Trollmora Skrevet 9. mars 2018 #8161 Skrevet 9. mars 2018 1 time siden, steinbukk00 skrev: På hennes facebook har hun i dag ett innlegg hvor du kan vinne ett hotellopphold i Norge til 5000 kr. Du må bare like og dele siden. Men gir hun bort denne helgen med penger fra egen lomme? Det er vel imot konkurransereglene på Facebook? 7
steinbukk00 Skrevet 9. mars 2018 #8162 Skrevet 9. mars 2018 Akkurat nå, Trollmora skrev: Det er vel imot konkurransereglene på Facebook? Jeg er så lite kjent med disse reglene.. Men asti vet vel noe om dette kanskje. Jeg reagerte mest på at dette ikke er noe samarbeid med noen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at hun gir bort en helg til 5000 kr fra egen lomme. Å om dette da er ett samarbeid (eventuelt merket i ett senere innlegg) skulle dette i dag også vært merket? 4
Trollmora Skrevet 9. mars 2018 #8163 Skrevet 9. mars 2018 4 minutter siden, Trollmora skrev: Det er vel imot konkurransereglene på Facebook? Ser at det ikke står dele siden, men like siden så da er det vel innfor sikkert 1
Oktnxbye Skrevet 9. mars 2018 #8164 Skrevet 9. mars 2018 1 time siden, steinbukk00 skrev: Jeg er så lite kjent med disse reglene.. Men asti vet vel noe om dette kanskje. Jeg reagerte mest på at dette ikke er noe samarbeid med noen. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at hun gir bort en helg til 5000 kr fra egen lomme. Å om dette da er ett samarbeid (eventuelt merket i ett senere innlegg) skulle dette i dag også vært merket? Bildet viser ballonger fra Clarion.. Og nei, AB punger aldri i verden ut 5000,- fra egen lomme. 14
Mentors Kone Skrevet 9. mars 2018 #8165 Skrevet 9. mars 2018 I januar i fjor laget AB en ny instagramkonto (familyfoodbyannebrith)1 for å dele matoppskrifter, for hun hadde lovet barna at hun fra nå skulle lage all mat fra scratch.. Det skulle være enkel mat for en travel familie. Vel, hun har lagt ut 3 bilder, alle samme dag, så det ble vel ikke noe av den hjemmelagde maten. Ble nok for travelt opptatt med å planlegge og teste ut toroposene til forundringskassen/ torokassen/ nødproviantkassen! 33
ESFP Skrevet 9. mars 2018 #8166 Skrevet 9. mars 2018 1 time siden, Mentors Kone skrev: I januar i fjor laget AB en ny instagramkonto (familyfoodbyannebrith)1 for å dele matoppskrifter, for hun hadde lovet barna at hun fra nå skulle lage all mat fra scratch.. Det skulle være enkel mat for en travel familie. Vel, hun har lagt ut 3 bilder, alle samme dag, så det ble vel ikke noe av den hjemmelagde maten. Ble nok for travelt opptatt med å planlegge og teste ut toroposene til forundringskassen/ torokassen/ nødproviantkassen! Impulsiv har vi jo sett at hun er. God ide' egentlig, men at hun ikke klarte å gjennomføre mer enn en dag viser hvor lite flink hun er til å planlegge og gjennomføre. 12
lillesky Skrevet 9. mars 2018 #8167 Skrevet 9. mars 2018 (endret) Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og persondebatt, samt svar til dette. /lillesky (mod) Endret 9. mars 2018 av lillesky
Gjest Vitting Skrevet 9. mars 2018 #8168 Skrevet 9. mars 2018 Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt
Ellatin Skrevet 9. mars 2018 #8169 Skrevet 9. mars 2018 1 minutt siden, Vitting said: Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt Hvorfor tror du hun sier hun er så travel og at jobben tar så mye tid? 11
