Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Trodde vi hadde kommet lengre enn som så. Vi skriver tross alt 2018. Alenemødre

 Det ligger noe stakkarslig over dette. Her dras alle over en kam. De trenger hjelp. Så da skal det gies mat, og det kandre hende hun kan hjelpe til med å skaffe de jobb også. Det er så jeg blir flau, på alle alenemødre sine vegne. I går var det kvinnedagen....AB gikk under fanen:  Hjelp til alenemødre!.

Jeg gikk faktisk inn på bloggen hennes i går, for å kommentere ang denne hjelpen.  Selvfølgelig, var det ikke mulighet til å kommentere.  

Hun sier hun vil hjelpe, det er hun som gir. Disse matkassene. Nei, det gjør hun ikke.  Om det er i det hele tatt noen som får disse kassene over tid som hjelp,så er det Proviant som gir, ikke AB.

Så hun fremstiller seg som en martyr. " meningen var god, jeg vil bare hjelpe, men hadde aldri trodd jeg skulle gå kjeft for å få hjelpe. Så stenger hun kommentarfeltet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pelikanen
6 timer siden, MarianneE skrev:

#ogdetvarmattilovers så da hadde de nok litt ekstra å gå på

Så hun må på butikken å kjøpe ekstra pålegg altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pelikanen skrev:

Trodde vi hadde kommet lengre enn som så. Vi skriver tross alt 2018. Alenemødre

 Det ligger noe stakkarslig over dette. Her dras alle over en kam. De trenger hjelp. Så da skal det gies mat, og det kandre hende hun kan hjelpe til med å skaffe de jobb også. Det er så jeg blir flau, på alle alenemødre sine vegne. I går var det kvinnedagen....AB gikk under fanen:  Hjelp til alenemødre!.

Jeg gikk faktisk inn på bloggen hennes i går, for å kommentere ang denne hjelpen.  Selvfølgelig, var det ikke mulighet til å kommentere.  

Hun sier hun vil hjelpe, det er hun som gir. Disse matkassene. Nei, det gjør hun ikke.  Om det er i det hele tatt noen som får disse kassene over tid som hjelp,så er det Proviant som gir, ikke AB.

Så hun fremstiller seg som en martyr. " meningen var god, jeg vil bare hjelpe, men hadde aldri trodd jeg skulle gå kjeft for å få hjelpe. Så stenger hun kommentarfeltet.

 

Hun der løfter nok ikke en finger uten at det gir henne noe tilbake. Som om hun hadde sørget for hjelp til noen uten å fortelle om det på bloggen -> sympati/heder/ære -> flere klikk/følgere -> høyere inntekter. Tror ikke det. Det starter ikke med et behov for å hjelpe noen, og å utvikle en idé derfra. Det starter med behovet for økte inntekter, også klekker man ut hva man kan gjøre for å dekke det behovet. Jeg blir ikke imponert.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spore av igjen, altså, men det har fortsatt ikke kommet opp noen liste over innholdet i matkassa for uke 11..... der var frist for bestilling i natt. Tror dere de har fått mange bestillinger?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Ikke for å spore av igjen, altså, men det har fortsatt ikke kommet opp noen liste over innholdet i matkassa for uke 11..... der var frist for bestilling i natt. Tror dere de har fått mange bestillinger?

Det er kommet liste for uke 11. En person får hele to egg og 100g kokt skinke til pålegg neste uke

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kvinneguide skrev:

Det er kommet liste for uke 11. En person får hele to egg og 100g kokt skinke til pålegg neste uke

Finner ikke liste for uke 11, jeg.
Det står derimot: Her er et eksempel på standard pakkeliste for Proviant. Hvis du ønsker å vite mer om én spesifikk uke, vennligst ta kontakt med oss her
Dersom man går inn på uke 11 eller 12 er det helt blankt.

Men positivt at de har kommet opp med mengde, da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Finner ikke liste for uke 11, jeg.
Det står derimot: Her er et eksempel på standard pakkeliste for Proviant. Hvis du ønsker å vite mer om én spesifikk uke, vennligst ta kontakt med oss her
Dersom man går inn på uke 11 eller 12 er det helt blankt.

Men positivt at de har kommet opp med mengde, da.

Åja stemmer, det er kun et eksempel på hva som kan være i kassa. Middagene er klare da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://proviant.no/hva-far-du

Når en ser på listene om mengder i forhold til 1 person, 2 personer og 3-4 personer. 

Så er det ikke helt logisk sammenheng på mengdeforhold. 1 gulrot til 1 person og ingen til 2 personer. Og det er flere ting som jeg ikke forstår logikken i.

 

Forundringskassen

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Finner ikke liste for uke 11, jeg.
Det står derimot: Her er et eksempel på standard pakkeliste for Proviant. Hvis du ønsker å vite mer om én spesifikk uke, vennligst ta kontakt med oss her
Dersom man går inn på uke 11 eller 12 er det helt blankt.

Men positivt at de har kommet opp med mengde, da.

Etter så mye klage om for lite melk og de lovet å gjøre noe med tilbakemeldingen så får du neste uke fortsatt 1 liter melk.

