Godt jobba:(  Litt som rød Lacoste😰

Endret av Prinsesse788
  • Liker 11
Skrevet

GANT er for meg like attraktivt som GNAT ;)

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

For meg vil dessverre merkevaren Gant alltid forbindes med drapet på Varhaug. 

Godt jobba:(  Litt som rød Lacoste😰

Jeg synes ikke du skal dra den opp igjen ang drapet. Du mener det sikkert ikke slik, men jeg oppfatter det negativt når du bruke akkurat det mot henne. Ikke for AB sin del, men for de pårørende etter drapet.

• Liker 16
Skrevet
7 minutter siden, Khloe P.T skrev:

Jeg synes ikke du skal dra den opp igjen ang drapet. Du mener det sikkert ikke slik, men jeg oppfatter det negativt når du bruke akkurat det mot henne. Ikke for AB sin del, men for de pårørende etter drapet.

Jeg er enig! Man kan vise litt måtehold og omtanke selv også, ikke bare forvente det av bloggerne.

• Liker 10
Skrevet

Ryddet for svar til spaminnlegg

Perelandra, mod. 

Skrevet

Ja, for avisene skriver jo ikke om hendelsen lenger og saken bør bare glemmes.:ironi:

Takk for meg!

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, Pås skrev:

Hun og Erik, 32, har hatt krise i forholdet! To be continued... 😂

fortell :) 

• Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Over tid har det nå utkrystallisert seg et mønster i hvordan AB ønsker å befeste sin merkevare.

Første steg var den nye headingen på bloggen hvor hun poserer utenfor et herskapelig hus som hun ikke har noen tilknytning til. Deretter har vi sett henne vise frem en Tesla, som viste seg å være bare noe hun prøvekjørte. Så har hun pusset opp et naust og snakket inngående om dette, et naust som hun ikke har noe eierskap i. Hun snakker hardnakket om penger og suksess, mens sannheten er to tre konkurser, som har gitt henne et elendig økonomisk utgangspunkt. Nå sist viser det seg at hun målrettet går inn for å knytte til seg samarbeidspartnere i øvre del av skiktet hva kommer til klær. Det er fryktelig mye lånte fjær her.

Som strategi er jeg usikker på om den fungerer. Skal du knytte til deg en lojal følgerskare så vil de jo kjapt gjennomskue den fasaden hun prøver å tuske til seg. Hvor hyggelig er det å besøke "venninna di" når hun gjør så mye for å fremstille seg som noe annet enn det hun er. Hva skjedde med å være stolt av seg selv, og klappe seg på skuldra, som jo var mantraet veldig lenge? 

Det er det samme med den mye omtalte provokasjons-bloggingen hvor folk dras inn på bloggen hver gang hun fyrer av et A-innlegg. Men de blir der jo ikke. Det virker jo helt mot sin hensikt, hvis målet er å holde seg på topp over tid. 

Hun har nok en plan, men det hun enda ikke besitter er en strategi og en kunnskap om hvordan hun skal holde på leserne. 

Endret av CecilieX
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...