filifjonka Skrevet 9. mars 2018 #8170 Skrevet 9. mars 2018 (endret) 32 minutter siden, Vitting said: Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt Ja, her har det absolutt ingen hensikt å skrive noe som helst ser det ut, alt blir jo slettet. Endret 9. mars 2018 av filifjonka 14
Stjernekikkeren Skrevet 9. mars 2018 #8171 Skrevet 9. mars 2018 Hei Anne Brith, hvis du vil ha mer fritid og vil slippe å sende klager til kvinneguiden, så burde du vurdere å folk mindre å snakke om! Selvsagt, krenkende utsagn og hets er vi enige i at du ikke skal godta, men jeg tipper du klager inn mer enn det... Så, vil du ha fred og ro, skap fred og ro, ikke lur folk og lur deg unna å stå for dine handlinger. Du skjønner, internett glemmer ikke, ikke vi gærne kågekjerringer heller. 31
ESFP Skrevet 9. mars 2018 #8172 Skrevet 9. mars 2018 Om det ikke blir skrevet noe her og kommentarer som blir publisert på bloggen blir styrt av AB, så mister ganske mange mennesker interessen for bloggen. Denne tråden er mer interessant enn selve bloggen. Om folk slutter å diskutere AB og finner på andre ting å diskutere de minuttene en har til overs en dag, medfører det færre klikk på bloggen og AB mister inntekt. Synd for henne. 20
Gjest margrit Skrevet 10. mars 2018 #8173 Skrevet 10. mars 2018 Dagen som forandret alt, hun har bygget det opp som det var et dødsfall eller alvorlig ulykke. Neida, flytte faktisk. Ellers ler hun tydeligvis sist i dag og deler "mellom oss". Jeg er mildt sagt sjokkert over ar voksne mennesker kan være så selvsentrerte som henne. Tror jsg skal slutte å lese. Har til nå kost meg med underholdningsverdien, men egentlig er det bare utrolig trist.
Auggie Skrevet 10. mars 2018 #8174 Skrevet 10. mars 2018 7 timer siden, Vitting skrev: Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt Denne kommentaren fikk meg til å tenke på hvorvidt det er slitsomt/travelt å være blogger. Jeg tror svaret er ja. Ikke fordi de jobber hardt og mye, men fordi de tilsynelatende bruker mye tid og krefter på å følge med på hva som skrives om dem i alle kanaler og å sørge for at negative ting forsvinner fortest mulig. Kommentarer på Instagram og Facebook slettes og "hets og mobbing" på Kvinneguiden (og andre forum?) registreres og rapporteres til forumansvarlig på post. I tillegg skal eget kommentarfelt modereres. Det må være utrolig stressende å bruke så mye tid og krefter på å overvåke alle kanaler og kontinuerlig slette og rapportere. Har jeg sympati med bloggerene? Nei. Som man reder ligger man. Jeg benekter ikke at noen negative kommentarer er usaklige (og et fåtall kan nok kategoriseres som mobbing og/eller hets), men jeg tør påstå at det aller meste er konstruktiv og berettiget kritikk. Og er kritiske kommentarer så problematisk som det tilsynelatende er for mange bloggere, vel da bør bloggerene gå i seg selv og tenke over hva de deler og hvorfor de blir kritisert for det. Det er sikkert vanskelig, men det er nødvendig. 30
steinbukk00 Skrevet 10. mars 2018 #8175 Skrevet 10. mars 2018 11 timer siden, Vitting skrev: Få tråder som modereres så hardt som denne. AB må ha en travel hverdag med å sende email om alt Hun leser ikke her sier hun?😂 7
