Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Gratulerer med nytt hus. Godt å høre at Snøfnugget gir gode livstegn fra seg så mamme'en og pappa'en kan bli mindre bekymret. Hvor langt er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Blondie65 skrev:

Gratulerer med nytt hus. Godt å høre at Snøfnugget gir gode livstegn fra seg så mamme'en og pappa'en kan bli mindre bekymret. Hvor langt er du nå?

Takk! Det er fint å kjenne at livet beveger seg videre nå❤️

I dag er jeg 25+2. Tiden går veldig fort! Skal på sykehuset for ul om et par uker for ekstra kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 15.02, Palme skrev:

Så kjekt å høre fra deg og at alt går bra 😊👍🏻

😘❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+5

Nå kjenner jeg mer enn bare spark. Og kjenner bevegelse oftere. Hun kan sparke til så alt flesket beveger seg i bølger og hun kan gjøre mer glidende bevegelser. Noen ganger er det skikkelig romstering. Nå vet jeg sikkert når hun ligger med ryggen ut og forventer ikke å kjenne like mye da. Akkurat nå er det deilig å ligge i sengen og kjenne hun sparker fra i madrassen😂 i går kjente jeg en stor klump på venstre side av magen som enten kan ha vært hodet eller rumpa. Jeg strøk på den og da smalt det litt lenger ned på magen og på motsatt side, så jeg tror hun bokser ganske hardt også🥰 Tidligere var sparkene lavt på magen, men nå kjenner jeg det ofte høyere opp, nærmere ribbena, så hun har begynt å snu seg opp ned. 

Er langt fra bekymringsfri! Men vi har ikke annet valg enn å forberede oss med innkjøp og navnevalg nå🙈

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Det må være så deilig å kjenne ordentlig liv. Jeg kjenner jeg blir helt bløt i hjerteroten (hvilken nyhet, Blondie tuter jo for ingenting :grine:). Det er så deilig å se deg nærme seg målet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Huldra-78 skrev:

Heia Snehvit og heia Snøfnugg!!!:nordvesta:

Heia oss🥰

 

7 timer siden, Blondie65 skrev:

Det må være så deilig å kjenne ordentlig liv. Jeg kjenner jeg blir helt bløt i hjerteroten (hvilken nyhet, Blondie tuter jo for ingenting :grine:). Det er så deilig å se deg nærme seg målet. 

Det er kjempedeilig å kjenne🥰 Så søt du er😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, #Sunrise skrev:

Hvordan navn ønsker dere da? gammeldags eller moderne? :) 

Vi holder det hemmelig😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du koser deg mer med graviditeten nå. Kjekt å lese 😍 Du får meg til å savne gravidmagen 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tweet skrev:

Virker som du koser deg mer med graviditeten nå. Kjekt å lese 😍 Du får meg til å savne gravidmagen 🙈🙈

Bare spis litt ekstra så kommer magen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det måtte jo skje🤦‍♀️

Våknet på mandag med sjeldne og svake spark. I dag onsdag er det akkurat det samme. Vi var på føden i går og de sier alt ser normalt ut. Klarer ikke roe meg og er redd noe kan skje når som helst. 

Hva om det er starten på noe😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt lyst på barn selv, men når jeg leser dette Snehvit... 
Kjente det stakk i meg.

Håper det er bare noe forbigående, at snøfnugget bare lader opp til nye kick-bokse runder snart💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei nå? Husker jeg kjente på det samme fra rundt uke 28, hun var ikke så aktiv som hun hadde vært og jeg var så bekymra og stressa. Tok meg også turen på føden, og der forklarte de meg at hun rett og slett har dårligere plass, og derfor kjenner jeg også færre og svakere spark. Sparkene var forøvrig ikke færre, men jeg kjente de ikke like godt fordi hun ikke fikk den samme kraften på dem. Kanskje det er det samme hos deg? :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Marisana skrev:

Hvor langt er du på vei nå? Husker jeg kjente på det samme fra rundt uke 28, hun var ikke så aktiv som hun hadde vært og jeg var så bekymra og stressa. Tok meg også turen på føden, og der forklarte de meg at hun rett og slett har dårligere plass, og derfor kjenner jeg også færre og svakere spark. Sparkene var forøvrig ikke færre, men jeg kjente de ikke like godt fordi hun ikke fikk den samme kraften på dem. Kanskje det er det samme hos deg? :) 

Dette er sant 😊 etterhvert er det ikke spark, men bare en dultene følelse, så ser man fotavtrykket på magen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert det dummeste rådet noensinne, men prøv å slapp av. Jeg vet det er omtrent umulig, men du har vært på føden og de har sjekket, alt er fint. Det er ikke uvanlig at de snur seg, at plassen blir mindre, bevegelsene blir annerledes. Du har gjort alt rett, du tok kontakt ved endring, og de har sjekket det. Jeg var selv innom en tur grunnet lite liv, og det var helt forferdelig. Plutselig var alle bevegelsene sjeldnere, og ikke minst svakere, og han reagerte ikke på det han vanligvis reagerer på. Det å skulle stole på at alt er bra er helt latterlig vanskelig, men man har ikke noe annet valg. Du må bare følge med videre, passe på at det er bevegelse, og ha lav terskel for å ringe igjen.. Sykehuset/helsestasjonen har forøvrig en laaaaangt høyere terskel enn jeg personlig har for å si at det er lite liv, de var ikke bekymret så lenge det var mer enn 10 bevegelser på to timer 😛😩

Jeg heier på snøfnugget, hun har nok bare lagt seg en annen vei og er opptatt med andre ting enn å berolige mammaen sin. Eller kanskje hun er som min mageboer, opptatt med å spise på morkaka 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Huldra-78 skrev:

Jeg har aldri hatt lyst på barn selv, men når jeg leser dette Snehvit... 
Kjente det stakk i meg.

