FruJohansen Skrevet 25. februar 2017 #501 Del Skrevet 25. februar 2017 En metafor på signatur....? Det var en merkelig formulering. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 26. februar 2017 #502 Del Skrevet 26. februar 2017 52 minutter siden, FruJohansen skrev: En metafor på signatur....? Det var en merkelig formulering. takk for at du skrev dette.. Da er jeg ikke alene med å ikke helt ser hva de prøver å si... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. februar 2017 #503 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg tror de mener synonym til signatur, siden "John Hancock" er det på amerikansk, akkurat som Quisling er et synonym til landsforræder (litt teit eksempel, siden quisling også brukes på engelsk). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 26. februar 2017 #504 Del Skrevet 26. februar 2017 Så, fordi de deler etternavn så er hennes "signatur" unik? Ergo hennes cupcakes er unike? Jeg skjønner ikke. Ser at de har skrivefeil når de skriver på norsk også. Mulig de to månedene i USA for 10 år siden hadde en større påvirkning enn jeg først trodde. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 26. februar 2017 #505 Del Skrevet 26. februar 2017 "Your Hancock" betyr din signatur på engelsk. Men måten hun har brukt uttrykket på er veldig klønete og er nok ikke forståelig for norske forbrukere, som skal kjøpe muffins. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niriluna Skrevet 26. februar 2017 #506 Del Skrevet 26. februar 2017 17 minutter siden, Milio skrev: Så, fordi de deler etternavn så er hennes "signatur" unik? Ergo hennes cupcakes er unike? Jeg skjønner ikke. Ser at de har skrivefeil når de skriver på norsk også. Mulig de to månedene i USA for 10 år siden hadde en større påvirkning enn jeg først trodde. Jeg undrer på akkurat det samme... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 26. februar 2017 #507 Del Skrevet 26. februar 2017 Tekstforfattere er disse damene definitivt ikke. Veldig dårlig formulert rett og slett. Sier igjen, hva lærer de på BI egentlig?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 26. februar 2017 #508 Del Skrevet 26. februar 2017 9 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg tror de mener synonym til signatur, siden "John Hancock" er det på amerikansk, akkurat som Quisling er et synonym til landsforræder (litt teit eksempel, siden quisling også brukes på engelsk). Den riktige preposisjonen her er vel for? "En metafor for signatur" burde det stått. Synonym kan det ikke være da de to ordene ikke betyr det samme. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 26. februar 2017 #509 Del Skrevet 26. februar 2017 Hadde aldri hørt uttrykket Hancock før, men etter litt googling er navnet John Hancock annet uttrykk for navnesignatur, ikke helt det samme som firmaet ønsker og fremstille det som. Dessuten, litt frekt å får det til høres ut som at PFB Hancock er slekt med politikeren Hancock. Litt googling viser at navnet er ganske vanlig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 26. februar 2017 #510 Del Skrevet 26. februar 2017 4 timer siden, Milio skrev: Så, fordi de deler etternavn så er hennes "signatur" unik? Ergo hennes cupcakes er unike? Jeg skjønner ikke. Ser at de har skrivefeil når de skriver på norsk også. Mulig de to månedene i USA for 10 år siden hadde en større påvirkning enn jeg først trodde. Det kan tyde på at de sikter seg inn på et veldig smalt kundesegment. De få som ser inken til signatur, og i tillegg klarer å forstå at det er dette de mener. De formulerer det utrolig klønete. Jeg skjønte det ikke, så jeg må nok kjøpe cupcakes hos en mer jordnær baker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. februar 2017 #511 Del Skrevet 26. februar 2017 37 minutter siden, Sorbus skrev: Det kan tyde på at de sikter seg inn på et veldig smalt kundesegment. De få som ser inken til signatur, og i tillegg klarer å forstå at det er dette de mener. De formulerer det utrolig klønete. Jeg skjønte det ikke, så jeg må nok kjøpe cupcakes hos en mer jordnær baker.... Eller bake de sjæl. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. februar 2017 #512 Del Skrevet 26. februar 2017 2 timer siden, Unika skrev: Den riktige preposisjonen her er vel for? "En metafor for signatur" burde det stått. Synonym kan det ikke være da de to ordene ikke betyr det samme. Ja, metafor FOR er riktig. Hancock er synonym for signatur, write your hancock, men det er jo navnesignatur, ikke signatur som i motesignatur, for de har vel kanskje tenkt at de har sin egen cupcakesignatur. