Gå til innhold

Pretty Flowerbox - uredelig markedsføring


pøbelsara

Anbefalte innlegg

Hvem er det i det hele tatt som vil kjøpe en pappboks med roser i. De eneste de når frem til til er vel eskorte/elskerinne markedet med det der dyr bil, pelskåpe, "dette fortjener du" bilde  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Ipanema skrev:

Synes det er så rart at denne tråden fortsatt ikke dukker opp når man googler Pretty Flower Box. Det MÅ jo skyldes at disse jentene har noen kontakter som kan "hjelpe" dem litt over humper i veien!?!

Tenker at det er et spørsmål det går ann å stille på facebook siden SoMe hvor denne tråden diskuteres. Kanskje det er noen der som vet hvordan slikt kan skje?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en butikk som het luxury flowers box Norge, med de samme pappeskene og samme type logo på boksen. Er ikke dette veldig likt, da? Hvem kom egentlig først? Lenke til instagram

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Snøvott skrev:

Kom over en butikk som het luxury flowers box Norge, med de samme pappeskene og samme type logo på boksen. Er ikke dette veldig likt, da? Hvem kom egentlig først? Lenke til instagram

Oi, spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøvott skrev:

Kom over en butikk som het luxury flowers box Norge, med de samme pappeskene og samme type logo på boksen. Er ikke dette veldig likt, da? Hvem kom egentlig først? Lenke til instagram

Jeg la merke til det samme, lurer på hvem som kom først..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føles nesten som den enda billigere lillesøstra til PFB.

Siden på facebook er ikke lenket til en hjemmeside engang. Men det finnes bilder og innlegg fra i alle fall oktober 2016.

https://www.facebook.com/Luxury-Flowers-BOX-Norge-350990768569543/

Annen instagram lenket til den siden, fake firma??

https://www.instagram.com/p/BMHN7vMDA-J/

 

 

EDIT: nei jeg tror det er et firma som HAR eksistert, men ikke gått så bra og lagt ned. :) 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som det eksisterer på FB? Oppdatert 24. Februar?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cavatina skrev:

Det ser jo ut som det eksisterer på FB? Oppdatert 24. Februar?

Stemmer, jeg er blind! Oppdatert oftere enn PFB alltså. :P 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarianneE skrev:

Tenker at det er et spørsmål det går ann å stille på facebook siden SoMe hvor denne tråden diskuteres. Kanskje det er noen der som vet hvordan slikt kan skje?

Har tatt ansvar... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarianneE skrev:

Har tatt ansvar... 

Ser svaret du har fått, så frekt hun skriver!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mallory skrev:

PFB kommer opp ved googling, men ikke som første treff. Velg "utelat sidene på første treff" (eller hva det står) og prøv igjen.

https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=Jr5kU7TmKeaO8Qeq0YCAAg#q=pretty+flowerboks+kvinneguiden&filter=0&*

Men du har jo googlet flowerboks med "ks" istedenfor "x", og da er det vel ikke så rart om denne tråden kommer opp istedenfor de offisielle sidene til pretty flower box? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mallory
21 minutter siden, Ipanema skrev:

Men du har jo googlet flowerboks med "ks" istedenfor "x", og da er det vel ikke så rart om denne tråden kommer opp istedenfor de offisielle sidene til pretty flower box? 

Jeg trodde problemet var at det ikke ble treff på denne tråden ved googling, men har tydeligvis misforstått. De offisielle nettsidene ligger på https://www.prettyflowerbox.com , som kommer opp ved googling på Pretty Flower Box.

Endret av Mallory
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosene ble kjøpt på lørdag, 3 buketter for prisen av 2, 199,- for rosene og 498,- totalt med vase (som skrevet tidligere). Ikke byttet vann men har blomstret så fint.

Det jeg lurer på; hvordan vanner man Pretty Flower Box rosene når de står i papp? Skal de tørke?

IMG_1054.JPG

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mallory skrev:

Jeg trodde problemet var at det ikke ble treff på denne tråden ved googling, men har tydeligvis misforstått. De offisielle nettsidene ligger på https://www.prettyflowerbox.com , som kommer opp ved googling på Pretty Flower Box.

Nei, det er jo nettopp det som er problemet: Vi ønsket at denne tråden skulle komme opp når man googler "pretty flower box". Det gjør den p.t ikke.

Du skrev over her at den dukket opp når man googlet det, og viste det med en lenke til et google-søk. Men Google-søket ditt var på Pretty Flower Boks med k, og ikke Pretty flower box. Jeg greier fortsatt ikke å få treff på Google når jeg googler Pretty flower box (altså med x).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett synes jeg det er irriterende (og egentlig også rart, tatt i betraktning antall sider denne tråden er på) at den dukker opp i Google-søk kun dersom man "modifiserer" søket, altså unnlater å vise de første sidetreffene osv.

De færreste gjør jo det når de googler, og de færreste klikker seg lenger bakover enn til førstesiden. Det betyr at langt de fleste som googler Pretty flower box ikke får sett denne tråden- og dermed går glipp av viktig informasjon om hva slags svindelfirma det er de forsøker å handle fra.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallory
48 minutter siden, Ipanema skrev:

Nei, det er jo nettopp det som er problemet: Vi ønsket at denne tråden skulle komme opp når man googler "pretty flower box". Det gjør den p.t ikke.

Du skrev over her at den dukket opp når man googlet det, og viste det med en lenke til et google-søk. Men Google-søket ditt var på Pretty Flower Boks med k, og ikke Pretty flower box. Jeg greier fortsatt ikke å få treff på Google når jeg googler Pretty flower box (altså med x).

Som du sikkert allerede har forstått, misforstod jeg spørsmålet og hadde dessuten en skrivefeil i søket. Forøvrig er jeg enig med deg i at det er synd tråden ikke dukker opp ved søk på firmanavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Juliannaos skrev:

Ser svaret du har fått, så frekt hun skriver!

Ja, ble litt overrasket over den der...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg synes faktisk den var helt på sin plass. Alt har en grense, nå minner denne tråden og enkeltes oppførsel mer om en barnslig heksejakt enn en fornuftig påpektning av fakta. På tide å trekke pusten, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...