Håper det er bare noe forbigående, at snøfnugget bare lader opp til nye kick-bokse runder snart💖

Takk😘❤️

11 timer siden, Marisana skrev:

Hvor langt er du på vei nå? Husker jeg kjente på det samme fra rundt uke 28, hun var ikke så aktiv som hun hadde vært og jeg var så bekymra og stressa. Tok meg også turen på føden, og der forklarte de meg at hun rett og slett har dårligere plass, og derfor kjenner jeg også færre og svakere spark. Sparkene var forøvrig ikke færre, men jeg kjente de ikke like godt fordi hun ikke fikk den samme kraften på dem. Kanskje det er det samme hos deg? :) 

28 uker på vei nå. Her har hun god plass. Skalaen på mengde fostervann skal ligge mellom 5 og 25, min verdi er på 23. Gyn og lege hadde ikke noe godt svar men vi var inne igjen i dag for å være sikre på at ingenting hadde forandret iløpet av det siste døgnet.

7 timer siden, Ginny skrev:

Sikkert det dummeste rådet noensinne, men prøv å slapp av. Jeg vet det er omtrent umulig, men du har vært på føden og de har sjekket, alt er fint. Det er ikke uvanlig at de snur seg, at plassen blir mindre, bevegelsene blir annerledes. Du har gjort alt rett, du tok kontakt ved endring, og de har sjekket det. Jeg var selv innom en tur grunnet lite liv, og det var helt forferdelig. Plutselig var alle bevegelsene sjeldnere, og ikke minst svakere, og han reagerte ikke på det han vanligvis reagerer på. Det å skulle stole på at alt er bra er helt latterlig vanskelig, men man har ikke noe annet valg. Du må bare følge med videre, passe på at det er bevegelse, og ha lav terskel for å ringe igjen.. Sykehuset/helsestasjonen har forøvrig en laaaaangt høyere terskel enn jeg personlig har for å si at det er lite liv, de var ikke bekymret så lenge det var mer enn 10 bevegelser på to timer 😛😩

Jeg heier på snøfnugget, hun har nok bare lagt seg en annen vei og er opptatt med andre ting enn å berolige mammaen sin. Eller kanskje hun er som min mageboer, opptatt med å spise på morkaka 😛

Ringte til føden midt på dagen i dag og ville egentlig bare ha råd om det var noe vi kunne gjøre, om vi skulle gå ut fra at dette var nye normalen eller noe. Istedet for råd så fikk vi time kl 14 og satt litt over en time på venteværelset før vi kom inn. Da var arbeidsdagen snart slutt for gyn så hun hadde det travelt med å bli ferdig. Hun tok seg tid på ultralydundersøkelsen og gjorde en grundig jobb, men det var ingen empati å få og det synes jeg virket ganske godt! Er veldig beroliget nå, sparkene er lik det de har vært siden mandag men nå går vi ut fra at dette er den nye normalen. 

Spise på morkaken😂 Har du født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, snehvit88 skrev:

Ringte til føden midt på dagen i dag og ville egentlig bare ha råd om det var noe vi kunne gjøre, om vi skulle gå ut fra at dette var nye normalen eller noe. Istedet for råd så fikk vi time kl 14 og satt litt over en time på venteværelset før vi kom inn. Da var arbeidsdagen snart slutt for gyn så hun hadde det travelt med å bli ferdig. Hun tok seg tid på ultralydundersøkelsen og gjorde en grundig jobb, men det var ingen empati å få og det synes jeg virket ganske godt! Er veldig beroliget nå, sparkene er lik det de har vært siden mandag men nå går vi ut fra at dette er den nye normalen. 

Spise på morkaken😂 Har du født?

Det ble litt den "nye normalen" her og etter den skumle hendelsen her. Bevegelsene endra seg etter det, de ble aldri de samme igjen. Men alle er veldig på at så lenge det er bevegelse så er det greit, det vil endres etterhvert.. 

Var ikke noe empati å få her heller, på mange måter greit for da får jeg inntrykk av at det ikke er noe farlig, hvis det hadde vært noe hadde de tatt en annen tone. Det jeg derimot ikke likte var at de flere ganger antydet at jeg var hysterisk, og de mente at pusteproblemene mine kom av angst.. Aldri hatt angst i hele mitt liv, og det var jordmora på helsestasjonen som sendte meg på sykehuset 😛

Har ikke født nei, men håper jeg gjør det snart! På de to siste ultralydene har mini stort sett vært opptatt av morkaka, på den ene så stakk han ut tunga og slikka på morkaka, og nå sist så så det ut som om han prøvde å tygge på den, kjevene gikk 🤣 Så ungen er helt klart merkelig allerede 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...