steinbukk00 Skrevet 10. mars 2018 #8176 Skrevet 10. mars 2018 Det siste blogginnlegget hennes i dag tar nok enn gang kaka å det gjør jeg meg sint. Hun skriver at hun en helg for noen uker siden hadde fått panikk. Hun og Sofie hadde vært hos en synsk mann. Hun oppdaget at det MANGLET 130 000 kr på kontoen hennes. Altså 130 tusen kroner... Hva hadde hun gjort feil. Tiden sto stille for henne å hun fikk akutt panikkangst.. Å det værste var jo at hun måtte klare seg med kun noen tusenlapper på konto i to dager. Med tre tenåringer i hus så gikk det mye penger i løpet av en helg. Men søte Sofie mente at om hun var svindlet ville jo denne synske mannen sett dette. Her klager dama over at hun må klare seg med kun tusenlapper i to døgn.. Åååå jeg blir så forbanna 28
Populært innlegg My <3 Skrevet 10. mars 2018 Populært innlegg #8177 Skrevet 10. mars 2018 Hun klarer seg ikke med et par tusenlapper over helga, men hun klarer seg fint på en tusenlapp i matbudsjett på en hel uke🤣🤣🤣 Den var god. 62
Kinder Skrevet 10. mars 2018 #8178 Skrevet 10. mars 2018 (endret) 19 minutter siden, steinbukk00 skrev: Det siste blogginnlegget hennes i dag tar nok enn gang kaka å det gjør jeg meg sint. Hun skriver at hun en helg for noen uker siden hadde fått panikk. Hun og Sofie hadde vært hos en synsk mann. Hun oppdaget at det MANGLET 130 000 kr på kontoen hennes. Altså 130 tusen kroner... Hva hadde hun gjort feil. Tiden sto stille for henne å hun fikk akutt panikkangst.. Å det værste var jo at hun måtte klare seg med kun noen tusenlapper på konto i to dager. Med tre tenåringer i hus så gikk det mye penger i løpet av en helg. Men søte Sofie mente at om hun var svindlet ville jo denne synske mannen sett dette. Her klager dama over at hun må klare seg med kun tusenlapper i to døgn.. Åååå jeg blir så forbanna Oi, nå måtte jeg inn å lese. Det innlegget der tror jeg må provosere de mange fattige, stakkarslige alenemødrene hun påstår er hennes hjertebarn. Det finnes mange mennesker som må klare seg med noen tusenlapper om måneden etter at alle regningene er betalt, også leser de AB sitt syteinnlegg av å måtte leve på noen tusenlapper 3-4 dager... Den dama der er ikke sann altså! Endret 10. mars 2018 av Kinder 23
Søtefløte Skrevet 10. mars 2018 #8179 Skrevet 10. mars 2018 6 minutter siden, Kinder skrev: Oi, nå måtte jeg inn å lese. Det innlegget der tror jeg må provosere de mange fattige, stakkarslige alenemødrene hun påstår er hennes hjertebarn. Det finnes mange mennesker som må klare seg med noen tusenlapper om måneden etter at alle regningene er betalt, også leser de AB sitt syteinnlegg av å måtte leve på noen tusenlapper 3-4 dager... Den dama der er ikke sann altså! Hun lå vel litt langt nede på blogglisten nå og da vet vi jo at det kommer et innlegg for å provosere. Så skyter lesertallene i været og AB får noen ekstra tusenlapper å klare seg på 19
Populært innlegg Pæddan Skrevet 10. mars 2018 Populært innlegg #8180 Skrevet 10. mars 2018 Gidder ikke gå inn å lese innlegget, men dama påstår at det manglet 130K på konto. Klarte hun virkelig ikke å ringe nettbanken om å spørre hva som hadde blitt trukket fra konto? Og stakkars damen som bare hadde noen tusen igjen på konto. Ditt dumme naut, det er mange som har det slik- HVER eneste bidige mnd og som sliter med å få endene til å møtes. Hvis hun manglet penger til mat, så er det vel bare å gå ut i fryseren? For det vokser det mat og det er gratis, ikke sant AB? Du fremstiller deg selv som ei TÅPE. Ja dette ble kanskje et personangrep, men klarte bare ikke! 53
Fremhevede innlegg