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navios Skrevet 26. februar 2017 #513 Del Skrevet 26. februar 2017 8 timer siden, BlendaSensitive skrev: Tekstforfattere er disse damene definitivt ikke. Veldig dårlig formulert rett og slett. Sier igjen, hva lærer de på BI egentlig?? Ein kan lære mykje, men då må ein følgje med Nokon har ikkje høyrt om Streisand-effekten, i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 26. februar 2017 #514 Del Skrevet 26. februar 2017 5 minutter siden, Navios skrev: Ein kan lære mykje, men då må ein følgje med Nokon har ikkje høyrt om Streisand-effekten, i allefall. Jeg hadde ikke hørt om Streisand-effekten før nå, men jeg har jo tenkt i de baner. Tusen takk for at du ga meg et ord for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 26. februar 2017 #515 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) De må gjerne få økt oppmerksomhet for min del, så lenge de begynner å oppføre seg redelig. Da stormen var som verst rundt Mannegruppa Ottar fikk jeg spørsmål hvorfor jeg gadd å bry meg, og at å la det gå stille forbi var bedre enn å heve stemmen og gi de oppmerksomhet. Vel, å la noe gå stille forbi er å akseptere det og la det fortsette i samme bane. Jeg nekter at det nye innen markedsføring skal være sniksponsing av bloggere, sensur og diskreditering av forbrukere. Endret 26. februar 2017 av Milio 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 26. februar 2017 #516 Del Skrevet 26. februar 2017 Ser ut som om det har stilnet voldtsom hos de. FB siden har bare fått ca 10 nye likes siden alt dette startet. Skulle fortsatt ønske en nettavis kunne gjort et intervju med de, så vi kunne fått et skikkelig svar 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 26. februar 2017 #517 Del Skrevet 26. februar 2017 17 timer siden, pøbelsara skrev: DE er jo ganske freidige når det hevdes i den DN-artikkelen ingen har tatt at high-end-markedet for blomster før Pretty flowerbox. Vel. Finn Schjøll har vel vært ganske kjent en stund. Man får en lekker greie fra Finn for adskillig mindre enn 1200,-. Kreativ flora er jo megadyktige og leverer lekkert og nyskapende til stadighet. En hvilken som helst blomsterbutikk kan levere fantastiske ting og adskillig mer enn to dusin roser for den prisen pfb skal ha for bøtta. Men de skal ha for forsøket, neste gang gidder de kanskje å merke riktig også. Enig @pøbelsara Ikke bare har PFB-damene blomsterbokskonkurrenter som var på det norske markedet lenge før dem, det finnes også veldig mange norske florister og blomsterdekoratører som leverer spesielle og luksuriøse high-end produkter. Skulle jeg velge high-end fra butikk i Oslo, ville jeg nok gått for f.eks de du nevner eller kanskje Blomst af Hansen (blomsterbutikken til regjerende verdensmester i blomsterdekorering) eller Shishi Blomster. Men som du sier skal de ha for forsøket. Kanskje det er et større marked for store svarte pappsylindre med roser enn jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kake-Kari78 Skrevet 28. februar 2017 #518 Del Skrevet 28. februar 2017 Synes det er så rart at denne tråden fortsatt ikke dukker opp når man googler Pretty Flower Box. Det MÅ jo skyldes at disse jentene har noen kontakter som kan "hjelpe" dem litt over humper i veien!?! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StJames Skrevet 28. februar 2017 #519 Del Skrevet 28. februar 2017 24 minutter siden, Ipanema skrev: Synes det er så rart at denne tråden fortsatt ikke dukker opp når man googler Pretty Flower Box. Det MÅ jo skyldes at disse jentene har noen kontakter som kan "hjelpe" dem litt over humper i veien!?! https://slettmeg.no/veiledninger/slik-kan-du-skjule-treff-fra-google Ikke rart i det hele tatt. Alle kan gjøre det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 28. februar 2017 #520 Del Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, Ipanema skrev: Synes det er så rart at denne tråden fortsatt ikke dukker opp når man googler Pretty Flower Box. Det MÅ jo skyldes at disse jentene har noen kontakter som kan "hjelpe" dem litt over humper i veien!?! Utrolig sleipt. Vi får fortelle alle vi kjenner som pleier å kjøpe blomster om hvor useriøse Pretty Flower Box er. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg