Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, snehvit88 skrev:

37+4

Må si jeg begynner å bli redd. Nå er vi så nærme mål! Tenk om det er nå det går galt. 

Hun romsterer i magen, det kjennes og synes godt. Albyl-E er seponert så kjenner ekstra godt etter liv nå🙈🙈 Jeg lurer på om det pga seponering av medisin at sykehuset ønsker å sette igang fødsel hvis hun ikke er født til termin? De har ikke gitt meg begrunnelse. Men det var en lettelse å lese at de vil gjøre det😄

Har så forferdelig lyst på fårepølse!!

Jeg innså dag at jeg ikke får fenalår til jula fordi jeg er gravid. Det var så trist st jeg måtte gråte en skvett.. 

 

Håper hun kommer naturlig, men om du må settes i gang, så pleier det å gå knirkefritt det også :)

Nå er du snart i mål! Tenk det. Nyt innspurten med mageboer 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så godt å kome inn her å sjå tippeliste for fødselsdag til den gode jenta di. Eg er så glad på dine vegne! Og rørt ❤️ 

Eg går naturlegvis for 23. september. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sinsiew skrev:

Jeg innså dag at jeg ikke får fenalår til jula fordi jeg er gravid. Det var så trist st jeg måtte gråte en skvett.. 

 

Håper hun kommer naturlig, men om du må settes i gang, så pleier det å gå knirkefritt det også :)

Nå er du snart i mål! Tenk det. Nyt innspurten med mageboer 😍

Jula blir ikke helt den samme da😂 Det er ikke lenge igjen! Men fy jeg er nervøs for om formen hennes er bra eller ikke

12 timer siden, Aryamili skrev:

28. tipper jeg😁 Tenk at det nærmer seg! Misunner deg faktisk at du skal føde snart😳 Lykke til!

Takk😘❤️

11 timer siden, tweet skrev:

19. tipper jeg! Gleder meg sååå på dine vegne 😍😭

😘❤️

9 timer siden, 2015jente skrev:

Eneste jeg tipper, er at det kommer til å gå bra 💜💜💜

😘😘

9 timer siden, DMS skrev:

Det er så godt å kome inn her å sjå tippeliste for fødselsdag til den gode jenta di. Eg er så glad på dine vegne! Og rørt ❤️ 

Eg går naturlegvis for 23. september. 

Takk😘❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 september tipper jeg 😁 sia jeg har bursdag 20 oktober så heier jeg på 20 tallet 😂 så godt at du nå faktisk er på oppløpssiden å snart i mål 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 17.25, Meley skrev:

20 september tipper jeg 😁 sia jeg har bursdag 20 oktober så heier jeg på 20 tallet 😂 så godt at du nå faktisk er på oppløpssiden å snart i mål 😍

Det hadde ikke gjort noe det😘😘 

På 10.9.2019 den 18.08, Marisana skrev:

Masse lykke til, snart er hun her! 🤗 tipper hun kommer 27.september, for da blir fadderungen min ett år 🥰

😘😘

På 11.9.2019 den 14.15, #Sunrise skrev:

19 tipper jeg 😄

😘😘

 

Det gjør ingentinf om hun kommer før termin. Venter veldig. Det er veldig skummelt å være så nære. Håper alt går bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/7/2019 at 12:34 PM, Sinsiew said:

Jeg innså dag at jeg ikke får fenalår til jula fordi jeg er gravid. Det var så trist st jeg måtte gråte en skvett.. 

 

Håper hun kommer naturlig, men om du må settes i gang, så pleier det å gå knirkefritt det også :)

Nå er du snart i mål! Tenk det. Nyt innspurten med mageboer 😍

Her skal det spares fenalår fra jul som jeg skal spise til vår/påske 😂 og eggelikør 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Palme skrev:

Her skal det spares fenalår fra jul som jeg skal spise til vår/påske 😂 og eggelikør 

Å gjett om! 

Nå har jeg sitti gjennom to helger hvor venner koser seg med tyrker, ost og vin 🙄 

Men spekemat etter fødsel er obligatorisk her! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Palme skrev:

Her skal det spares fenalår fra jul som jeg skal spise til vår/påske 😂 og eggelikør 

Nam nam😍 Men Eggelikør!??  

29 minutter siden, Million skrev:

Hva er det første du skal spise når du kommer hjem fra fødeavdelingen, Snehvit? 😄

Jeg tipper 29/9!

Hjemmebakt brød med smør og fårepølse😍 

2 minutter siden, Sinsiew skrev:

Å gjett om! 

Nå har jeg sitti gjennom to helger hvor venner koser seg med tyrker, ost og vin 🙄 

Men spekemat etter fødsel er obligatorisk her! 

Be mannen ha disket opp hele kjøkkenbordet til du kommer hjem😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, snehvit88 said:

Nam nam😍 Men Eggelikør!??  se😍

Jeg lager det til jul hvert år. Så det er veldig jul for meg. Egg, vaniljestang, kanel og julekrydder og mørk rom. Kjempegod. Den første flaska skal bare smakes "litt på" hele tiden. Så den forsvinner fort 😂

Mannen var litt bekymret for om det ble Eggelikør eller ikke i år... 😂 Så må vel lage det til han og gjestene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Palme skrev:

Jeg lager det til jul hvert år. Så det er veldig jul for meg. Egg, vaniljestang, kanel og julekrydder og mørk rom. Kjempegod. Den første flaska skal bare smakes "litt på" hele tiden. Så den forsvinner fort 😂

Mannen var litt bekymret for om det ble Eggelikør eller ikke i år... 😂 Så må vel lage det til han og gjestene 

Da må mannen være prøvesmaker også😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare minne om dette her . Husk å nyte tiden, husk og stoppe opp å bare nyte tiden. Etter fødsel kommer du til og blunke 3 ganger også er det skolestart 😂 tiden går så fort, at det å bare ha hånda på magen og nyte spark eller det å bare ligge i senga med baby og nyte tiden er såå viktig❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...