Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Hei. Så godt å lese at det går bra denne gangen. Hvilke medisiner har du brukt / bruker du i dette svangerskapet? Jeg begynner å miste håpet etter 3 sa og 1 ma siste året.. har en jente født i aug 2015, som kom uten problemer.. (samme partner)

Endret av 2015jente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, 2015jente skrev:

Hei. Så godt å lese at det går bra denne gangen. Hvilke medisiner har du brukt / bruker du i dette svangerskapet? Jeg begynner å miste håpet etter 3 sa og 1 ma på 9 mnd.. har en jente født i 2015, som kom uten problemer.. (samme partner)

Svarer på pm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel to uker til permisjon? Hvordan har siste uka som har vært? Mindre stress på jobb håper jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Nå er det vel to uker til permisjon? Hvordan har siste uka som har vært? Mindre stress på jobb håper jeg 😊

Det er to uker til permisjon😄 Det er flere som har en følelse av at fødselen starter til uka. Håper de tar feil🙈 

Tok en tur til legen og spurte om en liten sykmelding, 25-30% tenkte jeg. Men legen sendte inn en på 100%😂 Jeg kommer til å jobbe 4-6 timer hver dag, og ha den 100% i bakhånd om det blir for mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+0

Jordmor kontrollerte i dag! Hodet har festet seg ned😊 Hun ligger helt riktig til for å starte fødsel. Fødsel vil skje når som helst fra og med i dag og de neste fem ukene❤️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå 😍😍😍😍 nå skjer det. Kjenner det kribler i magen. Men du må nok vente litt til før hun er her tror jeg 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Palme skrev:

Åååååå 😍😍😍😍 nå skjer det. Kjenner det kribler i magen. Men du må nok vente litt til før hun er her tror jeg 😉

Er forberedt på å måtte vente en stund. Har ingen følelse, hverken fysisk eller magefølelse, som sier at noe er i nærheten av å sette i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Herlighet - vi er i september "allerede". Jeg vet veldig godt at det ikke har gått fort for deg Snehvit, men det er alltid langt frem når man venter på noe, og som i går når man ser bakover.

Jeg ble glad da jeg så at legen din skrev ut 100 % sykemelding. Det var det første jeg tenkte når jeg så at du var stresset og bekymret for påvirkningen til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Zoey skrev:

22 September setter jeg opp min tier på! :)

Får se om du har rett da🙈

17 timer siden, Blondie65 skrev:

Herlighet - vi er i september "allerede". Jeg vet veldig godt at det ikke har gått fort for deg Snehvit, men det er alltid langt frem når man venter på noe, og som i går når man ser bakover.

Jeg ble glad da jeg så at legen din skrev ut 100 % sykemelding. Det var det første jeg tenkte når jeg så at du var stresset og bekymret for påvirkningen til barnet.

Tiden går sakte når man venter på noe😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du snart er i mål Snehvit 🤩🤩Har vært så spennende å følge med på oppturer og nedturer... 

Snart har du skatten din i armene dine 😍 Lykke til med innspurten!! Heier på deg 👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.9.2019 den 17.42, Ginny skrev:

Gå for 21. September, da blir det akkurat 2 måneder mellom våre to små 😁

Går for 21 september😂

På 5.9.2019 den 20.21, tutta23 skrev:

Tenk at du snart er i mål Snehvit 🤩🤩Har vært så spennende å følge med på oppturer og nedturer... 

Snart har du skatten din i armene dine 😍 Lykke til med innspurten!! Heier på deg 👏

Takk😘❤️

På 5.9.2019 den 22.29, Blondie65 skrev:

Jeg går ut fra at vi nå er i gang med tippeliste.

Jeg sier 15. september.

😁

22 timer siden, Bokdamen skrev:

22. september 🙌

😘

18 timer siden, Sinsiew skrev:

27 sept tipper jeg 😀

På termin😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+4

Må si jeg begynner å bli redd. Nå er vi så nærme mål! Tenk om det er nå det går galt. 

Hun romsterer i magen, det kjennes og synes godt. Albyl-E er seponert så kjenner ekstra godt etter liv nå🙈🙈 Jeg lurer på om det pga seponering av medisin at sykehuset ønsker å sette igang fødsel hvis hun ikke er født til termin? De har ikke gitt meg begrunnelse. Men det var en lettelse å lese at de vil gjøre det😄

Har så forferdelig lyst på fårepølse!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...