Men det de har lagt til er 150 gram potetgull.. Så det er viktigere med potetgull enn melk😫

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
47 minutter siden, Malum skrev:

Hun der løfter nok ikke en finger uten at det gir henne noe tilbake. Som om hun hadde sørget for hjelp til noen uten å fortelle om det på bloggen -> sympati/heder/ære -> flere klikk/følgere -> høyere inntekter. Tror ikke det. Det starter ikke med et behov for å hjelpe noen, og å utvikle en idé derfra. Det starter med behovet for økte inntekter, også klekker man ut hva man kan gjøre for å dekke det behovet. Jeg blir ikke imponert.

Irriterende at du må klikke deg inn, skriver for så å få beskjed om at det ikke er mulig å kommentere. Burde stått på forsiden. Sette er å lure folk. Som å kjøpe noe, betal først, så skal vi se om vi har det du etterspør. Vel, det var en gang jeg gikk inn. Ikke flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elien skrev:

https://proviant.no/hva-far-du

Når en ser på listene om mengder i forhold til 1 person, 2 personer og 3-4 personer. 

Så er det ikke helt logisk sammenheng på mengdeforhold. 1 gulrot til 1 person og ingen til 2 personer. Og det er flere ting som jeg ikke forstår logikken i.

 

Forundringskassen

Man  trenger ikke gulrot når man bare er 2 personer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, elien skrev:

https://proviant.no/hva-far-du

Når en ser på listene om mengder i forhold til 1 person, 2 personer og 3-4 personer. 

Så er det ikke helt logisk sammenheng på mengdeforhold. 1 gulrot til 1 person og ingen til 2 personer. Og det er flere ting som jeg ikke forstår logikken i.

 

Forundringskassen

Synes sammenligningen en annen bruker hadde på proviant.no sin matkasse var nydelig; lykkepose på tivoli. :Hehe:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hennes facebook har hun i dag ett innlegg hvor du kan vinne ett hotellopphold i Norge til 5000 kr. Du må bare like og dele siden. Men gir hun bort denne helgen med penger fra egen lomme? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, steinbukk00 skrev:

På hennes facebook har hun i dag ett innlegg hvor du kan vinne ett hotellopphold i Norge til 5000 kr. Du må bare like og dele siden. Men gir hun bort denne helgen med penger fra egen lomme? 

Garantert ikke!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, steinbukk00 said:

På hennes facebook har hun i dag ett innlegg hvor du kan vinne ett hotellopphold i Norge til 5000 kr. Du må bare like og dele siden. Men gir hun bort denne helgen med penger fra egen lomme? 

Selvfølgelig ikke. 

Ikke bare mangler hun korrekt merking, hun bryter da også FB sine regler ved å kreve noe skal deles. 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Garantert ikke!

Ingen bloggere gir vel bort noe til 5000 kr

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus

Den matkassa. Vi er vel lei av den og er neppe potensielle kjøpere, men jeg stusser veldig over innholdet. Potetchips/maischips og posesupper? Salt- og fettbomber til småbarnsfamilier? De burde jo heller hatt masse frukt og grønnsaker, ubearbeidet fisk og kjøtt, grovt brød og rent smør, sunne pålegg og fersk juice. Jeg skjønner ikke at hun tør kalle seg matblogger og gå god for den restepakka med skrapmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
2 minutter siden, orfeus skrev:

Den matkassa. Vi er vel lei av den og er neppe potensielle kjøpere, men jeg stusser veldig over innholdet. Potetchips/maischips og posesupper? Salt- og fettbomber til småbarnsfamilier? De burde jo heller hatt masse frukt og grønnsaker, ubearbeidet fisk og kjøtt, grovt brød og rent smør, sunne pålegg og fersk juice. Jeg skjønner ikke at hun tør kalle seg matblogger og gå god for den restepakka med skrapmat.

En pose tomatsuppe. Kokes med vann. Pannekaker ved siden av. Mulig at noen som sitter i en sofa  med pc kan klare seg på...noen klikk så er de vel mette. Familie der folk jobber fysisk, og unger som trener? Min mann hadde gått rett ut, funnet en kafé der han kan bli mett.

Aldri, om jeg hadde servert denne maten til mine barn. Hvordan skal du lære barn å lage mat på denne måten. Om det er dette folk eter,så skjønner jeg at det er helseproblemer rundt omkring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pelikanen skrev:

En pose tomatsuppe. Kokes med vann. Pannekaker ved siden av. Mulig at noen som sitter i en sofa  med pc kan klare seg på...noen klikk så er de vel mette. Familie der folk jobber fysisk, og unger som trener? Min mann hadde gått rett ut, funnet en kafé der han kan bli mett.

Aldri, om jeg hadde servert denne maten til mine barn. Hvordan skal du lære barn å lage mat på denne måten. Om det er dette folk eter,så skjønner jeg at det er helseproblemer rundt omkring

Er det forresten med noe til å ha på pannekakene? Blåbærsyltetøy?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, steinbukk00 skrev:

Er det forresten med noe til å ha på pannekakene? Blåbærsyltetøy?

Nei, det er  1 pose tomatsuppe og 1 pose pannekakemix. Punktum.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...